Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor møtte du kjæresten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moette exen og forhaapentligvis kjaeresten min igjen naar jeg kommer tilbake til Norge, paa en fest. Det som passet saa bra var at ingen av oss drakk, saa vi satt aa snakket sammen for to timer. Etter den dagen snakket vi veldig mye sammen over msn og sms. Opptil flere timer daglig.

 

Det tok oss 7 maaneder foer vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Til tross for all praten om analpenetrering involverende lenker og RAM-brikker, er vi ikke så farlige. :)

7225789[/snapback]

Jeg tviler ikke et sekund på at det er koslige, flotte mennesker man snakker om, men jeg tror jeg bare hadde blitt.. litt sjenert. "Hei, er det deg, lissom?" :!:

Men jeg synes absolutt det er en flott ting.. Man blir kjent med hverandre og blir interessert i den man sakker med og, ikke det fysiske man ser.. :)

Lenke til kommentar
Traff samboeren min i Kongeparken, som russ 2003, bare ett hils i forbifarten, men traff hverandre igjen på *kremt* finnenvenn.no, ett par mnd senere... Har nå vært samboere i snart 3 år, forlova i 2 1/2 år, og skal gifte oss sommeren 2008. :D

Snakk om å treffe blink! :)

7229063[/snapback]

 

Jeg visste at Øystein hadde en myk side. Skulle bare ønske jeg fikk se den iblant. Han bare mobber meg. :(

Lenke til kommentar
Traff samboeren min i Kongeparken, som russ 2003, bare ett hils i forbifarten, men traff hverandre igjen på *kremt* finnenvenn.no, ett par mnd senere... Har nå vært samboere i snart 3 år, forlova i 2 1/2 år, og skal gifte oss sommeren 2008. :D

Snakk om å treffe blink! :)

7229063[/snapback]

 

Jeg visste at Øystein hadde en myk side. Skulle bare ønske jeg fikk se den iblant. Han bare mobber meg. :(

7229109[/snapback]

 

*Kosepå Eirikgutt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...