Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor møtte du kjæresten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke endt om med kjæresten min idag hvis ikke det hadde vært for et større eventyr sommeren 2005 hvor jeg fikk mange nye venner. En kompis av en jeg ble kjent med syntes jeg var søt. Og en dag så hadde han en kamerat hos seg, og venninna mi var hos meg, vi preka over msn, og kameraten hannes og venninna mi ble sammen... Søskenbarnet til typen til venninna mi ville en dag ikke kjøre søskenbarnet sitt til venninna mi, og jeg begynte med å "mobbe" han fyren.. Så ble vi bedre kjent og bestemte oss for å treffe hverandre.. Datet et par ganger før fredag 9.juni 2006 <3 Da ble vi sammen! =)

 

Og sammen den dagen idag, veldig lykkelige :love:

 

 

 

Hoff! Lang historie! ;P

Lenke til kommentar

Jeg traff min eks gjennom en venn, hun satt i stua der sammen med kompisen og dama hans, så kom tilfeldigvis jeg inn der, og da var det gjort. Men vi ble ikke ilag før rundt en måned senere, for jeg dro i militæret hvor jeg dimmiterte en måned etter fordi jeg banket en sersjant. Han skulle ha meg til å brette truser og håndklær bedre, ikke noe moro.

Lenke til kommentar

Nå følte jeg for å legge ut den lange versjonen av hvordan jeg møtte TLZ.

Jeg ble mast ned til en venninne sin kristne internatskole, mot min vilje, jeg hadde ingen interesse av å henge med en gjeng med kristne, fordi jeg har for vane å begynne å krangle med dem Oo

Men til slutt reiste jeg ned, da. Fast bestemt på at jeg skulle rote med noen den helgen, fordi jeg ville komme meg over en forelskelse som endte med vennestempel. Jeg hadde funnet to-tre "kandidater", alle var visst tredjeklassinger. Jeg har ingenting i mot eldre gutter, såå. Oo

 

Uansett, jeg satt på rommet til en venninne. Musikksmaken vår er ganske så forskjellig, så jeg satset på å finne noen som ville dele musikk med meg. Jeg gikk igjennom en del, og skrekk og gru Oo Det var horror. Men uansett, etter litt søking og leiting, fant jeg noe som het Tobjørn's musikk. Fin musikk. Veldig fin musikk. Jeg spurte hvorfor hun ikke hadde nevnt ham da jeg spurte om gutter, og hun sa at han virket ikke som typen til å bare "fool around". Jeg la det totalt til side og fortsatte og surfe og høre på musikk. Så begynte Unni å mumle for seg selv mens hun holdt noe greier opp foran ansiktet. Jeg spurte hva hun gjorde, hun sa hun pugget navn.

 

Jeg tenkte jeg endelig skulle få se guttene hun hadde snakket sånn om. Jeg fikk se, men blikket mitt skeld allikevel til denne tredjeklassingen i media, som het Torbjørn.

 

Jeg ville møte ham. Så vi gikk ned til kvelds. Han var søt. Sjenert. Jeg likte latteren hans. Jeg angret litt på at jeg hadde sagt ja til å reise til haugesund, for det skulle ikke ham.

 

Men han ble med allikevel, jeg håpte vi fikk kjøre sammen. Det fikk vi ikke. Dritsurt. :/

 

Men da vi var fremme i haugesund begynte vi å lete etter et busstopp, og der kom denne nydelige skapningen løpende etter oss og ville være med oss. Vi satt på busstoppet og snakket. Lenge, lenge. jeg strøk ham over håret, han hadde fint hår.. Ja. Kvelden gikk som den gikk, og da vi skulle hjem, var jeg litt glad (på turen til bussen hadde vi klart oss uten noen større skader enn at jeg kilte torbjørn inn i en stang så han slo seg litt), og jeg ble litt punktert da jeg ikke fikk sitte med ham. Han var så koselig.

 

Da vi kom tilbake spurte jeg om han ville være med å se film på 200, og han sa ja. Hjertet mitt hoppet. Det var ikke snakk om "noen å rote med", jeg hadde gått rett fra en forelskelse til en annen. Jeg sa jeg frøs, og han tok hånden min.. Hjertet mitt hoppet igjen, og pulsen økte.

 

Et stykke ut i filmen la Torbjørn seg i fanget mitt under påskudd av at han satt ubehagelig. En liten stund etter det igjen, merket jeg at han ikke så på filmen, men lå og så meg inn i øynene. Jeg spurte hvorfor, og han sa at han prøvde å se filmen i refleksjonen i øynene mine. Det gikk ikke så bra, men det gjorde ingenting, for øynene mine var mye finere enn filmen uansett. Jeg så på ham, lenge.. Så kysset jeg ham. Og han kysset meg tilbake. :D

Etter det har han vært min og vice versa <3

Lenke til kommentar

Traff hun på bussholdplassen der jeg pleier å gå av på vei hjem fra skolen. Jeg hadde ikke peiling på hvem hun var, hadde bare lagt merke til at hun tok samme buss som meg hjem fra skolen.

Så brått en dag hoppet hun og vennina av på samme bussholdplass som meg, å hun bor ett godt stykke fra meg egentlig. så når jeg var på vei til å gå hjemmover fra bussen roper det brått på meg. så snakket vi en liten stund osv bla bla fikk nummeret, bla bla! så en uke senere var vi sammen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...