Gå til innhold

Kan jeg få kjøpt en sånn låse dings?


Evelen

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har dette Tre-Kabinettet nå.

Og siden jeg ikke har noen lås så kan folk bare løpe hen og fucka med komponentene på lan, jeg har tengt på å bruke avanserte låser som jeg bygger inni treverket, helt til nå, da jeg kom på en GENIAL metode og låse det på, nemlig denne:

17642.jpeg

 

 

Sidedøren er 18mm bred og sporet er ca 1mm bredt.

Noen forslag til hvor det kan kjøpes?

 

Ellers kan jeg vel lage den selv, ettersom jeg går på TIP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ok, for det første tror jeg ikke at det akuratt er til det verre hvis du forklarer med ord hva du har tegnet der... :whistle:

 

Som jeg ser det så ser det ut som om du har en lang flat "pinne" stikkende ut av selve kabinett-veggen, som så kan låses med hengelås?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Lagde en bedre tegning, du ser, den yterste pinnen skal inn på den innerste tingen og så gå hengelåsen gjennom det hullet der

7194601[/snapback]

 

Tror nå jeg forstod den biten, men skal mellomrommet mellom hver av "pinnene" forestille mellomrommet mellom hver kabinettvegg, eller skal dette bare være en liten bit av f.eks. sidedøra?

Lenke til kommentar
Hvor på kabinettet skal du ha den da?

7194632[/snapback]

her

17667.jpeg

 

Lagde en bedre tegning, du ser, den yterste pinnen skal inn på den innerste tingen og så gå hengelåsen gjennom det hullet der

7194601[/snapback]

 

Tror nå jeg forstod den biten, men skal mellomrommet mellom hver av "pinnene" forestille mellomrommet mellom hver kabinettvegg, eller skal dette bare være en liten bit av f.eks. sidedøra?

7194703[/snapback]

sjønte ikke spørsmålet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...