Gå til innhold

Gitartråden for nybegynnere


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marshallen er uten tvil den kuleste av de tre, men kanskje ikke like allsidig. Men til ren rockevreng er det lite i den prisklassen som har sjangs til å nærme seg engang :cool:

 

ja, jeg tenkte meg at marshallen var "kulest" og når jeg får litt mere penger kan jeg kjøpe et kabinet. går marshallen greit med denne????

 

ps jeg fikk ikke skikkelig svar på spørsmålet...brian may signature guitar eller fender classic player telecaster m/ tremolo eller Fender american special strat hss

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Kjøp Fender Baja Telecaster om du skal ha tele, 3rl3nd. Har den sjølv, og det er den aller beste gitaren eg har prøvd i den prisklassen.

 

eg har vell egentlig bestemt meg for kjøpet av gitar. jeg skal kjøpe en Fender Telecaster 72 deluxe

den har det jeg trenger.

men det er bare forsterker kjøpet jeg sliter med. akuratt nå har jeg bestemt meg for line6 flextone III

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkt til å kjøpe min første akustisk gitar. Har aldri testet en gitar før, så er vel greit å starte med en billig en før man blir litt bedre. Kom over denne latterlige billige gitaren, men mtk på at det er fra ellos, så kan det vel ikke være noe skikkelige saker? Noen billige å anbefale, eller er den gitaren helt kurant? Maks 1500,- er jeg villig til å bruke ihvertfall.

Endret av Mr. BadSmile
Lenke til kommentar

Eg kan ikkje hjelpe deg for mykje med akustisk gitar, men eg kan i alle fall seie at du helst burde gå for noko anna enn Ellos sin gitar. Det er viktig at gitaren er god å spele på, slik at du faktisk får lyst til å spele. Det kan eg ikkje sjå for meg at ein gitar til 399 er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...