Gå til innhold

Call of Duty 3, game of the year 2006


Straffa

Anbefalte innlegg

Zelda og GeOW er nok bedre kandidater (etter min mening)

Jeg har spilt COD2, og etter det jeg har sett har ikke CO3 noe å bidra til FPS sjangeren med, gameplaymessig. Alt det jeg har lest og det utviklerne skryter av er ganske ancient news hvis en sammenligner med PC FPS.

 

Dette blir nok et veldig bra 2. verdenskrigspill, men gameplaymessig ser jeg ikke noe spesielt spennende. Multiplayer moden er jo egentlig bare en nedskalert versjon av battlefield 2. Settingen er jo veldig annerledes, men allikevel. Skyting er skyting:)

 

PS. Kan være jeg har feil. Kanskje det er noe banebrytende med COD3 jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal et stakkarslig FPS-spill prøve seg mot Twilight Princess?

7184521[/snapback]

 

Tråd over, you're winner! :p

 

 

 

 

Men alvorlig talt, har sett en del videoer fra CoD3, og i mine øyne ser det ut som CoD2,5 mer enn noe annet. Det er mulig at CoD3 vinner GotY fra noen, men det vil overraske meg. Spesielt etter å ha lest en del inntrykk fra ferdige versjonen av Twilight Princess. :hmm:

Lenke til kommentar

Da har jeg fått COD3 i hus og spilt litt.

Dette spillet blir for meg GOTY 2006, tviler på at GoW vil være bedre enn dette her online.

Det er nesten sånn at jeg kan kaste alle andre spill jeg har, fordi det er dette her jeg kommer til å spille online utover vinteren.

Spill kommer og går. COD2 er en av de spillene som alltid har vært best online. COD3 vil nok følge opp suksessen til COD2.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått COD3 i hus og spilt litt.

Dette spillet blir for meg GOTY 2006, tviler på at GoW vil være bedre enn dette her online.

Det er nesten sånn at jeg kan kaste alle andre spill jeg har, fordi det er dette her jeg kommer til å spille online utover vinteren.

Spill kommer og går. COD2 er en av de spillene som alltid har vært best online. COD3 vil nok følge opp suksessen til COD2.

7245600[/snapback]

 

Er det seriøst så bra altså? Hvordan er MP'en da? Lagfri? Menysystem i MP? Fortell, fortell...

Lenke til kommentar
Har spilt multiplayeren på Xbox Live i COD2 til døde, så jeg kan bare ikke vente. Jeg tror dette kan bli årets spill, men det har veldig sterk konkurranse.

 

Zelda, Gears of War...

7245786[/snapback]

 

GoW har fått strålende kritikker. Det er sikkert en knall spill, men skulle jeg satse på oddsen hadde jeg satset på flere spillere i COD3 enn GoW.

COD3 har alt det COD2 manglet i online, selv om COD2 er et dritbra spill online

Lenke til kommentar
Har spilt multiplayeren på Xbox Live i COD2 til døde, så jeg kan bare ikke vente. Jeg tror dette kan bli årets spill, men det har veldig sterk konkurranse.

 

Zelda, Gears of War...

7245786[/snapback]

 

GoW har fått strålende kritikker. Det er sikkert en knall spill, men skulle jeg satse på oddsen hadde jeg satset på flere spillere i COD3 enn GoW.

COD3 har alt det COD2 manglet i online, selv om COD2 er et dritbra spill online

7245884[/snapback]

Jepp, jeg er enig. Jeg har spilt Gears-demoen, og synes det var fantastisk, men det slår ikke COD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...