Gå til innhold

Fall update to be released tomorrow. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

vel vel. ingen oppdatering hos meg ennå... skrudd boksen av og paa noen ganger innimellom, ventet,,.. nothing nada.

 

men ser fram til streaming av wmv i hvert fall. lydkvaliteten på chat skulle bli bedre, men skjønner ikke hvorfor man ikke kan være flere i dash board chat'n. 1080p... betyd mindre egentlig for majoriteten av oss. men det kommer jo flere og flere 1080p tv'er framover så før eller siden tror jeg MS må vurdere enn HDMI løsning.

 

Andre som også venter på updaten'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Isåfall er det noko drit, med tanke på at PS3 skal ha støtte for slike format, out of the box ?

7189622[/snapback]

 

Du må nok installere Linux på PS3'en for å få kunne se DivX og Xvid filmer.

7189882[/snapback]

 

Og du må nok innstallere et kjøle agregat for å kjøle ned pS3 mens du ser film.. :ph34r:

Lenke til kommentar
vel vel. ingen oppdatering hos meg ennå... skrudd boksen av og paa noen ganger innimellom, ventet,,.. nothing nada.

 

men ser fram til streaming av wmv i hvert fall. lydkvaliteten på chat skulle bli bedre, men skjønner ikke hvorfor man ikke kan være flere i dash board chat'n. 1080p... betyd mindre egentlig for majoriteten av oss. men det kommer jo flere og flere 1080p tv'er framover så før eller siden tror jeg MS må vurdere enn HDMI løsning.

 

Andre som også venter på updaten'n?

7189760[/snapback]

 

 

jeg tror de allerede gjør det.

 

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...pFkDjNuJhIR.php

Lenke til kommentar
Jeg vil på ingen måte si at komponent støtter full hd. Da 1080p er over skrikegrensen for en analog kabel.

7189694[/snapback]

Les og lær, med wikipedia:
Component video is capable of producing signals such as 480p, 576p, 720p, 1080i, and 1080p, but, according to some, digital connections such as DVI (video only) and HDMI (which can also include up to 8 channels of audio) generally give better results at the higher resolutions (up to 1080p). HDMI also includes both a video and audio signal in a single cable.
Full HD. Sjølv om eg syns det ikkje er noko i veien med 720p.

 

Uansett, digitalt signal, er betre enn analogt. Men det er eit to-egga sverd. Eit digitals signal er meir revealing enn eit analogt eit, så feil i biletet vil bli meir tydelig f.eks.

Lenke til kommentar

Mulig noen av dere kan hjelpe meg med mitt problem også. Har prøvd flere forskjellige prrogrammer for å konvertere avi. til wmv. men uansett hva jeg gjør så vil ikke boxen spille av wmv. fila som er konvertert.

 

Tenkte å prøve Windows Media Encoder men den vil selvfølgelig ikke omkode avi. filer. Noen som vet om en codec som kan hjlpe med dette?

Lenke til kommentar
Et teit spørsmål. Oppdaterer xboxen seg automatisk når du går online?

 

Hvordan ser man at den har oppdatert seg?

 

Takk for svar :)

7190659[/snapback]

 

det kommer fram at en ny oppdatering er tilgjenngelig for konsollen osv.

 

ja den oppdateres automatisk når du går online!

 

edit: Er det bare jeg som har problem med at den linen som viser oss hvor langt ut i en sang sangen har kommet, står stille?

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...