Gå til innhold

Fall update to be released tomorrow. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå fikk jeg til å streame via media player 11, problemet var bare at jeg ikke hadde lagt til mine 2 hdd'er , c: og d: via media player

 

"file" "add to libary"

 

 

 

 

 

edit: 720P klipp fungerer fullscreen, men ikke 1080P(men det fungerer på media center)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Bruker media connect, og har ingen problemer.  :thumbup:

7189438[/snapback]

Godt å høre :)

 

Ser forresten ikke ut til at karen bak Transcode 360 kommer til å utvikle støtte for konvertering/streaming uten media center:

 

I’m of course referring to Microsoft’s latest dashboard update (and not this long overdue post!). Those of us hoping for a wider range of video formats will have been disappointed to find that the streaming media enhancements on offer are limited to WMV over Windows Media Player 11 and Windows Media Connect.

 

I should point out that non-MCE computers will not be able to take advantage of transcoding solutions (including Transcode 360(info)) until developers can figure out how to 'plug-in' to Windows Media Player 11 and/or Windows Media Connect. Though if Microsoft is using a standards based UPNP implementation (which I believe it has with respect to music and photos), then I would expect someone to knock up a transcoding solution not too far down the line - that someone though, is unlikely to be me.

Lenke til kommentar

testa litt nå, mye bedre oversikt. Alt hadde fått et frisk utseende. Synes og selve Live delen har fått mye bedre respons på det man gjør. testa litt å må si jeg er stor fornøyd :)

 

Reina julaften dette for meg, denne patchen + saints row sin. Det er bare for mye for meg og ta på en gang hehe

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Jeg leste raskt over endringene, men ser ikke at de la til funksjonalitet får å skru av de irriterende lydene i dashboardet. Eller er jeg ute på bærtur igjen eller finnes det allerede ?

7189567[/snapback]

 

jepp....kom for lenge sidene den funksjonen :thumbup:

 

du finner den under system og audio (tror jeg)

Endret av mX
Lenke til kommentar
Okei, satt opp Media Connect og liker det så langt ^^ Men hvilke format må filmene være i? Laster jo ned hipp som happ med purepwnage, red vs blue osv og da blir det ofte forskjellige formater.

7189606[/snapback]

 

Foreløpig må det være .wmv, noe som er mye brukt på lovlige klipp, men ikke fullt så mye brukt på mindre lovlige ;)

Lenke til kommentar
Okei, satt opp Media Connect og liker det så langt ^^ Men hvilke format må filmene være i? Laster jo ned hipp som happ med purepwnage, red vs blue osv og da blir det ofte forskjellige formater.

7189606[/snapback]

 

Foreløpig må det være .wmv, noe som er mye brukt på lovlige klipp, men ikke fullt så mye brukt på mindre lovlige ;)

7189615[/snapback]

 

Er da ingenting ulovling med hele min RvB samling? :innocent: Gah, mener noen nevnte en converter tidligere i tråden, får prøve den. Er .wmv større enn .avi osv? ;p

Lenke til kommentar

 

Er da ingenting ulovling med hele min RvB samling?  :innocent: Gah, mener noen nevnte en converter tidligere i tråden, får prøve den. Er .wmv større enn .avi osv? ;p

7189633[/snapback]

 

Det er ikke større, men det blir uansett dårligere kvalitet når du konverterer fra et lossy format til et annet, så det er rett og slett ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
er så dritt at komponent ikke støtter 1080p.

vil utnytte 1080p tven min!!

 

håper det snart kommer en hdmi kabel eller noe slikt.

updaten virket helt grei

7189618[/snapback]

Komponent-standarden støttar 1080p den. Er nok berre TVen din som ikkje støttar 1080p via komponent inngangen.

7189623[/snapback]

Jeg vil på ingen måte si at komponent støtter full hd. Da 1080p er over skrikegrensen for en analog kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...