Gå til innhold

Fall update to be released tomorrow. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

En liten birdy har visket til meg at alt som kan krype av formater skal bli støttet med uoffisielt programvare til XP i nærmeste fremtid, ala transcode 360 til media center

7186218[/snapback]

 

dette er egentlig det jeg venter mest på, kunne streame xvid/divx fra pc'en uten å måtte ha media center.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows media player 11 er ute som beta i hvert fall. har lastet den ned og brukt den en stund. bruker man media player 11 så trengs ikke windows media connect på pc'n fordi det er innebygd i media player 11. Bruker man eldre versjoner enn 11 så fortsetter man å bruke media connect slik man har gjort.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Windows media player 11 er ute som beta i hvert fall. har lastet den ned og brukt den en stund. bruker man media player 11 så trengs ikke windows media connect på pc'n fordi det er innebygd i media player 11. Bruker man eldre versjoner enn 11 så fortsetter man å bruke media connect slik man har gjort.

 

Dr Peedee

7187054[/snapback]

 

 

Thanks!

Da fortsetter jeg med media connect til mplayer 11 er ferdigutviklet.

Lenke til kommentar
Windows media player 11 er ute som beta i hvert fall. har lastet den ned og brukt den en stund. bruker man media player 11 så trengs ikke windows media connect på pc'n fordi det er innebygd i media player 11. Bruker man eldre versjoner enn 11 så fortsetter man å bruke media connect slik man har gjort.

 

Dr Peedee

7187054[/snapback]

 

 

Thanks!

Da fortsetter jeg med media connect til mplayer 11 er ferdigutviklet.

7187401[/snapback]

 

 

 

wmp 11 ble sluppet igår, altså ikke beta, men den ferdige utgaven, men forløpig bare i engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...