Gå til innhold

Fall update to be released tomorrow. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, var da ikke så utrolig brukbart denne streaminga av filmklipp. Er altfor begrenset hva som kan spilles av. Ca 99% av mine filmklipp er "ubrukelig"! Blir for tungvindt å omgjør filmklippene. Noen som har noe info om et eventuelt tilleggs program som noen snakker om?

 

Syns dette var ganske skuffende, da jeg har ventet på dette lenge..

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det går an å laste ned denne updaten til PC, brenne ut på CD og installere på Xboxen?

 

Jeg kommer meg nemlig ikke inn på Xbox Live siden jeg bor på en studenthybel med begrensninger i internett tilgangen.

7196819[/snapback]

 

Ja det skal være mulig. søk litt på xbox.com. Er ikke sikkert at den er lagt ut allerede men det har vært mulig med de andre updatesene iallefall.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det går an å laste ned denne updaten til PC, brenne ut på CD og installere på Xboxen?

 

Jeg kommer meg nemlig ikke inn på Xbox Live siden jeg bor på en studenthybel med begrensninger i internett tilgangen.

7196819[/snapback]

 

Ja det skal være mulig. søk litt på xbox.com. Er ikke sikkert at den er lagt ut allerede men det har vært mulig med de andre updatesene iallefall.

7196876[/snapback]

 

Nop, i følge det offesielle xbox-forumet er det ingen planer om å gi ut en offline installer av denne updaten. Så da får man vente på at den blir lagt med et spill(slik som var tilfellet med forrige update) eller få xboxen til et sted med internett.

Lenke til kommentar

Lurer seriøst på hva HMI-gruppen til MS tenker på, som lot dette utrolig elendige brukergrensesnittet slippe igjennom nåløyet. Ja det var dårlig før også, men nå er det utrolig nok enda mer elendig.

 

- Man kan havne på samme plass ved å velge helt ulike menykombinasjoner (!)

- Alt er et eneste stort sammensurium av valg og knotete benevninger.

- "Video marketplace?!?!" Var det virkelig så vanskelig å designe EN marketplace som inneholder alt man måtte ønske?

- Det er knapper/ikoner/valg man _ikke_ kan trykke på, de er simpelten grået ut - hvorfor kan ikke slike ting fjernes, siden de bare irriterer uansett?

- Det er knapper/ikoner man _kan_ trykke på, men som overhodet ikke gjør noen ting (!)

- Går man tilbake, så husker man ikke hvor man var i en liste f.eks.

 

Og dette er bare toppen av isberget ...

 

Kjære Microsoft, dere traff blink med Blade-navigasjonssystemet deres. Hvorfor har dere slik aversjon mot å utvide dette til flere blades? Men neida, istedet skal alle valg på alle blades på en eller annen pervers måte kunne lede deg til den samme plassen, slik at forvirringen og kaoset er komplett!

 

Terningkast 1 og rødt kort - dette var rett og slett elendig, til og med etter MS-standarder :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger hjelp folkens!!

 

Dette gjelder streaming av video fra pc med WMP11/wmconnect til xbox360.

 

Problemet er at etter ca 2-5 sek på min Samsung M61 HD tv så fryser bildet. Dette skjer uten unntak, også ved streaming av materiale som ikke er HD.

 

Noen som har samme erfaring? Noe må være seriøst feil.

 

Edit: Problem løst! Signalet mellom router og pc som var for svakt i den posisjonen jeg satt.

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Lurer seriøst på hva HMI-gruppen til MS tenker på, som lot dette utrolig elendige brukergrensesnittet slippe igjennom nåløyet. Ja det var dårlig før også, men nå er det utrolig nok enda mer elendig.

 

- Man kan havne på samme plass ved å velge helt ulike menykombinasjoner (!)

- Alt er et eneste stort sammensurium av valg og knotete benevninger.

- "Video marketplace?!?!" Var det virkelig så vanskelig å designe EN marketplace som inneholder alt man måtte ønske?

- Det er knapper/ikoner/valg man _ikke_ kan trykke på, de er simpelten grået ut - hvorfor kan ikke slike ting fjernes, siden de bare irriterer uansett?

- Det er knapper/ikoner man _kan_ trykke på, men som overhodet ikke gjør noen ting (!)

- Går man tilbake, så husker man ikke hvor man var i en liste f.eks.

 

Og dette er bare toppen av isberget ...

 

Kjære Microsoft, dere traff blink med Blade-navigasjonssystemet deres. Hvorfor har dere slik aversjon mot å utvide dette til flere blades? Men neida, istedet skal alle valg på alle blades på en eller annen pervers måte kunne lede deg til den samme plassen, slik at forvirringen og kaoset er komplett!

 

Terningkast 1 og rødt kort - dette var rett og slett elendig, til og med etter MS-standarder :)

7201428[/snapback]

 

Må bare si meg helt enig i det her...rotete og uoversiktlig. Den største skuffelsen var imidlertid at man bare kan streame vmw. Hvem er det som sitter med masse vmw - filer? Ikke jeg ihvertfall, skal det konverteres filer til vmw så mister man jo en god del av kvaliteten og da er jo hele poenget, for min del, borte. Jeg hadde jo håpet å kunne streame nedlastede HD-klipp rett til boxen uten å leke DVD-Jon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...