Gå til innhold

doom3 på xbox?


Amped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ble litt usikker på det der skjønner du...

har hørt at det er et spesielt grafikk-kort du må ha til doom3 til pc, fordi grafikken er helt unik... ???

...det var noe med at grafikken bestod av ekte bilder, at alt var unike objekter, ikke bare et objekt med "tapet" på... (litt usikker på det der...)

 

hehe...dette viser og hvor mye bedre xbox er enn ps2... jeg regner med at det ikke kommer på ps2!?

Lenke til kommentar

Tror nok du har hørt litt for mye tullprat ja. Ekte bilder, hva tror du det er da? en flate med teksturer på uansett hvordan man snur og vender på det. De har bare økt oppløsningen på teksturene så de er mere detaljerte. Det skal funke fint på an 1GHz+ maskin med geforce3 kort sies det. Og det kan SIKKERT skaleres i nte grad til å passe på litt dårlige maskiner også. De har nok ikke lyst at bare 5% av alle pc-eierne i verden kan spille det nyeste spillet deres :smile:

Lenke til kommentar

Vell, får bare gå utifra at dem gjør noe med maskin-kravene underveis ja :=) Jeg har akkurat lastet ned+prøvd den pre-alpha demoen. Det skjedde faktisk mer enn en gang, at jeg droppa ned til 0 fps når jeg møtte på monster. Lå på 20-30 fps da jeg var alene i smale ganger. Nå har ikke jeg noe monster-maskin da, men....

 

 

Athlon XP 1700+

GeForce 3

256 DDR RAM

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 16:33, skrev klondrian:

Etter det jeg har forstått så har Doom 3 kommet til XBox. Leste det for noen uker siden her på forumet at det var kommet. Har ikke sett det i butikken enda, men kanskje det har kommet idag ? Noen som vet ?


Der tar du feil...

det er ca. 1 år til spillet kommer til pc !

Spillet er langt i fra ferdig...hvordan kan det da ha kommet til xbox...nå roter du fælt :razz:

 

Du tenker sikkert på Alpha demoen...den har vært omtalt veldig mye i det siste :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-11-13 18:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 19:11, skrev klondrian:

Er du sikker på det. Han sa at det fantes, og jeg har lest om spillet i et blad. Kanskje det har kommet ut i et annet land? Norge bruker jo å henge etter mtp. spill og andre ting.


Jeg skal ringe til XBox for å vite om det har kommet ut.


 

Ja det er sant. Doom III kommer hverken til PC eller en anna platformer før ut i 2003. Hva enn du har hørt - du har enten blitt lurt eller så har han snakka om den "leak'a" Doom III alpha'n ... (Altså ikke fullversjonen.)

 

Og om du har lest om det i et blad så betyr ikke det at spillet er ute... Det kalles previews.

 

Så, ikkeno mer å lure på.

 

 

_________________

Jørgen aka |djorgen| @ Undernet

[email protected]

 

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-11-15 20:18 ]

Lenke til kommentar

Det har kommet til XBox. Ringte til XBox idag, men kom ikke igjennom. Det var opptatt eller andre utenfor forbindelse. Leste at det har kommet og at det var helt sinnsykt bra. Tror det kan bestilles fra amazon.com eller play.com. Det har bare ikke kommet til Norge enda.

 

Rart at ingen av dere har fått tak i det fra utlandet ?! Jeg skal bestille det med en gang, når jeg ser det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...