Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stripping for kjæresten- erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, liker å gjøre kjekke ting for kjæresten min, og lekte litt med tanken på å strippe for henne. Noen som har noen tips, ideer, erfaring, eller noe som kan hjlpe meg på vei?

 

Gjerne med:

1. Sang

2. Klær

3. Hvor

4. Når

7179939[/snapback]

Du skulle sett sexskolen på lørdag. Om du ikke gjorde det da:P

Lenke til kommentar

Hei ja, ja er ikke lenge siden jeg kastet klærne for kjæresten. Nå er det jo ikke sikkert at nettopp din kjæreste kanskje liker det, men det gjorde tydeligvis min, noe han også satte pris på.

 

1. Murray Head - One Night In Bangkok

2. Fra "normal" bekledning til netto'n *s*

3. Hjemme, i stua

4. Helgen 2 uker siden

Lenke til kommentar
Stripping tror jeg krever en enorm tillit til personen og en enorm trygghetsfølelse.

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å gjøre det.

7181344[/snapback]

 

hehe jøss, har jeg aldri lagt merke til :p De eneste gangene jeg har vært heldig å få meg et strippeshow har vært med folk jeg ikke har sett før, høhø.

 

Visstnok under påvirking av alkohol da men :roll:

Lenke til kommentar
Stripping tror jeg krever en enorm tillit til personen og en enorm trygghetsfølelse.

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å gjøre det.

7181344[/snapback]

 

hehe jøss, har jeg aldri lagt merke til :p De eneste gangene jeg har vært heldig å få meg et strippeshow har vært med folk jeg ikke har sett før, høhø.

 

Visstnok under påvirking av alkohol da men :roll:

7181359[/snapback]

Har gitt kompiser lap dance på fest før jeg, jeg syntes det var morsomt, de fikk traumer. Under påvirkning av alkohol ja.

Lenke til kommentar
Stripping tror jeg krever en enorm tillit til personen og en enorm trygghetsfølelse.

 

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å gjøre det.

7181344[/snapback]

 

hehe jøss, har jeg aldri lagt merke til :p De eneste gangene jeg har vært heldig å få meg et strippeshow har vært med folk jeg ikke har sett før, høhø.

 

Visstnok under påvirking av alkohol da men :roll:

7181359[/snapback]

Har gitt kompiser lap dance på fest før jeg, jeg syntes det var morsomt, de fikk traumer. Under påvirkning av alkohol ja.

7181419[/snapback]

Traumer? :dontgetit:

 

Hmm, tja om du er gutt og de er gutter... så skjønner jeg godt at de kanskje får litt traumer hehe. Men bortsett fra den settingen, så ser jeg lite grunn til å få traumer av no sånt :p

Lenke til kommentar
90% av forumet er i kategorien "svettnerd" og vet sannsynligvis ikke mer enn at "Moves" betyr /dance.

7224676[/snapback]

 

Derfor er det så viktig med folk som deg gutten min! Kan ikke du laste opp en video med dine "moves" slik at kanskje trådstarter m.fl kan lære av deg?

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...