Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stripping for kjæresten- erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det er jo en kjensgjerning at nakne jenter er digg, mens nakne gutter er morsomt. Ergo har gutter mye mindre å gå på før det blir komisk enn jentene. Jeg tror at innsats vil veie opp for manglende teknikk så lenge du ikke smeller til han/hun mer en beltespenne (det gjør vondt), velter stolen vedkommende sitter på under lapdance ++++ :wee:

Lenke til kommentar
Men til dere gutter: Hva om jenta ikke kan danse, da? Vil stripping fremdeles være sexy?

7229673[/snapback]

 

Jeg velger å svare: nei.

7230045[/snapback]

 

enig. . jenta må kunne danse til en viss grad i alle fall :roll:

men folka som kan dette: sleng ut navn på musikk dere liker å gjøre dette til :w00t:

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Men til dere gutter: Hva om jenta ikke kan danse, da? Vil stripping fremdeles være sexy?

7229673[/snapback]

Jeg har sett jenter som tror de kan danse, men som egentlig ikke kan danse. Jeg syns ikke det er komisk, mer trist :p Folk som derimot ikke kan danse og som er fullt klar over det, det er komisk.

Lenke til kommentar
90% av forumet er i kategorien "svettnerd" og vet sannsynligvis ikke mer enn at "Moves" betyr /dance.

7224676[/snapback]

 

Derfor er det så viktig med folk som deg gutten min! Kan ikke du laste opp en video med dine "moves" slik at kanskje trådstarter m.fl kan lære av deg?

7226991[/snapback]

 

Ja, for den dagen snør det godt i helvette...

Lenke til kommentar
Vel, liker å gjøre kjekke ting for kjæresten min, og lekte litt med tanken på å strippe for henne. Noen som har noen tips, ideer, erfaring, eller noe som kan hjlpe meg på vei?

 

Gjerne med:

1. Sang

2. Klær

3. Hvor

4. Når

7179939[/snapback]

 

Hva med å kjøpe en sånn elefant-truse med snabel? :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...