Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Ønsker Deco velkommen i blått. Chelsea trenger, som enkelte har vært inne på, slike kreative kvaliteter i laget. Kanskje Malouda endelig kommer til å blomstre også? Frykter riktignok at han må vike plass for en bedre spiller ala Ronaldinho eller noen andre.

 

Jeg mener Chelsea kanskje burde se litt på Podolski som er en meget god spiller som har slitt med spilletid i Munchen.

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når det gjelder slag av spillere vil jeg aller helst selge disse:

 

SWP, Sidwell, Pizzaro, Ben Haim, Makelele( til PSG, hvis han vil avslutte der, ellers så kan vi ha han et år til),

 

tipper Lampard og Drogba bli solgt også..vil beholde Sheva et år til..har fortsatt troen på han..og regner med at Malouda slår til i år..

Lenke til kommentar

Ryktefest på verdensveven:

 

Inn: Arshavin, Robinho, Eto'o, Ronaldinho

Ut: Lampard, Malouda, Drogba

 

Personlig så har jeg lyst på følgende scenario; Arshavin og Robinho inn mens Malouda og Drogba drar. Har virkelig ikke lyst å se Lampard i en annen drakt neste sesong.

Lenke til kommentar

Okey, nå blir jeg bare smått jellous her jeg sitter. Men tviler på at Real selger Robinho, ettersom fyren er (eller var i alle fall) veldig poppis blant Real fansen. Ronaldinho har jeg fortsatt tro på, til tross alderen, så håper ikke dere får han heller. Blir litt vel mye underholdere hos de blå - det er jo strengt talt vi som har stått for den delen av spillet de foregående år og jeg ser gjerne at det forblir sånn.

Lenke til kommentar
Alderen til Ronaldinho?

 

Han er jo 27 år Oo. har iallefall 5 år foran seg.

 

Ja det blir jo samme som Arshavin, men jeg vil dog heller ha en spiller som kanskje føler han har litt å vise verden enn en som ser tilbake på da han var best om det skulle stå mellom de 2.

Lenke til kommentar

Jeg har hjemmedrakten 08-09 med Terry bakpå, herlig blåfarge i den som ikke kommer frem så godt på nettsidene som de gjør i virkeligheten. Kragen er ikke så verst den heller. Skal nå sies at den svarte drakta er meget lekker, så lurer på om ikke jeg vil ha en slik og. Får se hvordan det går utover sesongen og hvem som joiner laget. Kan godt være det hadde vært fint med en slik med Scolari på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...