Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hadde Terry satt sin straffe så hadde jo Chel$ki vunnet da,syns det gir ett lite syndebukk stempel eg....Og Drogba fikk rødt kort...men Chel$ki hadde vunnet hadde Terry satt sin straffe uansett om Drogba var utvist eller ikke

Virkelig gode poenger ...

 

Hadde ikke Drogba blitt utvist så hadde ikke Terry tatt straffen. Hadde ikke Anelka bommet på straffen så er det ikke sikkert de hadde tapt.

 

Hva med å begynne å skylde på alle som bommet på målsjanser i selve kampen? Det gir mer mening for meg. Hadde de ikke bommet så hadde det aldri gått til straffekonk.

Lenke til kommentar

Tror Chelsea vil mønstre et meget sterkt lag neste sesong hvis vi blir kvitt daukjøttet. Hvis vi får Ben Haim, Sidwell og Pizarro ut av klubben så er mye gjort, og heller bruke pengene på en ung klassespiss som har nesten hele karrieren forran seg, f.eks Aguero, Torres eller Benzema. Drogba og en av dem tre på topp ville vært strålende, med Anelka og Kalou som backuper. Kanskje selge Scheva.

 

Midtbanen vår er kanskje PLs sterkeste,med Essien, Mikel, Maka og Lampard, Malouda og Joe Cole på vingene. Her trenger vi nok ingen forsterknnger, ut med Sidwell så funker det nok fett. Vi ser jo at Mikel er på god vei til å bli den nye Maka når den karen skulle finne på å legge opp ;) .

 

Forsvaret er også i verdensklasse, midtstopperparet Terry og Carvalho danner nok en av PLs beste midtstopperpar neste år også, med Alex og Ivanovic som backuper. Backene er heller ikke noe å klage på. Regner med at nyervervelsen Boswingwa blir fast høyreback neste sesong, med Ferrieira og muligens Belletti som backuper, hvis ikke sistnevnte forsvinner. Venstrebackplassen er det også klasse over, med Ashley Cole og Wayne Bridge.

 

Og helt til slutt keeperne. Petr Cech er kanskje verdens beste keeper, og har sagt at han er villig til å bli i Chelsea i resten av karrieren. Cudicini er god nok 2.keeper og Hilario er god nok 3.Keeper.

 

Mitt ønskelag for neste sesong er: (Skråstrekene er alternativer)

 

---Drogba - Torres/Aguero/Benzema

 

Malouda/Kalou----------------J.Cole

 

------Lampard/Essien/Ballack-------

 

------------Maka/Mikel------------

 

A.Cole---Carvalho-Terry--Boswingwa

 

----------------Cech------------------

 

 

Tro meg alle røde, sesongen 08/09 blir en Chelsea sesong!

Endret av Carefree92
Lenke til kommentar

Jeg er gjennomført skeptisk til å kjøpe Torres. Han er uansett ikke til salgs, sier Liverpool - og det er like greit: Han er god, men det er unødvendig å bruke 50 millioner pund på han.

 

Jeg er dog enig i det du sier om forsvaret og midtbanen. Med mindre svært sentrale spillere forlater oss - Carvalho og Lampard, for eksempel - er videre oppgraderinger i disse leddene overflødige. Det er angrepet vårt som trenger en face lift. Mye er riktignok gjort hvis Drogba blir. Sammen med Anelka (eller Shevchenko, som jeg fremdeles har troen på!) i en 4-4-2-formasjon kan det bli farlig - i hvert fall hvis Joe Cole og en nyinnkjøpt Robinho flankere dem på hver side.

 

Vi trenger nemlig mer juice på venstrevingen. Og jeg tror Robinho er rett mann. Malouda har vært for dårlig, og Kalou mangler - til tross for godt potensial - det lille ekstra. Jeg stemmer altså for å punge ut for Robinho og starte første kamp i høst slik:

 

Cech - Bosingwa, Carvalho, Terry, A. Cole - Robinho, Ballack, Lampard, J. Cole - Drogba, Anelka.

 

Et offensivt, fresht, kontringsdyktig, men likevel baktett lag. Jeg har troen!

Lenke til kommentar

På slutten av sesongen så det jo ut som om Malouda begynte å vise hvilken spiller han egentlig er, denne sesongen har han vel for det meste vært skadet, hvertfall store deler. Jeg tror Malouda bare hadde en vanskelig førstesesong og at han kommer til å være en meget viktig spiller for oss sesongen som kommer, hvis han holder seg skadefri vel å merke.

 

Vi hadde kanskje trengt en ny ving/spiss ja. Hadde kanskje ikke vært så dumt med Robinho, men tror han hadde fått problemer med å danke ut en Malouda og J.Cole i form.

Lenke til kommentar
Å. Da blir det plutselig litt mer interessant. Fikk Ten Cate sparken for å gjøre bordet dekket for Rikjaard, kanskje?

 

Noe jeg ville likt:P...men nå som Ten Cate har blitt sparket, å spekuleres det om The Special One kommer tilbake, for å jobbe Steve Clark, noe jeg tror er helt usannsynlig..

 

Det står mellom Rijkaard, Mancini, Hughes og Hiddink..

 

Kanskje Zola og/eller Deschamp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...