Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på det ettersom Chelsea har hentet Bosingwa.

 

Hva med en sentraltreer bestående av Essien, Deco og Ballack? Tre spillere jeg tror hadde utfylt hverandre utrolig bra. Deco er en klassespiller som har slitt med skader og spilletid i en klubb i motgang, i en ny klubb med noe omgivelser tror jeg igjen han vil skinne. Spesielt når treneren heter Scolari ;)

Lenke til kommentar

Deco er en klassespiller for all del. 8 millioner pund er heller ikke noen dårlig pris. Synes dog det er lite fremtidsrettet å hente inn en 30 år gammel spiller som kommer til å være like god i maks 2 sesonger, før han sakte men sikkert blir dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes han har bevist at han var et godt valg av Chelsea. Tror neppe sesongen deres hadde bydd på så mange andreplasser om han ikke dro sin del av lasset. Sier ikke at det samme kommer til å skje med Deco, men prismessig så er det et mer fornuftig kjøp enn Ballack - og sistnevnte har ikke floppet i mine øyne.

Lenke til kommentar
Jeg synes han har bevist at han var et godt valg av Chelsea. Tror neppe sesongen deres hadde bydd på så mange andreplasser om han ikke dro sin del av lasset. Sier ikke at det samme kommer til å skje med Deco, men prismessig så er det et mer fornuftig kjøp enn Ballack - og sistnevnte har ikke floppet i mine øyne.

Ikke en total flopp, men på ingen måte en hit heller. Som sagt var han god under Grant, men før det var det veldig varierende. Jeg trekker imidlertid tilbake at han var at han var et dårlig valg. Ikke fordi han har vært så glimrende som det han kan være, men fordi de tross alt fikk han gratis. Deco måtte de imidlertid betale for, selv om det ikke akkurat var det dyreste kjøpet chelsea kunne gjøre.

Lenke til kommentar
men prismessig så er det et mer fornuftig kjøp enn Ballack

Det kan jeg vanskelig tenke meg i og med at Ballack var gratis.

 

Jeg er som mange andre usikker på hva dette kjøpet kommer til å gjøre med mitt elskede Chelsea. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Lenke til kommentar

tror Scolari vil satse på en 4-2-3-1 formasjon...

 

Deco er ikke en dårlg spiller..men han begynenr å bli gammel og nå tyder alt på at Lampard drar, som har gitt oss 20+ mål hver sesong..

 

Er litt redd for hva som skjer med Chelsea nå...kjøp av gamle spillere ødelegegr mulighetene for de unge..når skal Di Santo få sjansen? Når skal Kakuta få sjansen? +++

 

jaja..tipper vi kjøper en ving til i dette overgangsvinduet..

Endret av MyoK
Lenke til kommentar
tror Scolari vil satse på en 4-2-3-1 formasjon...

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

Deco - Essien

J. Cole - Ballack - Malouda

Drogba

 

?

 

Deco er ikke en dårlg spiller..men han begynenr å bli gammel og nå tyder alt på at Lampard drar, som har gitt oss 20+ mål hver sesong..

Jeg er ikke helt med på argumentet med at Deco begynner å bli gammel. Dersom han er en seriøs fotballspiller så skal han holde koken i minst 4 år til. Lampard kommer jeg derimot til å savne, men dersom han ikke ville signere ny kontrakt så er det vel greit å la han gå?

 

Er litt redd for hva som skjer med Chelsea nå...kjøp av gamle spillere ødelegegr mulighetene for de unge..når skal Di Santo få sjansen? Når skal Kakuta få sjansen? +++

Di Santo lider ikke grunnet Decos ankomst. Han konkurrerer kun med Drogba. Kakuta er per dags dato langt fra førstelagsdiskusjonen. Jeg tror ikke Scholari planlegger å lage et oldboyslag ut av Chelsea, men snarere innsèr at det er viktig å ha erfarne spillere sentralt på midten i en så stor klubb.

 

jaja..tipper vi kjøper en ving til i dette overgangsvinduet..

Hvem?

Lenke til kommentar
tror Scolari vil satse på en 4-2-3-1 formasjon...

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

Deco - Essien

J. Cole - Ballack - Malouda

Drogba

 

Eller :

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

Ballack- Essien

J. Cole - Deco- Malouda

Drogba

 

 

 

Deco er ikke en dårlg spiller..men han begynenr å bli gammel og nå tyder alt på at Lampard drar, som har gitt oss 20+ mål hver sesong..

Jeg er ikke helt med på argumentet med at Deco begynner å bli gammel. Dersom han er en seriøs fotballspiller så skal han holde koken i minst 4 år til. Lampard kommer jeg derimot til å savne, men dersom han ikke ville signere ny kontrakt så er det vel greit å la han gå?

 

Vil han ikke være han, så er det bare å la han gå..men Deco er 30 år gammel, ville helelr satstet på en yngre spiller, noe ala Van der Vaart..

Er litt redd for hva som skjer med Chelsea nå...kjøp av gamle spillere ødelegegr mulighetene for de unge..når skal Di Santo få sjansen? Når skal Kakuta få sjansen? +++

Di Santo lider ikke grunnet Decos ankomst. Han konkurrerer kun med Drogba. Kakuta er per dags dato langt fra førstelagsdiskusjonen. Jeg tror ikke Scholari planlegger å lage et oldboyslag ut av Chelsea, men snarere innsèr at det er viktig å ha erfarne spillere sentralt på midten i en så stor klubb.

 

Nei, ikke av Decos ankomst, men syns ihvertfall DI Santo burde få sjansen denne sesongen..

jaja..tipper vi kjøper en ving til i dette overgangsvinduet..

Hvem?

 

Hm..vet ikke helt jeg..har sansen for quaresma, men Scolari liker han ikke så veldig godt:p

 

Det er snakk om Ronaldinho da, han er jo 27 år gammel..kanskje Scolari ville få orden på fyren, slik at vi ser Ronaldinho i god gammelt slag..

 

men for å si det sånn..velkomme skal du være Deco, men jeg ville heller satstet på Dinho..for vi har nok av sentrale midtbanespillere..

Endret av MyoK
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel snarere hvilken fotball Chelsea skal spille under Scholari. Vi har definitivt nok sentrale midtbanespillere, men vi har ingen som representerer den samme fotballen som det Deco gjør. Jeg tror vi kommer til å få se et annet Chelsea denne sesongen.

 

Hva Di Santo angår så tror jeg han kommer til å få sjansen dersom han fortsetter den gode trenden han viste i reservelaget sist sesong (7 mål på 8 kamper er imponerende).

Lenke til kommentar

Helt åpenbart at Scolari vet hva han driver med når han henter Deco. Hvorfor? Det største problemet til Chelsea og den største forskjellen fra lag som feks Barcelona, Man Utd og Real Madrid er at disse klubbene har varierte spilletyper. Siste underholderen med stil jeg husker fra Chelsea var Zola og det er noen år siden han forsvant... Sorry, Lamps, Ballack og Essien (og resten) er ekstremt gode på sine områder, men alle mangler den "samba" toutchen som de aller aller ypperste har. Sånne som vinner kampene med den syke stikkeren, eller solo raidet. Deco har hatt en svak siste sesongi barca, men er læll (imo) en langt bedre spiller for Chelsea enn feks Ballack. Jeg tror Scolari har sett at det er for mange maskin-spillere og for lite kreativitet og "teknikk," ergo henter han inn spillere som Deco. Tipper også at han henter inn en ny kantspiller eller to. Quaresma hadde garantert blitt én hit. Arshavin også. Da vil det bli en god blanding mellom fysikk/teknikk som jeg kaller det.

 

Har fulgt Deco lenge og det er med tungt hjerte jeg ønsker han velkommen til PL, ettersom det er for helt feil klubb. Dessverre så tror jeg fyren kommer til å bli en giga hit. Dersom Scolari henter inn flere sånne typer, så er jeg redd vi (United) MÅ forsterke troppen betraktelig vi også, skal det bli gull i år igjen.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke kjøpet av Deco som gjør at de fleste sitter igjen med en sur ettersmak i munnen, men snarere (det mulige) salget av Lampard.

 

Aller helst kunne jeg tenkt meg å se en nytt toppspiss på Stamford Bridge. Drogba er en vanskelig fyr å like, uansett hvor bra han måtte spille for Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...