Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det med kampen mot Inter, men orket bare å se første omgang. Bedre å se den når jeg er opplagt og kan slappe skikkelig av. Ikke så vanskelig å styre unna internett og lignende, for å ikke få røpet resultatet heller.

Skrevet

Chelsea Rumours ‏@ChelseaRumours 1m

Courtois - Azpilicueta, Cahill, Luiz, Wallace - De Bruyne, Oscar - Schürrle, Mata, Hazard - Lukaku. Average age? 22,3 years.

Lys fremtid.

• Liker 1
Skrevet

Mourinho sin kommentar er forresten geniale: "Sist sa jeg vi hadde 5 seire og 0 poeng. Nå har vi 5 seire, 1 tap og fortsatt 0 poeng. Så det er ikke så farlig". Oppsummerer godt hva pre season betyr og er til.

Skrevet

Arsenal trakk Fenerbahce. Får håpe han her har dagen. (Lite relevant, men må utnytte alle sjanser jeg kan for å poste skjegget hans).

MEjcAwL.jpg

Dutch Football ‏@football_oranje 3m

Lucas Piazon joins Vitesse from Chelsea on loan! that's a great signing!

Skrevet

Tja, etter at han fikk relativt lite spilletid hos Malaga kan det være et greit å velge noe litt sikkert, slik at han ikke går 2 sesonger på rad uten noen fast plass i et lag. Fremdeles bare 19 år, så han har god tid.

Skrevet

Dere som følger Chelsea; hvem vil dere brukt som kaptein første runda i fantasy premier league? (Hvem får flest assists og mål?)

Hazard, Mata eller Lukaku?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...