Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er United supporter, men jeg må si at jeg føler med dere nå. Dette kunne gått begge veier, og det er alltid surt å tape så jevne kamper. Vil også berømme Terry for at han muligens avverget et rødt kort til Vidic i situasjonen der han får en på trynet av Drogba. Virket som det var likefør han skulle gjøre noe tilbake, men så kom Terry og tok armene rundt han og ihvertfall muligens avverget et kort.

Lenke til kommentar
For en finale ja. Sinnsykt bra kamp, og sier meg enig med String-Emil og The Game her. Men syns det Drogba gjorde var rett og slett så dumt at Chelsea ikke fortjener CL.

 

Jeg synes egentlig utvisning til Drogba var noe streng, dommeren burde utvist litt mer skjønn mtp. at det var helt på tampen av kampen.

 

Når det er sagt er det greit med en utvisning på Chelsea, Carvalho hadde vel, som vanlig, en latterlig stygg og potensielt leggbrekkende takling.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Jeg må bare gratulere CFC folka med Petr Cech. Verdens beste keeper for øyeblikket.

 

Since when? Cech har aldri vært verdens beste, bare pga han spiller i PL så blir man ikke automatisk verdens beste.

 

Casillas og ikke minst Gigi Buffon er høyder over. Gigi Buffon er vel allerede inni i diskusjonen om tidenes beste keepere, han har stått fast i Serie A siden han var 16, og han har såvidt passert 30. Han kommer til å spille til han er over 40, akkurat som Jimmy Fontana i Palermo.

Lenke til kommentar
Jeg må bare gratulere CFC folka med Petr Cech. Verdens beste keeper for øyeblikket.

 

Since when? Cech har aldri vært verdens beste, bare pga han spiller i PL så blir man ikke automatisk verdens beste.

 

Casillas og ikke minst Gigi Buffon er høyder over. Gigi Buffon er vel allerede inni i diskusjonen om tidenes beste keepere, han har stått fast i Serie A siden han var 16, og han har såvidt passert 30. Han kommer til å spille til han er over 40, akkurat som Jimmy Fontana i Palermo.

Enig.

 

 

Nå var Schmicel og Kahn sin storhetstids i mine mindre år, så husker ikke så mye. Men vil tro at de er bedre enn Cech, kan nesten si at Reina har en del redninger som slår Cech.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...