Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cudicini vil, som Chelseas

, naturlig nok bli savnet. Det faktum at han har vært trofast gjennom ni år står det respekt av - og uten klaging har han steppet inn og vært meget dyktig i skadetunge tider. Det varmer også å se følelsene han viser ved viktige Chelsea-mål - slik som
mot Manchester United i vår.
Skrevet

Skal bare ta Boro først, så skal vi klare det! (ikke at det bryr meg, for United har i de siste kampene slitt med heftig melkesyre, så et tap er ikke så langt unna for deres del vil jeg tro)

Skrevet
Synes at Petr Cech har skuffet denne sesongen.

Jaja, likevel eit forbilde i mine auge :)

Agreed. Cech er ikke den han var for 2-3 år siden. Nå kan han gjøre endel tabber i en sesong og det gjorde han ikke før. Har også lett for å gjøre noen små flauser av og til også.

Skrevet

Enig, Cech er helt konge. Vitner om ballen på størrelse med meloner når man kommer tilbake på banen etter å ha vært døden nær. Det er to spillere fra Chelsea jeg gjerne skulle sett på Manchester United. Cech og Lampard!

Skrevet

Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger.

Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med åtte mål og fem assists i PL. ;)

Skrevet
Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger.

Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med ti mål og fem assists i PL. ;)

*Rettet ;)

Skrevet
United har i de siste kampene slitt med heftig melkesyre, så et tap er ikke så langt unna for deres del vil jeg tro)

Jaja, så feil kan man ta. De sliter seg til noen 1-0 seire, og da jeg endelig tror de skal gå på en smell mot tabelljumboen, finner de ut at de kan spille fotball igjen. Søren altså.

Skrevet (endret)

Deilig å være over Liverpool på tabellen igjen. Nå mangler det bare at United roter seg bort i noen kamper, og vi er der vi skal være.

EDIT: tok feil av noen poeng faktisk...

Endret av HenHau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...