Gå til innhold

Dark Messiah GameSpot Review 6,7


Anbefalte innlegg

/quote]

Hehe, jaa.. eneste bugen jeg sitter igjen med nå er lydbuggen.. Til deg med error signsa. Dette er en kjent bug i source motoren som kommer av og til her og der. Vet ikke helt hva det skyldes, men dette kan ikke utviklerne av spillet skyldes for, men heller valve som lagde motoren.

7166188[/snapback]

Jeg føler 90% av problemene folk opplever er kjente source engine problem. Som du sier, har lite med selve spillet å gjøre... Tror ikke vi bør begynne å "ditche" Ubisoft enda ivertfall, kjør heller en omgang spammailer til Valve ;)

7166217[/snapback]

Hvem det er sin skyld at error 3d teksten dukker opp over alt er for min del revnende likegyldig! Jeg har kjøpt et spill og det er bugga som faen, det er alt jeg vet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/quote]

Hehe, jaa.. eneste bugen jeg sitter igjen med nå er lydbuggen.. Til deg med error signsa. Dette er en kjent bug i source motoren som kommer av og til her og der. Vet ikke helt hva det skyldes, men dette kan ikke utviklerne av spillet skyldes for, men heller valve som lagde motoren.

7166188[/snapback]

Jeg føler 90% av problemene folk opplever er kjente source engine problem. Som du sier, har lite med selve spillet å gjøre... Tror ikke vi bør begynne å "ditche" Ubisoft enda ivertfall, kjør heller en omgang spammailer til Valve ;)

7166217[/snapback]

Hvem det er sin skyld at error 3d teksten dukker opp over alt er for min del revnende likegyldig! Jeg har kjøpt et spill og det er bugga som faen, det er alt jeg vet

7166400[/snapback]

 

Gjør litt research angående source motoren neste gang du har bestemt deg for å gjøre en såpass stor investering da :)

Lenke til kommentar

Når man kjøper et spill så forventer man at spillet skal fungere, greit at det er litt bugs, men ikke den kjente 'ERROR' fra source-motoren.

 

Jeg gidder heller ikke å gjøre research om grafikk-motoren i spill før jeg kjøper dem. Hvem gjør egentlig det? Man ser på bilder og leser omtaler.

 

Også folkens, les innlegget deres før dere går videre til neste tråd, når folk fucker opp qouten så inni granskauen blir det irriterendes.

Lenke til kommentar
Er enig med Bertelsen, jeg

7169094[/snapback]

 

Søk litt rundt om på den bugen, så klarer du helt sikkert å fikse det. Det er noe på din pc.

7171589[/snapback]

 

Når det er så utrolig mange folk som opplever bugs så er det et software-problem...

 

Og for å ta det andre argumentet ditt, så har jeg aldri hatt problemer med spill som har kjørt på Source-motoren tidligere, faktisk så sliter jeg litt med å forstå hvordan man klarer å ta en motor som kjører så stabilt og flott i HL2 å gjøre den så sykt ustabil som det vi nå ser i DM.

Lenke til kommentar

SÅ de har modifisert Source-motoren. So what? Man kan ikke hoppe over QA-biten på grunn av det. Spillet har tydeligvis blitt 'pushet' ut på markedet før de var ferdige. Ville du kjøpt en softis mot at du får den om en måned, så vidt spisbar med ekkel smak og ikke noe strø?

 

Enig med Bertelsen og Co.

 

Jeg har ikke hadd noen problemer med tidligere source-spill, ei heller nevneverdige problemer med andre spill. Men denne tar kaka:

Kjøpte collectors edition på game (spiderman).

1. Ekstrem loading time.

2. Hakking etter 3-4 reloads eller ca 1 time spilt.

3. Diverse bugs som f.eks. udødelige fiender (ta backstab på ei vakt som sitter, lover deg at han reiser seg opp etter en stund og ikke kan drepes).

 

Foruten det kan jeg også nevne at første del av installeringen var med fransk meny, for å bli til engelsk litt lengre uti. I tillegg var det ikke enkelt å installere spillet slik at det ble en del av steam-samlinga.

 

Kjøp nå.. spill om 2 måneder... yeah right.. :mad:

Lenke til kommentar

:hmm:

 

Har spillt i flere timer og ikke opplevd en eneste bug.. Det var rett og slett en drøm og gå over til dette fra Gothic 3. Jeg tenkte faktisk tanken "Det var da pinadø godt at noen utviklere har tatt seg bryet med å fullføre spillet før release". Så skal innrømme at det føles litt merkelig og se at det er så mange som har problemer med spillet.

MEN, når sant skal sies så spiller jeg en piratversjon av spillet da :ermm:

Lenke til kommentar
Visst faen er det saklig. Det er MITT intrykk av spillet. Jeg har da vell testa det? Spilte gjennom prologen, og sat oppå en hest et stykke, døde, spillet crasha, fikk aldri spilt det igjen.

 

Greit.. karakter: 0.

 

Thanks for nothing steam.

7165093[/snapback]

 

 

Haha. Dette hørest lovende ut. Gidder ikkje å kjøpe spillet :nei:

Lenke til kommentar

Spilt igjennom hele spillet og spillt et par baner fra begynnelsen igjen.

 

2-3 ganger i begynnelsen har spillet hoppet ut under loading, ellers 100% stabilt...

Ingen problemer med fps, stabilitet eller noe annet :)

 

Har også cracket det... :S

 

 

Edit: lydbug'en er der, men ikke mens jeg slåss eller det skjer noe viktig. Merka det noen ganger i løpet av spillet at lyden var forsinket, men det var mens jeg var alene og bare slo i en sten eller noe...

Endret av blackninja
Lenke til kommentar

er nesten litt ening i anmeldelsen jeg, det var gøy i begynnelsen men ble fort kjedelig, faktisk så kjedelig at jeg ikke har fullført det, kom til siste brett og fant ut at jeg liksom hadde sett alt så jeg gadd ikke mer.

Errors og andre CTD gjør at jeg ikke syns dette spillet var så kult. gir det kanskje 7 ikke noe mer.

Lenke til kommentar

De fleste tekniske problemene (minnelekasjer, hyppige krasj, osv) lar seg ordne. Poenget er at man ikke skal være nødt til å bruke en time på å få spillet til å fungere etter at man har installert det, før man faktisk kan begynne å spille det. Det er visst blitt en trend blant produsenter å slippe halvferdige spill, og så la kjøperene betale for å betateste.

Når Arkane i tillegg laget en SP-Demo av Dark Messiah, forventet jeg (og en hel del andre) at spillet i ferdig form skulle kjøre som den, eller iallefall ganske likt som den. Den kjørte jeg nemlig med samtlige instillinger på det høyeste mulige, og det fløt fint.

 

Det var imidlertid ikke tilfelle med retail-versjonen.

Jeg var heldig, og løste mine problemer ved å skifte drivere, samt forandre noen video-instillinger i spillet (til tross for at, og morer meg nå stort med spillet, selv om det har sine åpenbare svakheter. Personlig synes jeg ikke det blir kjedelig i lengden, men jeg er tross alt en sverd-junkie.

Lenke til kommentar

Litt trist er det jo at spillindustrien har endt opp sånn som det ofte er nå. Flere og flere spill kommer halvferdige ut på markedet, og man må vente på oppdateringer før man får spilt spillet på ordentlig. Selv ser jeg for meg at dette har mer med utgiverne enn faktisk selve produsentene å gjøre. For å tjene nok penger på spillet blir produksjonstiden kortet ned, og en del "beta"-testing blir lagt på kundene.

På den annen side kan det jo ha noe med pc-markedet å gjøre. Etterhvert som det bare har blitt flere og flere forskjellige merker å velge i, har det bare blitt vanskeligere og vanskeligere å komme med noe som fungerer for alle.

Får bare håpe på at ting bedrer seg i tiden som kommer, ettersom disse problemene har utløst voldsomme reaksjoner fra kundene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...