Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ye, laster ned no :D , eller har lasta ned lenge fra GamersHell men fant ut at gamer sin server tar mindre tid uansett om den eg lasta på no var over 50% :D .

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Nytt NFS allerede? Føler jo at NFS:MW kom nettopp ut. Jaja, får se om jeg orker å dra det frem. Syntes NFS serien har mistet litt av sjarmen sin.

Skrevet
Nytt NFS allerede? Føler jo at NFS:MW kom nettopp ut. Jaja, får se om jeg orker å dra det frem. Syntes NFS serien har mistet litt av sjarmen sin.

7164062[/snapback]

carbon er vel egentlig en 1.2 versjon av MW.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

7164062[/snapback]

carbon er vel egentlig en 1.2 versjon av MW.

7164154[/snapback]

1.2 av MW? Det blir jo nesten unødvendig med det i såfall. :)

Skrevet

Vi får håpe EA har skjerpet PC-demoen av Behov For Hastighet: Karbonade en smule i forhold til 360-demoen som kom for en tid tilbake, for det var ikke så veldig imponerende greier, gitt.

Skrevet
Unnskyld meg, men dette var DÅRLIG! Menyer, grafikk, lyd, 'feeling' - alt var under middels. Avinstallert etter 10 min.

7164433[/snapback]

Det er tross alt en demo.

Skrevet

Some installation files are corrupt.

Please download a fresh copy and retry the installation.

Denne feil meldingen får jeg når jeg prøver å installere demoen. Har lastet den ned to ganger nå og prøvd å installere det fire ganger.

Skrevet (endret)

Ble ikke veldig imponert av dette spillet, var dårlig når du skulle forandre hvordan felger og og body skulle se ut, likte heller ikke grafikken det så på en måte litt rart ut.

Har alltid vært fan av NFS men jeg ble rett å slett skuffet over denne versjonen.

Spillet fungerer i Windows Vista RC2 hvis du kjører det med compatibillity mode for Win 98/ME, fungerte ihvertfall her.

Endret av Predatorzx
  • Opprett ny...