Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon


Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men dette var DÅRLIG! Menyer, grafikk, lyd, 'feeling' - alt var under middels. Avinstallert etter 10 min.

7164433[/snapback]

 

x2!

 

Synes dette var rett og slett elendig. Styringen av biler er jo helt miserabel.

 

Det er tross alt en demo.

 

Vel, siden du så fint sier at det er en demo, så skal vel den representere noe av innholdet i fullversjonen ? Og hvis fullversjonen inneholder mer av det denne demoen gav, så vil jeg at fullversjoen blir elendig.

 

EA; BURN!

 

Nei, de godeste NFS spillene var NFS Porsche 2000 og de NFS Hot Pursuit. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk er berre så negative fordi ein populær fyr synst det er teit og så følger resten med :( .

 

Kem bryr seg om det er urealistisk, synst det var kjempe morsom, iallfall med muscel på vanlig race :cool: .

 

Gleder meg til fullversjonen kommer i postkassa :D .

 

 

EDIT: Dell er enda et eksempel på ein som synst det er dårlig, så synst resten det også :( .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Folk er berre så negative fordi ein populær fyr synst det er teit og så følger resten med :( .

 

Kem bryr seg om det er urealistisk, synst det var kjempe morsom, iallfall med muscel på vanlig race :cool: .

 

Gleder meg til fullversjonen kommer i postkassa :D .

7164749[/snapback]

 

Hahah, nei, vet du hva? Folk har faktisk sine egne meninger, jeg prøvde spillet - oppdaget fort at det var et skittspill, i alle fall utifra min synsvinkel.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men dette var DÅRLIG! Menyer, grafikk, lyd, 'feeling' - alt var under middels. Avinstallert etter 10 min.

7164433[/snapback]

 

x2!

 

Synes dette var rett og slett elendig. Styringen av biler er jo helt miserabel.

 

Det er tross alt en demo.

 

Vel, siden du så fint sier at det er en demo, så skal vel den representere noe av innholdet i fullversjonen ? Og hvis fullversjonen inneholder mer av det denne demoen gav, så vil jeg at fullversjoen blir elendig.

 

EA; BURN!

 

Nei, de godeste NFS spillene var NFS Porsche 2000 og de NFS Hot Pursuit. :love:

7164691[/snapback]

 

enig i alt du sier x3 :)

Lenke til kommentar
Ble utrolig skuffet ja..

NFSU2 har MYE bedre drifting! dette var skummelt dårlig..

7164776[/snapback]

Bilen driftet med en gang du var nær gassen.

Og hvor kan man slå av musikken ? Bilspill kjøres ikke med musikk.

At 'muskelbilene' kunne ha kompressor ut av panseret var jo utrolig tøft :cool:

Lenke til kommentar
Spillet funker ikke hos meg. Når jeg skal installere sier setup at det krever Directx 0 (ja du leste riktig, 0 ). Hvis jeg starter nfsc_demo.exe, får jeg svartr skjerm i to sekunder også spretter feilrapportering frem.

 

Kjører Windows XP SP2

7165192[/snapback]

 

Fekk opp det eg og, det er ein skrivfeil og skal vere 9.0c eller noke sånt.

 

Men eg har nyeste directx så eg berre ekstrakte 0compressed.zip med winrar og legger nfsc_demo.exe i mappa 0compresse så funker det fett ;) .

Lenke til kommentar
Spillet funker ikke hos meg. Når jeg skal installere sier setup at det krever Directx 0 (ja du leste riktig, 0 ). Hvis jeg starter nfsc_demo.exe, får jeg svartr skjerm i to sekunder også spretter feilrapportering frem.

 

Kjører Windows XP SP2

7165192[/snapback]

 

Fekk opp det eg og, det er ein skrivfeil og skal vere 9.0c eller noke sånt.

 

Men eg har nyeste directx så eg berre ekstrakte 0compressed.zip med winrar og legger nfsc_demo.exe i mappa 0compresse så funker det fett ;) .

7165293[/snapback]

 

 

Funket fint nå.. takk for tipset!

Lenke til kommentar

Korleis drifter man på dette spelet?

Computeren har liksom 10000, når eg ligger på 1000. Er lenge sida eg har spelt NFS men trudde ikkje eg var so dårlig:p

 

Grafikken: Joda, grei nok. Har berre spelt 2 baner so ikkje sitt so masse av den.

Design måten på biler: Hmm.. Likte mykje betre måten vi gjorde det på i NFS underground 1 og 2.

Grew: Flott ide, eg synts det er veldig greit å få tips av medspelaren og kommentarer: We are way infront of them etc ectc. Bra gjort.

Velge mellom 3 ulike biler: Hmm, joda kan vere smart det.

 

Meir kjem seinare.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...