Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var bra!

 

Nettopp spilt meg gjennom demoen og sitti litt og driftet etterpå. Jeg må si at dette var et fremsteg til fordel for NFS U1 og 2. Fikk ikke helt følelsen av at motion blur var tilstede her hos meg nå, mulig noe instillinger jeg ikke har surret nok med. Vanlig kjøring føltes ganske likt som tidligere, litt annerledes grep ol. Og muskel klassen var morsom å prøve =) Drifting var det største steget fremover synes jeg. Drifting var blitt litt morsommere. Jeg driftet relativt mye med nfsu1 og 2 og synes den delen av spillene var festlige. Denne gangen var det et steg fremover med tanke på undeholdning. Det var morsommere og mer fartsfylt å drifte. Veldig bra. Dessuten gikk stylinga et steg frem igjen til fordel for det siste spillet i serien. Fint å se mange muligheter komme på banen og også mulighet til felg styling er et stooort pluss! Nå fikk jeg designe nesten akkurat slike felger jeg selv vil ha =)

 

227600 poeng på driftinga hittill =) goody goody, sikkert mange bedre enn meg der ute. Men skal sies at jeg hittill har brukt 1 times tid på spillet og føler meg ferdig med demoen nå. =) Har mer lyst til å skaffe meg dette enn jeg hadde med Most Wanted faktisk... merkelig nok

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Det tok meg vel omtrent 10 minutter å være gjennom hele greia. Med en gang jeg prøvde canyon-duellen tenkte jeg at dette var det mest latterlige konseptet noen sinne, men så slo det meg at det ikke var så ulikt Tokyo Extreme Racer (bortsett fra at det ikke var motorvei), som jeg elsker. Driftinga var helt klart mye mer underholdende enn på NFSU/NFSU2. Mye mer fartsfylt, og ikke lengre denne brekk-fra-side-til-side-og-kjør-hele-runden-på-tvers-driftinga som du finner i underground-spillene. Ellers var racingen umiskjennelig NFS, som er et pluss for de som liker det og et minus for oss andre. Jeg skal nok klare å slå ihjel noen timer med fullversjonen, eller kanskje jeg skulle satse på å spille ferdig NFSMW i stedet... Tviler på at dette greier å holde interessen min lenge nok til å fullføre det, som ingen i serien har klart siden porsche.

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd xbox 360 versjonen og nå pc versjonen...skikkelig skuffende..N4S serien har "lost the edge" ...grafikken er like dårlig på xbox 360 som den er på pc..de har ikke gjort noe med grafikken på noen måte..vel de har optimisert grafikken litt.det er det eneste...styringen er like jævla som den har vært siden underground serien kom...dette er skikkelig tragisk....kommer ikke til å kjøpe dette for full pris.kanskje til halvpris..bare for å ha det i samlingen..

Lenke til kommentar

Spillet virka veldig lovende synes jeg :) Er stor fan av Need For Speed serien. Der NFS3 er favoritten til nå og NFSU2 som nr2.

 

Noen av dere som skriver er noen skinnhellige tullinger som bare skriver at "Uff så forferdelig spill,å ÅNEI EA som har laga det" Men likevell skaffer dere spillet på en eller annen måte.

 

Spillet virker jo sinsykt mye mer morsomt en NFSMW gjorde. Og dere som synes grafikken er så jævli dårlig: Jeg spillte Pro Evolution Soccer 5 her om dagen og det var jo som og reise tilbake til 1998. Styggeste grafikken og atmosfæren EVER.

 

PES spilla greier jo ikke lage atmosfære. JA gameplayet er bra,men resten ødelegger og FIFA er 1000 ganger bedre på alt annet. Likevel lovpriser alle PES spilla som guds gave til fotball fans.

 

PES6 ser ikke ut som det blir bedre i den avdelingen.

 

Ble litt Offtopic her nå. Men mener bare at spill som Need For Speed Carbon elsker alle og hate. Men alle kommer til og kjøpe spillet for det..

 

Jeg personlig: Likte demoen veldig godt.

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar
Spillet funker ikke hos meg. Når jeg skal installere sier setup at det krever Directx 0 (ja du leste riktig, 0 ). Hvis jeg starter nfsc_demo.exe, får jeg svartr skjerm i to sekunder også spretter feilrapportering frem.

 

Kjører Windows XP SP2

7165192[/snapback]

 

Fekk opp det eg og, det er ein skrivfeil og skal vere 9.0c eller noke sånt.

 

Men eg har nyeste directx så eg berre ekstrakte 0compressed.zip med winrar og legger nfsc_demo.exe i mappa 0compresse så funker det fett ;) .

7165293[/snapback]

 

 

Gjorde dette så klikka det igjen, mitt inni spille sjedde det

 

Edit: installerte direct x som fulgte med

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Spillet virka veldig lovende synes jeg :) Er stor fan av Need For Speed serien. Der NFS3 er favoritten til nå og NFSU2 som nr2.

 

Noen av dere som skriver er noen skinnhellige tullinger som bare skriver at "Uff så forferdelig spill,å ÅNEI EA som har laga det" Men likevell skaffer dere spillet på en eller annen måte.

 

Spillet virker jo sinsykt mye mer morsomt en NFSMW gjorde. Og dere som synes grafikken er så jævli dårlig: Jeg spillte Pro Evolution Soccer 5 her om dagen og det var jo som og reise tilbake til 1998. Styggeste grafikken og atmosfæren EVER.

 

PES spilla greier jo ikke lage atmosfære. JA gameplayet er bra,men resten ødelegger og FIFA er 1000 ganger bedre på alt annet. Likevel lovpriser alle PES spilla som guds gave til fotball fans.

 

PES6 ser ikke ut som det blir bedre i den avdelingen.

 

Ble litt Offtopic her nå. Men mener bare at spill som Need For Speed Carbon elsker alle og hate. Men alle kommer til og kjøpe spillet for det..

 

Jeg personlig: Likte demoen veldig godt.

7167368[/snapback]

 

 

smaken (din :p ) er som baken osv...

Lenke til kommentar
Driftinga var helt klart mye mer underholdende enn på NFSU/NFSU2. Mye mer fartsfylt, og ikke lengre denne brekk-fra-side-til-side-og-kjør-hele-runden-på-tvers-driftinga som du finner i underground-spillene.

7167174[/snapback]

 

 

Det er jo liksom det som er poenget med drifting da....

7167203[/snapback]

 

 

Poenget mitt var at driftinga i undergroundspillene var omtrent som å kjøre hovercraft. Det føltes ikks som du hadde noen kontakt med bakken overhodet. Dessuten driftet bilene så mye at du stort sett lå med hekken lengre frem enn fronten. I dette er det nærmere virkeligheten, ved at man kan holde en lang drift i forholdsvis høy fart. Man kan fortsatt brekke fra side til side, men ikke på en fullt så latterlig måte som i undergroundspillene (og ja, jeg likte dem. Har begge to og er spesielt fan av driftingen)

Lenke til kommentar

Hvis denne demo'n er i nærheten av hvordan fullversjonen blir er det ihvertfall helt sikkert at dette ikke er noe jeg gidder å kjøpe. Ikke laste ned gratis heller for den saks skyld. Dette syns jeg var tvers igjennom elendig. NFS serien har tapt seg så jævlig i det siste at det nesten er kvalmt. Men det værste er at det sitter en haug av fjortisser rundt omkring i verden som syns dette er steintøft og bra bilspill så det kommer vel til å selge i bøtter og spann likevel... huff

Lenke til kommentar

hehe, tittet litt på IGN og fant noen morsomme reader-reviews av porsche 2000 der:

 

------------------

 

January 10, 2006 - I download this game from Dc++. I am very happy because i didn't bought this game. It's because this game is absoulute sh.... There isn't speed, sexy cars, babes... There is only 2-3 normal cars. There is many stupid slow, old cars. Tracks are normal. But i think people like normal cities, streets... The hot pursuit is 3x goodest. On the end i can say only two words: EA sucks. Game is absoulutly stupid EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

 

---------------------

 

December 10, 2005 - IF U JUST BOUGHT THIS GAME I SUGEST U THINK AGIN AND RETURN IT AS SOON AS POSSIBLE

 

THE GAME IS OK WITH SOME GOOD LOCATIONS AND BACKDROPS, HOWEVER IT GETS REALLY BORING EASPECIALLY WHEN U DO SINGLE PLAYER.

THE CARS ARE CRAP AND HAVE NO TASTE WATSOEVER

 

OVERALL THIS GAME SHOULD BE AVOIDID REALLY. i SUJEST U BUY NEED FOR SPEED HOT PRSUIT 2 IT IS MUCH BETTER AND I ASURE U THAT U WILL LIKE THE OTHER NEED FOR SPEED GAME BETTER. iN THAT GAME U CAN GET A FERARI BUT IN THIS GAME THE ONLY CAR TAHT U CAN DIVE IS A PORSHCE

 

------------------

 

 

 

 

det viser ivertfall hva slags publikum Carbon er rettet imot :no:

Lenke til kommentar
Ble litt Offtopic her nå. Men mener bare at spill som Need For Speed Carbon elsker alle og hate. Men alle kommer til og kjøpe spillet for det..

 

Hva vet du om det ? Elsker alle å hate; WTF ? Greia er at jeg prøvde demoen synes den sugde lutefisk, og gav meg ikke mersmak whatsoever! "Alle kommer til å kjøpe det." hva vet du om det da ? Selvom du likte det og kommer til å kjøpe det, betyr det ikke at alle andre har like ræv smak som deg, IMHO, og kommer til å kjøpe det, ei kommer jeg til å skaffe meg det ulovlig. Så dårlig synes jeg det var.

 

Grunnen til at jeg blant annet ikke liker EA, er at de føkket opp den gode feelingen de gamle NFS spillene hadde.

Lenke til kommentar

Nå var jo styringa på NFS PU rimelig dårlig da. Understyrt til tusen. Skal være mulig å få ut rompa litt på en 911 turbo. Det skal også være mulig å ta svinger i 100km/t, noe som var umulig i PU. Likevel er dette det NFS spillet jeg har spilt mest etter NFS1, og det beste etter min mening også.

 

Testet demoen av Carbon nå i sta, og er ikke direkte imponert.

Driftinga var relativt latterlig, da en ikke må motstyre. Virket som at når en får bilen bred, så stiller den hjula i 45 grader og dette er utgangspunktet for styringen videre. Helt ubrukelig...

Når en i tillegg har hakking og ujevn framerate blir det ikke bra...

 

Har Most Wanted også til 360 og kommer nok til å fortsette der isteden.

MW er faktisk ikke så værst, hadde de fikset en stabil framerate.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...