Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter i en gutt?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

De går på utesteder for å få oppmerksomhet og/eller et ligg.

7191740[/snapback]

Bingo. De fleste, hvertfall. Og da er det vel naturlig å se på utseendet først? Selv om det er utrolig overfladisk, er det sånn det funker på byen.

7192251[/snapback]

 

Var nøyaktig det jeg mente med øyebruk da men. Jeg sa det kanskje litt for indirekte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blæ. Dette er faen ikke virkeligheten. Jeg sitter og leser alle kommentarene, og mener at jeg egentlig passer ganske godt inn i dem, men hvorfor er det ingen jenter som en gang gidder å se på meg? Slik det ser ut nå, kommer det nok til å bli en stund til noen gjør det. Hadde det derimot vært som alle påstår her, så burde jeg kanskje hatt dame for en stund siden. Okey, jeg ser kanskje ikke så bra ut, men jeg er snill. Jeg tror derimot at man får damer på denne måten:

 

Først må jeg begynne å røyke. Alle de kule guttene røyker. Så må slutte å smile. Ikke le så mye. De tøffe gutta ler ikke så mye. Jeg må slåss mer. I hvert fall skryte om alle de jeg lapper til omtrent hver gang vi er på byen. Jeg kan ikke eie annet enn hettegensere og baggy olabukser. Så må jeg begynne å være litt drittsekk mot andre jenter. Bestemme litt. Aldri si ja. Se ned på alle. Spesielt de som ikke er like tøffe som meg selv. Jeg må ikke le av vitser. Desuten må jeg begyne å skrive sånn norsk som dete her ellers får jeg ikke dame tror jeg azz. Det bør stå at jeg har 14 dager fravær på karakterkortet mitt og hvis jeg ikke jukser på samtlige prøver kan jeg like greit skyte meg sjæl. Jeg må drite i hva andre forteller meg. Får jeg ikke røyke her? Fuck you og til helvete med deg også. Og deg.

 

Og forresten, falskt legg.

7157902[/snapback]

 

Du trenger ikke å ødelegge livet ditt for å være en såkalt bad-boy. Det jeg tror jenter liker ved dem er at de ikke bryr seg hva andre synes om dem, de er selvstendige og de tenker ikke på konsekvenser av det de gjør. Dette betyr ikke at du må vise alt dette, eller gjøre ting for å bevise at du er sånn.

Lenke til kommentar
I en gutt ser jeg at han er snill, det er viktigest. Personen bør være i ok god form, helst interessere seg litt for å ikke sitte på ræva hele dagen og spise chips. Normal til litt over normal fysisk aktivitet (slik som trening et par-tre ganger i uka, ikke noe overfokus på det).

 

Ellers ok utseende er vel greit å forvente. Kommer jo igjen ann på personen. Vanskelig å si en er pen og en annen ikke er det. Det er sammensettingen/helheten som er viktig.

 

Personen må ikke være femi. punktum :p

7187333[/snapback]

 

*Leite etter skumle tegneserie bilder av allyse i SO arkivene* :love:

Lenke til kommentar

Utseendemessig pleide jeg å gå etter høye og mørke gutter. Og snus og nerding var ekstrem turn-off. Kjæresten skulle vise seg å være liten,lys,snuser og supernerd. Og han er nyydelig...

 

Ellers er ærlighet veldig viktig. Og at han er morsom (som er noe av det som gjorde at han vant mitt hjerte). :love:

 

Ellers er briller på gutter kjempe sjarmerende faktisk. Og skulle han i tillegg klappe og være snill med et dyr,er det mega sjekketriks!! *smelte*

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke lyve og si at utseendet ikke teller. MEN man blir faktisk penere av å oppføre seg bra, så det er ingen "fasit" på hva som er pent. Utstråling, sier jeg bare. :)

 

Ellers liker jeg gutter som er litt macho... Røyking er et minus, fælt å kline med noen med røykeånde... Helst skal ikke gutten være for tynn. Liker litt ekstra. Humor er viktig. Jeg setter også sosial intelligens over vanlig intelligens. Det er jo selvfølgelig en fordel hvis man har en del felles interesser.

 

Og en ting. Han MÅ bo i nærheten. Avstandsforhold har jeg prøvd, og det er helt forjævlig.

 

EDIT: En ting til. Må helst ikke være sossete. Aller helst en rockete musikkgutt fra musikklinja på Olav Duun. Nam...:D

Endret av Young Lust
Lenke til kommentar
Utseendemessig pleide jeg å gå etter høye og mørke gutter. Og snus og nerding var ekstrem turn-off. Kjæresten skulle vise seg å være liten,lys,snuser og supernerd. Og han er nyydelig...

 

Ellers er ærlighet veldig viktig. Og at han er morsom (som er noe av det som gjorde at han vant mitt hjerte).  :love:

 

Ellers er briller på gutter kjempe sjarmerende faktisk. Og skulle han i tillegg klappe og være snill med et dyr,er det mega sjekketriks!! *smelte*

7213834[/snapback]

 

For han der, kunne jeg ha gjort hva som helst. Til tross for at jeg er gutt. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg vil si at på byen finner du deg ikke en dame.... da mener jeg ei du kan satse på, da er sjansen liten, med det mener jeg at fleste damer som er på byen er med venner og er der for å kose seg, ikke bli sjekka opp av alle og enver. og dem som er frampå er vel mest ute etter 1night stand. (gjelder seff ikke 100%)

men jeg tror sjanse for å finne drømmepartneren er dårlig på byen en lørdags kveld, halvfull.

 

derimot så er vi inne i litt mer moderne tider der internett er kjekk plass å finne seg en partner du passer med, pga du kan snakke ilag først, se om dere trives med praten og derifra gå vidre til å treffes.

 

mine venner har god erfaring med dette.

og jeg selv traff min kone på nettet for 8 år siden. og no er vi gift og har 1 jente ilag, men seff dette gjelder ikke alle. kanskje en blind date som noen venner fikser? dobbel date? osv, men lørdagskveld på byen stemmer jeg imot.....

Lenke til kommentar

Jeg personlig syns personligheten/væremåten er det viktigste. For, hvis man først liker en person for den den er, så blir personen pen i seg selv, uansett. Dette slår ALDRI feil, ihvertfall ikke for meg. :wee:

Dog, jeg tenker ikke over utseende i det heletatt. Jeg foretrekker heller en pen persolighet, enn ett pent vesen som er en tosk!

Det kan gå en überpen gutt forbi meg uten at jeg enser det. Og motsatt, det kan gå en jeg egentlig kanskje synes at er helt forferdelig forbi, uten at jeg tenker på det. Mens, mange av mine venninner bare "OH, Herregud! Så du han eller, han var jo bare kjempe peeeen!" *Angst*

Jeg hater det! Mange av dem går KUN etter utseende. Og det plager meg, for når jeg først begynner å like en person, får jeg bare "ÆSJ, herregud! Liker du HAN!? Han er jo kjempestygg"

Men, jeg syns ikke det. Fordi jeg liker personligheten, og da syns jeg personen er pen. Uff, blir så lei av å høre på dem.

 

-Sånn, bare trengte å få det ut... Heh.

 

Det som jeg gjerne legger merke til på gutter, er hendene dems... Jeg elsker store hender, aner ikke hvorfor. Men, vakkert er det :love:

Han bør helst få meg til å le, og han burde forstå meg.

Han må kunne være åpen, ærlig og trofast. Jeg skal kunne stole på han :wee: (Noe som egentlig er en selvfølge at man skal kunne)

Fint med felles interesser, og musikksmak.

Hmm, er det noe jeg har glemt da?

Legger også godt merke til øyne. Det og hender er det første jeg ser på :love:

Lenke til kommentar

Husk, der er unødvendig å sitere posten rett over eres egen i sin helhet. Sitater bruker vi når det er noen poster mellom posten vi svarer på og svaret, eller med et utdrag av posten over hvis det er for å poengtere akkurat hva i posten man svarer på. Og bare unntaksvis trenger man å ta med sitater i sitater.

 

Jeg har fjernet sitatet fra posten over.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Heretique: Da likner du mer på gjennomsnittet enn de andre du henger med, vil jeg tro :) Ikke noe å bekymre seg over.

 

Stakan: Ja, store hender på jenter = turnoff. Hendene bør hverken være store eller barneaktige (noen personer har babyhender i stort format), men se ut som vanlige, myke og deilige jentehender.

Lenke til kommentar
Jeg har lange fingre, også er jeg veldig dyp, å går gjerne dypt i ting :hmm:

7242724[/snapback]

"Jeg er veldig dyp" er noe jeg liker bedre å høre jenter si enn gutter. Jeg går gjerne dypt i ting, og jeg har lange fingre (lengre negler enn de fleste jentene jeg kjenner :o).

 

 

Setningene om å være dyp/gå dypt kan gjerne tolkes på forskjellige måter, men jeg står inne for innholdet uansett hvordan du tolker det (innen rimelighetens grenser).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...