Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter i en gutt?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

-Første jeg legger merke til er selvfølgelig utseende, men det er ikke viktigst.

 

-I tillegg må han ha god humor (...)

 

-Selvstendighet er fint, needy gutter er slitsomt.

 

-(...)trenger ikke være kjekkeste fyren i gata. Det som er inni er like viktig, minst.

 

-Selvtillit.

 

Aaaah! Yess!

Endelig noen som har skjønt det og ikke drar det stadige omkvedet om at man bare må "være seg selv", så kommer alt til å gå på skinner.

 

*hoppe og danse rundt i rommet*

 

Kremt host...

Jah... Måtte bare få det ut av systemet.

Forøvrig meget viktige punkter som nevnes her, så bruk dem for det de er verdt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder humor, så føler jeg meg bare helt elendig når dere forteller at gutten må ha det, for jeg tror ikke jeg har så god humor. Jeg føler meg også elendig når det gjelder selvstendighet, for jeg er fremdeles avhengig av mamma og pappa. Selv det at personen må være god inni får jeg dårlig selvtillitt av for jeg er egentlig slem av natur. Av og til lurer jeg på hvem som skapte kvinnene, om det var Gud eller om det var noen andre, for dem står for alt jeg ikke står for som gutt.

Lenke til kommentar

Gutter legg merke til hva alle jentene har sagt, ikke vær innpåsliten (needy), det oser av lite selvrespekt og uselvstendighet.

 

Med andre ord, ikke gjør som mamma lærte deg.

 

Ikke behandl jenter som om de er alt du lever for (ha et liv).

Ikke la jentene få viljen sin alltid (ikke vær tøffel).

 

Jenter 101 i et lite nøtteskall.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

FS har svaret

 

confidence

humour

smile

well groomed / good looks

ability to create an emotional connection / a feeling of romance

 

being patient

being persistent

being comfortable just going up and talking to a new woman

being sensitive to how she feels/responds

knowing how to talk to a woman to make her start thinking in romantic directions

Lenke til kommentar

Blæ. Dette er faen ikke virkeligheten. Jeg sitter og leser alle kommentarene, og mener at jeg egentlig passer ganske godt inn i dem, men hvorfor er det ingen jenter som en gang gidder å se på meg? Slik det ser ut nå, kommer det nok til å bli en stund til noen gjør det. Hadde det derimot vært som alle påstår her, så burde jeg kanskje hatt dame for en stund siden. Okey, jeg ser kanskje ikke så bra ut, men jeg er snill. Jeg tror derimot at man får damer på denne måten:

 

Først må jeg begynne å røyke. Alle de kule guttene røyker. Så må slutte å smile. Ikke le så mye. De tøffe gutta ler ikke så mye. Jeg må slåss mer. I hvert fall skryte om alle de jeg lapper til omtrent hver gang vi er på byen. Jeg kan ikke eie annet enn hettegensere og baggy olabukser. Så må jeg begynne å være litt drittsekk mot andre jenter. Bestemme litt. Aldri si ja. Se ned på alle. Spesielt de som ikke er like tøffe som meg selv. Jeg må ikke le av vitser. Desuten må jeg begyne å skrive sånn norsk som dete her ellers får jeg ikke dame tror jeg azz. Det bør stå at jeg har 14 dager fravær på karakterkortet mitt og hvis jeg ikke jukser på samtlige prøver kan jeg like greit skyte meg sjæl. Jeg må drite i hva andre forteller meg. Får jeg ikke røyke her? Fuck you og til helvete med deg også. Og deg.

 

Og forresten, falskt legg.

Lenke til kommentar

Produck du har feil... det er mulig du er en kjempekar, snill og grei og alt mulig. MEN hvis du er med jenter og du gjør ikke ditt "move" på henne, vil tid gå og hun oppfatte deg som en venn. Dette kalles LJBF (Let's just be friends).

 

Når den tiden kommer at du har mannet deg opp til å prøve på henne, kysse osv blir dette unaturlig og hun kommer med LJBF.

 

Forresten hvor bor du? Profilen sier Oslo... men hvilket strøk/skole osv? Høres ikke ut som om du går på OHG for å si det slik. (mtp på beskrivelsen)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg bor like ved Holmlia. Problemet mitt er at jeg ikke helt vet hva jeg gjør feil. Jeg har få jentevenner. De lever sitt liv og bryr seg nok ikke særlig om hva jeg gjør og hva jeg bryr meg om. Altså ikke så mange å prøve seg på... Problemet mitt er også at jeg bor midt i mellom kompisene mine. Derfor er vi ikke en gjeng, men splittet. Jeg blir stående midt i mellom. Jeg kjenner noen på venstre side, og et par på høyre side, men de på venstre er ikke særlig gode kompiser med de på høyre, og omvendt.

 

Jeg tror jeg bor i litt feil miljø. Det sprø er at miljøet ikke er dårlig, men derimot drit kjedelig. Jeg gidder ikke å dra med en kompis på byen når han bare vil snakke om WoW og Final Fantasy.

 

Herre. Skulle tro jeg var hos psykiater nå.

 

Jeg har heller ingen tro på at det å sette seg ved et bord ALENE på blocbar vil være noe særlig damefelle.

Lenke til kommentar
Jeg må kunne gå rundt med ham uten at folk tror jeg er støttekontakten.

7154426[/snapback]

Dagens Juliess! :)

 

Fint at jenter ikke tenker så alt for mye på utseende.

 

Er håp for alle, til og med meg :)

7154482[/snapback]

Neppe ;)

 

Forøvrig så er jeg enig i at en bør se relativt ok ut. Kjekke gutter, søte/deilige/sexy jenter er ikke alltid positivt!

Det indre som teller, og det inneberer humor, personlighet og ja, alt!

 

William :)

Lenke til kommentar

Mi drømmejente er slik:

 

Hun har pene øyne, deilig pent hår som lukter nydusja 24 timer i døgnet

faste små pupper

Hun må ikke bruke 16 timer på badet på morgenen

Hun må ikke snakke om andre gutter og hvor sexy dem er til meg ved et uhell slik x'en min gjorde, tegn på at dem snakker før dem tenker.

Hun må ha en jobb sånn at jeg får råd til å handle datautstyr.

Hun må være glad i helgekos.

Hun må være pen.

Hun må like å bli massert. Osv Osv.

Lenke til kommentar

Det jeg ser etter i en gutt, er om han passer meg. Han må ha gode verdier, og samme syn som meg i visse saker. (slik som med barn. han bør ikke ha det som sin største drøm feks.) Han må være snill, omtenksom og ikke frekk. Er han søt, blir jeg ihvertfall sjarmert. (snakker da om søtt vesen. holdning, blikk, smil og oppførsel). Jeg er vel den som blir mest interessert i den stille gutten i klassen. Han som er litt sjenert og tilbakeholden. (men ikke klassisk nerd :p ) og blir mer frastøtt de som er veldig framtredene og bøller. De typsik populære blant jentene.

 

Jeg liker en gutt som blir likt av foreldrene mine. Slik at de sier: du har funnet deg en orntlig kar! :thumbup: Og som er det! En som hjelper til og ikke er en sløkkis. En som ikke er sjalu og som viser respekt.

Trenger ikke å ha samme interesser. Men noen felles ting er jo greit. Feks. film smak.

 

 

Jeg blir fort fasinert av lekre menn, men det er bare pga utseendet. Har brent meg på rundbrennere før, så uansett hvor kjekke de er, så er de ikke riktig så gode når det kommer til stykket. (kansje for en natt, men ;) )

Lenke til kommentar

Jeg forventer dog at dama behandler meg som en konge, for konge jeg er, og konge jeg forblir. Jeg er født i Væren og jeg er 100% egoistisk, men jeg er også 100% trofast. Men man må ikke herse eller kommandere en vær, det er veldig dumt. Jeg stanger, husk det.

Lenke til kommentar

Jenter og damer!

 

Noen ivrige diskutører sliter med det klassiske problemet: jenten vil bare være venn.

 

Kan dere kan komme med deres synspunkter på saken, hva gjør de feil, hvorfor osv. Det hadde sikkert hjulpet mang en sjel.

 

Edit: litt merkelig setning der.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Vel... man innbiller seg vel at det motsatte kjønn ser mer på utseende enn de kanskje gjør :) Hvertfall for min del. Tror ikke noen ser forskjell på om jeg går opp 2 kg, men selv ser jeg det og liker det ikke ;)

 

Altså.. det hjelper jo ikke om en gutt er dritkjekk, men råtten inni.

7154624[/snapback]

Det er interessant det du sier der. Mitt intrykk er at drittsekker aldri har problem med å skaffe seg dame. Antakeligvis fordi de utstråler en veldig selvsikkerhet (gjerne på veldig feilaktig grunnlag, dog.) Det er utrolig hva slags søte, sjarmerende damer som faller for dem, og ender opp med å bli behandla som dritt. Men jeg tror det er lettere for gutter å gjennomskue gutter, på samme måte som damer har lettere for å gjennomskue damer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...