Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter i en gutt?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

"han må ikke være for dum for da blir det kjedelig å snakke sammen. Han må ikke være veldig smart fordi da virker jeg dummere enn jeg er" ;)

7179614[/snapback]

He-he. Ja, da blir det ikke lett å finne noen som passer helt eksakt...

 

Minner meg om noe jeg sa til ei jente en gang. Hun var plaget av at gutter så på henne som "pen og dum". (Smellvakker er hun, det er sikkert!) Så jeg sa: "Det er jo halveis sant da." Hvorpå det ble en liten pause og hun litt usikkert svarte: "...åssen da?". "Jo", sa jeg, "du er jo pen!" Det var ment som et kompliment... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' vil at en gutt skal være snill men litt tøff så han forsvarer meg å sine venner, og litt sexy kansje:P

pen hm ja tja men personligheten er viktigast.

Han skal bry seg om meg å forstå viss jeg ikkje vil gjøre d å d med en gang han ska rett å slett være forståelse full og ha ett godt hjerte men d er drømme gutten da!

Æ nøye meg med forståelse full go humor å snill men litt tøff :)

 

hehe :love:  :love:  :love:

7172062[/snapback]

 

Da kan jeg si her og nå at jeg er din rette. Jeg er pen, sexy, er sterk som faen, sterk psykisk og fysisk. Jeg er en vinner, kan banke hvem som helst med nevene eller med ord alene. Jeg kan beskytte deg, og jeg er snill som et lam. Jeg har liten penis, og så har jeg stort hjærte. Sjarm er vel det jentene sier jeg har mest av, så håper det er et pluss. Når skal vi møtes? ;)

7172364[/snapback]

 

 

haha:P er nå ikkje så lett:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
*snip*

 

Jeg merker ofte at jeg berger meg på humor og sjarm...ikke stort annet egentlig

7172961[/snapback]

Jeg berger meg på noe lignende... Prater med dem og er hyggelig, men så kommer det at alle syntes jeg er rar (ikke vondt ment, men jeg utmerker meg :p . Men det er jo positiv når svensker sier slikt :p ).

 

La oss ta for eksempel denne påska på Hafjell, under en leir, alle sammen sitter rundt spisebordene og prater (de har ikke begynt enda) inn kommer jeg - flyvende - etter å ha snublet i full fart i dørkarmen. Jeg lander foran maten, reiser meg opp og tar meg litt mat :wee: Trodde alle skulle dø av latter.

 

Men, som sagt, det er mye på personlighet det går på. Sjarm, om man er hyggelig, humor og oppførsel.

 

EDIT: Kom på noe annet jeg også gjorde samme dag: Jeg og en kompis hadde fått i oss litt for mye Burn og måtte ut og løpe oss av dette, selvsagt er klokka 24.00 og det er is på bakken. I full fart runder jeg av hjørnet der jentene ligger og løper avgårde, plutselig hører jeg noen rope på meg bak og jeg prøver å stoppe meg sklir videre rett inn i løssnøen :p Oppdaga at det var ei jente (hot!) som ropte. Ble utrolig godt kjent med henne pga. det :whistle:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hva kvinner egentlig ser etter i en mann:

(Rangert etter prioritet, det viktigste først.)

 

1. Utseende (sex appeal)

2. Selvsikkerhet (ego)

3. Penger (generøsitet)

4. Makt (posisjon)

5. Sjarm

6. Humor

 

 

(Lager litt avstand her for å illustrere hvor lite viktig det som kommer er, i forhold til det som er nevnt over.)

 

 

 

7. Trofasthet

8. Intelligens

9. Gode manerer

10. Ærlighet

11. Være snill/god

 

På kornet, eller hva? ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg må si jeg scorer gått på 8-9 av 11 punkter.

Når det gjelder penger, så kan jeg ikke si jeg har mye til overs som student. Bør da kanskje søke jobb. Ser ikke på meg selv som sexy heller, men lettere kjekk :p

Intelligens, snakker vi sosial, eller at man skal vite noe om alt som foregår her i verden?

Gjelder det sosial, scorer jeg meget høyt :)

Lenke til kommentar

I en gutt ser jeg at han er snill, det er viktigest. Personen bør være i ok god form, helst interessere seg litt for å ikke sitte på ræva hele dagen og spise chips. Normal til litt over normal fysisk aktivitet (slik som trening et par-tre ganger i uka, ikke noe overfokus på det).

 

Ellers ok utseende er vel greit å forvente. Kommer jo igjen ann på personen. Vanskelig å si en er pen og en annen ikke er det. Det er sammensettingen/helheten som er viktig.

 

Personen må ikke være femi. punktum :p

Lenke til kommentar

Da er jeg din rette.

 

Jeg er:

- snill

- god form (trener)

- Interesserer meg for å gå turer

- Spiser aldri chips eller brus

- Jentene mener jeg er pen

- Jeg er ikke femi, men mandig

 

Hvor holder du til? :dribble:

Lenke til kommentar
I en gutt ser jeg at han er snill, det er viktigest.

7187333[/snapback]

haha! sikkert. :!:

 

 

 

Av erfaring noe av det jeg tror damer ser etter hos menn:

 

-Status (posisjon, lederskap)

-Selvsikkerhet (eller mangel på usikkerhet)

-Menn med erfaring

-Menn som setter krav og er bestemte

-Humor

-Uforutsigbarhet

-Menn som gir en utfordring

 

(merk: ikke nødvendigvis utseende)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Da er jeg din rette.

 

Jeg er:

- snill

- god form (trener)

- Interesserer meg for å gå turer

- Spiser aldri chips eller brus

- Jentene mener jeg er pen

- Jeg er ikke femi, men mandig

 

Hvor holder du til?  :dribble:

7187671[/snapback]

Godt å se at det ikke bare er heterofile som møtes via forumet.

--

Personlig ser jeg ikke etter noe spesielt i gutter. Med jenter har jeg som alle andre en prioriteringsliste, hvor jeg er noenlunde klar over hvem jeg faller for, og der hvorvidt de er snill/hyggelig/interessant bestemmer interessenivået mitt. Gutter, derimot, faller jeg bare pladask for, og da har det ingenting å si om de er nynazistiske barnemordere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Da er jeg din rette.

 

Jeg er:

- snill

- god form (trener)

- Interesserer meg for å gå turer

- Spiser aldri chips eller brus

- Jentene mener jeg er pen

- Jeg er ikke femi, men mandig

 

Hvor holder du til?  :dribble:

7187671[/snapback]

Godt å se at det ikke bare er heterofile som møtes via forumet.

--

*snip*

7187808[/snapback]

OT: Hahahahahahahahahahahahaha :lol: Huff, den var morsom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Første jeg legger merke til er selvfølgelig utseende, men det er ikke viktigst. Jeg ser etter folk som jeg er på bølgelengde med og faktisk kan snakke med uten at jeg har lyst å skyte meg selv når jeg hører på han. I tillegg må han ha god humor, og da mener jeg selvsagt ikke høykvalitetshumor, men humor som likner på min egen.

 

Selvstendighet er fint, needy gutter er slitsomt. 

 

7154334[/snapback]

 

(Smårips, ikke noe personlig, men det du skriver her er det de fleste jenter sier.)

 

Hvorfor sier alle damer at de ikke synes utseendet er like viktig som personligheten? Det er jo bare tull! 80% av jentene der ute prioriter utseende foran alt annet. Jenter vil liksom vise fram kjæresten sin for å kunne si "se så digg kjæresten min er da! Hva sier vel ikke det om MEG!". Jeg utfyller alle krav siden jeg kan snakke om alt og er interessert i absolutt alt (bortsett fra svensktopparna, country og sånt BARE jenter liker, f.eks sminke). Jeg er slett ikke stygg, men ikke veldig pen. (Har vært kvisetryne før da;P Men jeg har flyttet, så ingen vet hvordan jeg så ut da.) Og jeg har bare hatt ett seriøst forhold.

 

Jeg sier ikke at absolutt alle jenter er slik, men 80% av de som sier "ikke jeg" prioriterer egentlig utseende. Sånn er det dessverre. Jenter generelt ser på gutter som smykker :(

 

 

Edit: Oj, det virker som at jeg nettopp har hatt et tungt brudd eller noe :p Dette er egentlig ganske objektivt ment, selv om det kanskje ikke virker slik ;)

7172480[/snapback]

 

Jeg sier det faktisk fordi jeg mener det. Selvfølgelig er utseendet viktig, men ikke viktigst. Samtidig er det vanskelig for meg å forestille meg at jeg hadde ofret alt av utseende bare for å få en som passet bra med meg på alle andre måter. Det skrev jeg jo også. Man må jo føle en viss tiltrekning til vedkommende. Jeg kunne derimot aldri vært sammen med en jeg syns var dritfin, men som jeg syns var en fullstendig idiot og ikke hadde noe til felles med. Noen jenter gjør kanskje det, men jeg er ikke en av dem.

 

Jeg driter faktisk i hva andre sier om utseendet til kjæresten min. Hvis jeg syns han er fin, er det viktigere enn om venninnene mine syns det. Det er jeg som skal være forelsket i han, ikke hele verden. Jeg er ikke akkurat 14 år heller. Dessuten er det jo et ganske velkjent faktum at smaken til folk er forskjellig :)

Lenke til kommentar

En ting er jo sant da, det er at tiltrekningskraften fra en person bestemmer om han er tiltrekkende eller ikke. Og den som er interessert er jo interessert pga. tiltrekningskraften. Det kan være blanding av væremåten, utseende, smil, sjarm o.a. Tiltrekningskraft er summen av alt det gode som andre setter pris på kan man si. Men hvis en person er helt sinnsykt pen og tiltrekkende, men er dum som et brød, så kan man jo bli fristet til å hogge over personen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...