Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter i en gutt?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Vel... man innbiller seg vel at det motsatte kjønn ser mer på utseende enn de kanskje gjør :) Hvertfall for min del. Tror ikke noen ser forskjell på om jeg går opp 2 kg, men selv ser jeg det og liker det ikke ;)

 

Altså.. det hjelper jo ikke om en gutt er dritkjekk, men råtten inni.

7154624[/snapback]

Det er interessant det du sier der. Mitt intrykk er at drittsekker aldri har problem med å skaffe seg dame. Antakeligvis fordi de utstråler en veldig selvsikkerhet (gjerne på veldig feilaktig grunnlag, dog.) Det er utrolig hva slags søte, sjarmerende damer som faller for dem, og ender opp med å bli behandla som dritt. Men jeg tror det er lettere for gutter å gjennomskue gutter, på samme måte som damer har lettere for å gjennomskue damer.

7159815[/snapback]

Du har eit veldig godt pong der!

Eg har opplevd det samme her eg bur opp til fleire ganger!

 

Det er synd, men jentene lærer vel!'

 

William :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

' vil at en gutt skal være snill men litt tøff så han forsvarer meg å sine venner, og litt sexy kansje:P

pen hm ja tja men personligheten er viktigast.

Han skal bry seg om meg å forstå viss jeg ikkje vil gjøre d å d med en gang han ska rett å slett være forståelse full og ha ett godt hjerte men d er drømme gutten da!

Æ nøye meg med forståelse full go humor å snill men litt tøff :)

 

hehe :love::love::love:

Lenke til kommentar
' vil at en gutt skal være snill men litt tøff så han forsvarer meg å sine venner, og litt sexy kansje:P

pen hm ja tja men personligheten er viktigast.

Han skal bry seg om meg å forstå viss jeg ikkje vil gjøre d å d med en gang han ska rett å slett være forståelse full og ha ett godt hjerte men d er drømme gutten da!

Æ nøye meg med forståelse full go humor å snill men litt tøff :)

 

hehe :love:  :love:  :love:

7172062[/snapback]

 

Da kan jeg si her og nå at jeg er din rette. Jeg er pen, sexy, er sterk som faen, sterk psykisk og fysisk. Jeg er en vinner, kan banke hvem som helst med nevene eller med ord alene. Jeg kan beskytte deg, og jeg er snill som et lam. Jeg har liten penis, og så har jeg stort hjærte. Sjarm er vel det jentene sier jeg har mest av, så håper det er et pluss. Når skal vi møtes? ;)

Lenke til kommentar
Første jeg legger merke til er selvfølgelig utseende, men det er ikke viktigst. Jeg ser etter folk som jeg er på bølgelengde med og faktisk kan snakke med uten at jeg har lyst å skyte meg selv når jeg hører på han. I tillegg må han ha god humor, og da mener jeg selvsagt ikke høykvalitetshumor, men humor som likner på min egen.

 

Selvstendighet er fint, needy gutter er slitsomt. 

 

7154334[/snapback]

 

(Smårips, ikke noe personlig, men det du skriver her er det de fleste jenter sier.)

 

Hvorfor sier alle damer at de ikke synes utseendet er like viktig som personligheten? Det er jo bare tull! 80% av jentene der ute prioriter utseende foran alt annet. Jenter vil liksom vise fram kjæresten sin for å kunne si "se så digg kjæresten min er da! Hva sier vel ikke det om MEG!". Jeg utfyller alle krav siden jeg kan snakke om alt og er interessert i absolutt alt (bortsett fra svensktopparna, country og sånt BARE jenter liker, f.eks sminke). Jeg er slett ikke stygg, men ikke veldig pen. (Har vært kvisetryne før da;P Men jeg har flyttet, så ingen vet hvordan jeg så ut da.) Og jeg har bare hatt ett seriøst forhold.

 

Jeg sier ikke at absolutt alle jenter er slik, men 80% av de som sier "ikke jeg" prioriterer egentlig utseende. Sånn er det dessverre. Jenter generelt ser på gutter som smykker :(

 

 

Edit: Oj, det virker som at jeg nettopp har hatt et tungt brudd eller noe :p Dette er egentlig ganske objektivt ment, selv om det kanskje ikke virker slik ;)

Endret av Zelziuz
Lenke til kommentar

Vel nu var jeg med henne tidligere... jeg lot som om det ikke brydde meg, og kom med masse romantisk fjas inkludert "elsker deg", selvom det ikke er helt min måte å gjøre ting på.

 

og til Vero_Nica: er meget mulig at det er slikt.

 

At for eksempel gutter skjønner ikke jenter, og vice versa... (dette gjelder såklart ikke alle, men kanskje noen?)

 

Folk er forskjellige...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

At jenter ikke bryr seg om utseende er feil..

Det beviser jeg, for de er helt ville etter meg! :D

 

Men så har jeg ekstremt bra humor, og er ekstremt kul og alt det der og da :)

Lenke til kommentar

Utseende er ikke noe som varer for alltid. Det er litt småtrist for dem som er pene, dem vet at forråtnelsen kommer etter 30 årene. Det kan være en ganske bitter stund for de fleste. Du ser jo de gamle kjerringene som tar ansiktsløft, går på ørten tusen kurer for huden, er hos massører fordi dem prøver febrilsk å holde på ungdommen. Uff, det må være deprimerende.

Lenke til kommentar

Burde vel ikke blande meg inn her, men... mitt inntrykk er at både jenter og gutter er selvopptatte, overflatiske og materalistiske - og ser ubevisst(?) etter det samme hos andre. Like barn leker best.

 

Det skal heller ikke mye til før man er "drittsekk" eller "råtten". Folk er så forskjellige, og det en person liker eller er interessert i, kan en annen synes er kjedelig eller endog perverst. Alle avskygninger fra den ene enden av skalaen til den andre. Dersom man ikke er redd for å si hva man mener blir man fort utelatt fra fellesskapet.

 

Jenter vil ha "normalen" tror jeg. Problemet er at nesten ingen passer inn i en firkantet form som er forhåndsdefinert. Er du feit, nerd, intelligent, Sci-Fi-interessert eller nymfoman, kan du bare glemme det annet kjønn. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig få som ikke bryr seg om utseendet i det hele tatt. Og så tror jeg det er noe i det at like barn leker best, ser man på mange bryllupsbilder ved siden av hverandre så ser man at mann og kone ofte ligner hverandre sånn utseendemessig, eller er på samme "nivå." Men det høres kanskje litt overfladisk ut å si at man vil ha en kjæreste som ser bra ut?

 

Utseendet er ikke det viktigste, men det teller jo såklart. Noen ganger blir man jo kjent med folk før man vet hvordan de ser ut, f. eks over nettet, og da er det jo ikke utseendet man har sett på først. Men som jeg sa tidligere.. det er jo greit om folk ikke tror at jeg er støttekontakten. Kan gjerne si det rett ut jeg, han må ha et utseende jeg er komfortabel med ;)

Lenke til kommentar
Jenter vil ha "normalen" tror jeg. Problemet er at nesten ingen passer inn i en firkantet form som er forhåndsdefinert. Er du feit, nerd, intelligent, Sci-Fi-interessert eller nymfoman, kan du bare glemme det annet kjønn. :)

7173199[/snapback]

 

Faen! Meg = 116kg på 192cm, har brukt mye tid forran en PC, er medlem av mensa, har mange hyllemeter med SF/F, og er sikkert latent nymfoman også...

 

Noen som har gode omtaler for en dokke eller vet om et relativt seriøst bride mailorder selskap? ;)

Lenke til kommentar
Jenter vil ha "normalen" tror jeg. Problemet er at nesten ingen passer inn i en firkantet form som er forhåndsdefinert. Er du feit, nerd, intelligent, Sci-Fi-interessert eller nymfoman, kan du bare glemme det annet kjønn. :)

7173199[/snapback]

 

Faen! Meg = 116kg på 192cm, har brukt mye tid forran en PC, er medlem av mensa, har mange hyllemeter med SF/F, og er sikkert latent nymfoman også...

 

Noen som har gode omtaler for en dokke eller vet om et relativt seriøst bride mailorder selskap? ;)

7173900[/snapback]

 

 

www.russianbrides.com.

 

Kos deg :D

Lenke til kommentar
Ingen jenter som setter intelligens på listen? Eller har jeg oversett det?

7179568[/snapback]

 

 

"han må ikke være for dum for da blir det kjedelig å snakke sammen. Han må ikke være veldig smart fordi da virker jeg dummere enn jeg er" ;) (stjålet fra et blad jeg ikke husker atm, og modifisert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...