Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Get Rich or Die Tryin' er en veldig dårlig film, det er jeg enig i. Et hav bak 8 Mile. MEN 50 Cent var faktisk et høydepunkt i filmen sin om seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det veit ikke jeg noe om, har ikke sett filmen. Så en liten scene på Youtube nå, ser ut til at du har rett. :)

Fun fact: Taratinos produksjonsselskap A Band Apart produserte Dirty Dancing 2. :dontgetit:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

A Band Apart har ikke vært oppegående på over ett år og før det så var det stort sett Lawrence Bender som tok seg av produseringen. Uansett fun fact.

Det "nye" A Band Apart.

Skrevet

Hehe.. Gleder meg til Simpsons.

Men er det flere som legger merke til uvanlig tegning? Grisene i the Simpsons har aldri sett sånn ut, og jeg synes fargene er litt snodige.

Skrevet (endret)

Kanskje det er sånn Simpsons-episoder hadde sett ut med et millionbudsjett? Jeg har merket at de skyggelegger Simpsons-familien og at animasjonen er litt bedre i trailerne.

Endret av Thrusthamster
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Finnes det et program som lar deg legge til ekstra undertitler på en dvdfilm, når man ser den på pc? Jeg sitter her med alle Lone wolf and cub-filmene, med spansk teksting alene...

Skrevet

Jeg gruer meg veldig til å se The Simpsons filmen jeg.

Jeg er veldig redd for at filmens humor skal bli noe altfor nær den humoren en har opplevd i serien over en del år nå. Humoren har gått fra å være varm og intelligent, til å bli veldig random og slitsom, nærmest "wanabe Familyguy". Hver episode har blitt ett sketsj-show, langt mer enn en sammenhengende episode.

Det var en del elementer i traileren som gjør at jeg mistenker at heller ikke filmen kommer til å bestå av den Simpsons-familie, og den Simpsons-humoren jeg ble så veldig glad i en gang i min barndom.

Nå og da switcher jeg innom en nyere simpsons-episode, og klart det er elementer der som kan oppfattes som morsomme, men med de tidligere Simpsons-episodene i bakhode ender det opp med at jeg blir svært irritert over det de har gjort med min favorittserie, og skrur av TV-en, ønsker jeg å se den slags humor, ser jeg en Familyguy-episode.

Så jeg håper, jeg håper så inderlig at de klarer å lage en film som holder like høy standar som som The Simpsons sesong 1-8, eller ihvertfal det nivået de klarte å holde noen få år etter dette, de årene før det virkelig tapte seg.

Skrevet

Family Guy-klone? :O

Det hadde jo vært fantastisk. Jeg for min del har ikke sett Simpsons på mangfoldige år. Synes rett og slett ikke at det er morsomt. Glorifisert barne-TV.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jaja, da får jeg bare vente til de andre kommer ut. Ser ingen grunn til å se de gamle på nytt.

9108700[/snapback]

Jeg ser ingen grunn til å se Blade Runner på nytt.

Skrevet

Du kan finne de på amazon.com f. eks. eller andre store nettbutikker. Men ikke for alle filmer da. Eller så kan du søke på nettet, da kan du finne mye rart. Sånn som J. J. Abrams' manus til Superman Returns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...