Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Årets kalkun serveres 18. desember.

Ser ut som en film jeg kan like :) Kan jo virke som en film som lever litt mye på overflaten, men ser rimelig heftig ut visuelt sett hvertfall!

Endret av kakesjef
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Årets kalkun serveres 18. desember.

Jeg sier ikke nei takk til en velsmakende kalkun sammen med Cameron's nye mesterverk. Eller vent, det gjør jeg, men filmen blir fantastisk uansett.

Skrevet

Det var det jeg trodde også, helt til han satt ord på nøyaktig det jeg følte etter å ha sett traileren. Jeg også trodde Cameron var "outside the system".

Skrevet

Hitler er jo som kjent lederen av hyping av det negative, hvor nå hans undersåtter er sendt ut for å spre hans Nein Kampf om Avatar.

Heldigvis, der ute finnes .....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
optimus_omega.jpg

3597243954_117feaedb7.jpg

:dremel:

Skrevet
Ikke missforstå, det var en god film, men ikke wow god. Vet ikke helt hva jeg forventet. :p

Har ikke sett so alt for mange filmer av han, men elsker både Fear and Loathing og Monty Python.

12 Monkeys er jo forsåvidt ein heilt annan sjanger enn dei to andre du nemnte ;) Eg blei heller overraska over filmen, synest den var ganske god.

Hvis vi ser bort i fra Monty Python, så er Brazil og 12 Monkeys Gilliam's mesterverk - tett etterfulgt av Fear and Loathing in Las Vegas og The Adventures of Baron Munchausen.

Skrevet

Jeg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene.

Hvorfor forventer dere en kalkun?

Skrevet (endret)

Impersonations ruler, fleng opp noen flere slike, takk.

eg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene.

Jeg henviser igjen til tysker'n. CGI tull med Jar Jar i hovedrollene.

Titta på den igjen, nå i bedre kvalitet, men jeg tar fremdeles ikke greia. Selv om grafikken sikkert er bedre enn alt annet, virker det usjarmerende og generisk.

Men Dotten og Optimus snakka om optimisme i stad, man burde kanskje høre på dem, eller?

Endret av toro2
Skrevet

Jeg vet minst mulig om filmen før jeg ser den. Derfor forventer jeg meg verken mesterverk eller makkverk. Tror Montag har litt å lære her. Kanskje han bør få seg noen flere år på baken først.

Skrevet
Jeg forstår ikke, Avatar ser da bare enda mer fantastisk kul, spennende, mindblowing, episk, overvelvende og underholdene ut for hver gang jeg ser de trailerene.

Noen kalkun blir det ikke, Cameron er en altfor dreven filmmaker til å trå så feil. Avatar blir sikkert en fest for sansene på rad 8 i kinosalen. Men jeg må ærlig talt si at den tilsynelatende klisjefulle story'en om en staut type som finner ut at fienden kanskje ikke er den egentlige fienden, og atpåtil forelsker seg i den lokale møyen, ikke akkurat får meg til å hoppe av spenning.

Og alveliknende romvesen da... alver er jo de kjipeste fiksjonelle vesenene skapt av mennesket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...