Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Scenen med vinduet er seriøst ekkel. Suspiria spiller mye på følelsen av "suspense".

Fantastisk film, alt er badet i farget lys i forskjellige stemninger og ekstremt god lyd som pustinga i første klippet.

Endret av Bytex
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så 9 nå nettop, det var en bra film det, men man rakk såvidt å nyte animasjonene før filmen var ferdig. Varte bare i litt over en time. Men god film, veldig god. Verdt å sees, men ville ikke brukt penger på den på kino (hvis den kommer på kino i Norge?).

Skrevet
Så 9 nå nettop, det var en bra film det, men man rakk såvidt å nyte animasjonene før filmen var ferdig. Varte bare i litt over en time. Men god film, veldig god. Verdt å sees, men ville ikke brukt penger på den på kino (hvis den kommer på kino i Norge?).

Er det brukt stop-motion i den? Ser sånn ut på bildene nemlig.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ingen stop-motion. Ren animasjon.

Skrevet
Ingen stop-motion. Ren animasjon.

Bra! Jeg tåler bare ikke stop-motion. Det har ødelagt blant annet Coraline og A Nightmare Before Christmas for meg.

Da fuck? Stop Motion eier animasjon any day.

Skrevet

For å være vanskelig, stop motion er animasjon.

Jeg er generelt svak for god og forseggjort animasjon, men jeg må si at det er lite som er så fascinerende som stop motion.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Ahh!.. Det ser jeg virkelig fram til. Er tross alt vokst opp med Toy Story 1 & 2.. :D

Skrevet
Stop-motion er veldig fascinerende og gjennomført, men jeg tåler det bare ikke. Ubehagelig å se på, og figurene blir uutholdelige.

Se King Kong du(den gamle ofc). Mer facinerende og awesome blir det ikke :D

Angånede Toy Story 3: Holy shit, har venta lenge på dette. Gleder meg til og se barndomsheltene mine igjen :wee:

"Hei jeg er woody, hei du hei du hei du" Eller noe sånt :p

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

5 år siden Superman døde.....jeg kan enda ikke tro han ikke er blandt oss lenger , helt ufattelig trist :(

Skrevet

I dag så jeg L.A confidential etter anbefaling i denne tråden i går, og jeg likte filmen veldig godt. Derfor lurer jeg på om dere har tips til andre filmer i samme gate som bør sees?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...