Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så akkurat traileren til Inglourious Basterds på tv, har aldri hørt om før nå, men den så spennende ut. Noen som har sett den?

Den har nok ankommet de forskjellige kinoene, jeg var med å bar den opp på maskinrommet for klipping i går så det er vel teknisk visning om noen dager går jeg ut ifra =)

Skrevet (endret)

Ikke feil med 8.8/10 i rang etter 17,033 brukerstemmer på IMDb, som med andre ord utgjør en 26. plass på Topp 250. Godt likt av gjennomsnittet. :)

Kanskje litt hype i starten.

Endret av Narrie
Skrevet
Så akkurat traileren til Inglourious Basterds på tv, har aldri hørt om før nå, men den så spennende ut. Noen som har sett den?

Den har nok ankommet de forskjellige kinoene, jeg var med å bar den opp på maskinrommet for klipping i går så det er vel teknisk visning om noen dager går jeg ut ifra =)

Klippet?

Skrevet

Klippet?

Har du ikke sett Fight Club?

:wee:

Skrevet
Dæven, jeg så nettopp The Truman Show for første gang. Kommer ikke til å klare å sove i natt. For et konsept!

Husker også at jeg var høy på den første gang jeg så den. Jim Carreys beste rolle forresten.

Skrevet (endret)

Kaufman i Man on the Moon må være Carrey's beste rolle. The Truman Show er riktignok enda artigere, men ikke like skuespillavhengig som den.

Endret av DoktorBacon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...