Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det viser vel uansett at McG ikke akkurat er sjef på settet, og det lover ikke godt for sluttresultatet.

Tenkte akkurat det samme. Det er ikke tvil om at Bale utnytter statusen sin.

Skrevet

Utnytter og utnytter, det ryktes jo at Bale tidligere hadde klaget på Shane uten at det hjalp, det er absolutt noe McG skal være der for å forholde seg til.

Personlig synes jeg ikke klippet gjør annet enn å bekrefte at Bale er en bad-ass og en dedikert skuespiller. Han er ikke irritert fordi han må gjøre masse tagninger i stedet for å kunne ligge med supermodeller, han er irritert fordi han konsentrerte seg 100% og ble distrahert av at noen beveget seg under en scene. Noe alle vet ikke skal skje.

Skrevet
Det viser vel uansett at McG ikke akkurat er sjef på settet, og det lover ikke godt for sluttresultatet.

Tenkte akkurat det samme. Det er ikke tvil om at Bale utnytter statusen sin.

Synes det blir litt vel fordomsfullt å anta at filmen går i dass på grunn av en isolert hendelse tatt fullstendig ut av sammenheng. Folk går rett til konklusjonen om at Bale er en primadonna som sjefer over alle, antageligvis bare fordi han er en skuespiller som har hatt mye suksess.

Skrevet
Foretrekker virkelig McGinty å la seg omtale som McG (som høres passe teit ut)?

Han har visstnok blitt kalt det hele livet så.. jeg regner med det.

Skrevet

Lillebroren min satt og så på Epic Movie i stad, og da begynte jeg å lure på hvorfor de skuespillerne som spiller i slike filmer (de går jo ofte igjen) gjør det? Synes de det er gøy? Får de ikke andre jobber? Kal Penn (http://www.imdb.com/name/nm0671980/) er jo over 30 år nå og har jo spilt i en serie forglemmelige filmer.

Skrevet
Synes det blir litt vel fordomsfullt å anta at filmen går i dass på grunn av en isolert hendelse tatt fullstendig ut av sammenheng. Folk går rett til konklusjonen om at Bale er en primadonna som sjefer over alle, antageligvis bare fordi han er en skuespiller som har hatt mye suksess.

Ser ikke helt hvor du vil hen. Er jeg fordomsfull fordi jeg ikke tror at McG er "sjefen" på settet?

Skrevet

Nå konstruerer du ting som ikke har blitt sagt. Filmen går ikke i dass pga. denne hendelsen, som jeg synes var uproft av lysfiklern og en overreaksjon fra Bale, men det sier jo litt om at McG kanskje ikke er sjefen på settet. Det virket som om han var redd for å si noe som skulle gjøre at Bale stakk av fra filmen.

Ikke faen om dette hadde skjedd under Public Enemies feks.

Skrevet (endret)

Haha.. vurderte å skrive noe tilsvarende. Bale er en drittsekk, det vet vi. McG hadde ikke helt kontroll, noe som er merkelig, men etter all sannsynlighet ikke har noe å si på sluttresultatet. (punktum)

Endret av HenHau
Skrevet
Bale er en drittsekk, det vet vi.

Drittsekk??? Bale er sjef!

Haha, det er også en måte å se på det. (banker/banket ikke han konen sin også, eller tar jeg skremmelig feil her?)

Skrevet (endret)

Jeg hørte noe om at en full mor og søster kom på hotelldøra og krevde penger, slik at han ble rasende og dytta dem unna. Konklusjon: Aldri stol på rykter.

Endret av DoktorBacon
Skrevet

Personlig har jeg ingen formening om Bale som person etter denne saken, da vi ikke vet hva som nøyaktig skjedde før opptaket. Klippet er hysterisk morsomt, og Bale er fremdeles helten min, nå enda mer enn tidligere :D

Satan, 2 dager er gått og dere snakker ENDA om det tullet...

Ja, vi må skjerpe oss og følge bedre med. Dette er jo bare så OLD :roll:

Skrevet

Bale er en drittsekk, han banket opp meg og voldtok hunden min, før han dreit i supa og tvingte meg å spise det(dette er et tykte jeg setter ut nå for å se om det dukker på på IMDB)

Skrevet
Bale er en drittsekk, det vet vi.

Drittsekk??? Bale er sjef!

Haha, det er også en måte å se på det. (banker/banket ikke han konen sin også, eller tar jeg skremmelig feil her?)

Akkurat dette er grunnen til at sladderpresse burde vært forbudt. Folk tror jo at dette har noe som helst med virkeligheten å gjøre. Mens disse idiotene sitter og gnir seg i hendene og bader i pengene de har anskaffet seg via å konstruere karakterer ut av kjendiser, så går disse personene rundt med mer eller mindre vanlige liv.

Enten sladderpresse-forbud eller obligatorisk mediekurs i løpet av grunnskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...