L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Krydret og tørket kjøtt. Enkelt å lage og utrolig god snacks. Det er utrolig enkelt. Bare skjær det kjøttet du vil ha i et 2-3mm tykke skiver. Mariner det litt. Hiv på det krydderet du har lyst på og litt salt. Så hiver du det hele på en rist i ovnen på 65 grader. La ovnsdøra stå litt på glatt. Så venter du noen timer og, voila, så er den klar. Selv så har jeg brukt både svinekjøtt og storfe denne gangen. Marinert i whisky og krydret med havsalt, rosmarin og Texas-krydderblanding. Men dette er OT.
DoktorBacon Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Oioi.. alle snakker om Harald Zwart men vår virkelige Hollywood-stjerne må jo være Hawk Ostby? Fyren har jo vært med på skrive flotte filmer som Iron Man, Children of Men og First Snow. Har aldri hørt om han før.
Mojo Pin Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hva med Brian Helgeland? Han er riktignok amerikansk statsborger, men har norsk mor. Søskenbarn eller tremenning av kompisen min. Han traff han visst i et familieselskap i Bergen en gang. Han står bak screenplay til f.eks. Mystic River og L.A. Confidential. Sistnevnte vant han jo oscar for Er det noen som har sett noe av Alfred Hitchcock Presents her? Jeg har nettopp sett de to første episodene av sesong 1. Ålreit underholdning, men det er jo ganske simpelt og rett fram.. Eller er det jeg som ikke forstår det geniale? Endret 1. februar 2009 av Mojo Pin
Hamsterino Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva med Brian Helgeland? Han er riktignok amerikansk statsborger, men har norsk mor. Søskenbarn eller tremenning av kompisen min. Han traff han visst i et familieselskap i Bergen en gang. Han står bak screenplay til f.eks. Mystic River og L.A. Confidential. Sistnevnte vant han jo oscar for I såfall kan vi vel også telle Renee Zellweger og "Dominic Haakon Myrtvedt Purcell".
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Mens sannheten er at vi egentlig ikke kan telle noen.
thesinner Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Så nettop Revolutionary Road. Hadde ganske høye forhåpninger til denne, men må si jeg ble litt skuffet... Ga filmen en 7'er for DiCaprio og Winslet's bra skuespill, men selve historien syntes jeg var utrolig lite engasjerende... Noen andre synspunkter på denne filmen?
Hamsterino Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Mens sannheten er at vi egentlig ikke kan telle noen. Oh? Som i en filosofisk betydning?
master air Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har sett noe av Alfred Hitchcock Presents her?Jeg har nettopp sett de to første episodene av sesong 1. Ålreit underholdning, men det er jo ganske simpelt og rett fram.. Eller er det jeg som ikke forstår det geniale? Jeg har sett enn og annen episode. Er ikke fantastisk, men helt grei underholdning. Tror ikke at du ikke forstår det geniale.
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Er litt som at Se&Hør priser seg over at Paris Hilton er "halvt norsk" selv om hun knapt vet hvor Norge befinner seg.
Manx Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Knapt vet hvor Norge befinner seg? Den dama hadde ikke klart på plassere USA på kartet en gang det er jeg overbevist over. Men det skal jo ikke så mye til før noen blir halvt norske, det holder vel stort sett at de mellomlander med et fly...
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Skal vel omtrent like mye til for å bli "norgesvenn". Bare å ha vært innom en snartur så er de "norgesvenn" for resten av livet og blir overfalt med de jævla lusekoftene hver gang de setter foten innenfor grensene våre. Vi nordmenn elsker jo å late som at alle i hele verden bryr seg om dette miniputtlandet vårt. Endret 2. februar 2009 av Bytex
Mojo Pin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Vi nordmenn elsker jo å late som at alle i hele verden bryr seg om dette miniputtlandet vårt. På samme måte som vi år etter år stiller som storfavoritt til Melodi Grand Prix
Manx Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Akkurat ferdig med Blade Runner - The Final Cut på BD og fy pokker for et bilde og lyd det er på den filmen. Er en skam at ikke alle filmer som er eldre en 10-15 år går igjennom samme prossessen som Blade Runner før de blir sluppet på BD, men det er vel dessverre en for dyr prossess sikkert
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det er sant, det. Så den på 100" lerret med HD-prosjektør og hjemmekinoanlegg. Ble helt sjokkert over hvor bra bildekvaliteten var. Og ikke minst lyden. Vangelis kom enda bedre ut av det denne gangen.
Uin Viel Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Du er ikke alene! Har høye forventninger til den filmen.
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Orginal idèen var vel at bare Ledger skulle spille Tony, men som jo alle og flere vet døde Hr.Ledger, og dette har de klart å løse på en utrolig måte ved å la de øvrige "Tony'ene" spille de ulike personlighetene av Tony. Flaks at de "ytre" scenene med Ledger var ferdige for å si det slik. Endret 2. februar 2009 av Snurreleif
Olum Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det er sant, det. Så den på 100" lerret med HD-prosjektør og hjemmekinoanlegg. Ble helt sjokkert over hvor bra bildekvaliteten var. Og ikke minst lyden. Vangelis kom enda bedre ut av det denne gangen. Denne Vangelis-sangen passer så jævla bra inn i filmen. Se filmen hos Youtube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå