Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Slumdog på kino i dag, fantastisk film. Det som slo meg et lite stykke ut i filmen, var at Montag postet en youtube-video med et lengre klipp fra filmen for mange måneder siden. Jeg husker jeg synes det så skikkelig kjipt ut, men da den dukka opp i filmen, var det bare vakkert.

Skrevet
Dette må bare bli genialt, Black Dynamite heter filmen og traileren finnes her.

Nok en film å glede seg til i år :)

Mente jeg så den traileren postet her for et halvt år siden.. Trodde den hadde kommet ut jeg

Har ikke peiling, så den for første gangen i går etter å ha fått linken på mail fra brodern. Finner heller ikke noe dato på den, det nærmeste jeg kom var at den vises på Sundance festivalen nå. Så det kan jo hende at den ikke har en distributør ennå, så den kommer på kino snart.

Det står i hvert fall ikke noe om noe slippdato på hjemmesiden dens, der er det heller ikke noe som ligner på filmstudio-logoer, så kan nok se ut som om den ikke har noe distributør ennå...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Snakker vi Turtles?

Skrevet
Var på Slumdog på kino i dag, fantastisk film. Det som slo meg et lite stykke ut i filmen, var at Montag postet en youtube-video med et lengre klipp fra filmen for mange måneder siden. Jeg husker jeg synes det så skikkelig kjipt ut, men da den dukka opp i filmen, var det bare vakkert.

Hvilken scene var det han postet? Så selv slumdog i går, danserne som danset før filmen var ikke spesielt flinke, men samosaen jeg fikk var god :wee:

Skrevet

Hvilken scene var det han postet? Så selv slumdog i går, danserne som danset før filmen var ikke spesielt flinke, men samosaen jeg fikk var god :wee:

Toget, postet han. Tror jeg.

Skrevet

Hører kanskje ikke hjemme her, men syntes det fortjener det! En kompis av meg tipset meg om Generation Kill. En krigs-miniserie i moderne tid. Han mente det var BoB kvalitet over serien.

Serien består av 7 episoder som varer i ca 1 time. Har sett første, og det ser meget lovende ut!

Skrevet

Hva synes folket egentlig om 3000 Miles to Graceland? Hadde ikke sett denne filmen før i går kveld og jeg må si jeg sitter igjen med et blandet inntrykk. Kurt Russell og Kevin Costner gjør meget gode roller, men dessverre preger det filmen at ressigør Demian Lichtenstein har villet lage litt for mange filmer i en. Er personlig stor fan av Elvis Presley og synes det var merkverdig hvordan de hadde latt musikken til Elvis blitt malplassert på en slik måte som den til tider ble gjort. Noen som har noe å tilføye?

Skrevet
Hva synes folket egentlig om 3000 Miles to Graceland? Hadde ikke sett denne filmen før i går kveld og jeg må si jeg sitter igjen med et blandet inntrykk. Kurt Russell og Kevin Costner gjør meget gode roller, men dessverre preger det filmen at ressigør Demian Lichtenstein har villet lage litt for mange filmer i en. Er personlig stor fan av Elvis Presley og synes det var merkverdig hvordan de hadde latt musikken til Elvis blitt malplassert på en slik måte som den til tider ble gjort. Noen som har noe å tilføye?

Synes filmen er knall. Sitter bare å venter på at den skal slippes på BluRay. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

kan noen anbefale noen filmer med knall sorroundsound?

Endret av Bruker-127711
Skrevet
kan noen anbefale noen filmer med knall sorroundsound?

Når jeg skal teste anlegg bruker jeg bestandig enten Transformers, eller War of the Worlds.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Takk, får teste det når jeg kommer hjem fra død snø!

Skrevet

Har ikke sett den på en god del år, men husker jeg lo godt da jeg så den. Mulig den hadde blitt sett med litt mer kritiske øyne i dag, men.. Courtney Fox gjorde iallefall en av sine bedre framtredner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...