Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg satt på LiT med madammen trur jeg ho hadde sovna med en gang. Går mer i lettbeinte jentefilmer som No Reservations, Heartbreak Kid etc, selv om jeg innimellom får lurt inn litt godfilm(Shawshank, Garden State, Black Sheep). Egentlig litt greit å se filmer som Step Up en gang i blant også, mest fordi det ikke krever en dritt av meg som seer, men også fordi dama blir fornøyd, og jeg verdsetter andre filmer enda mer.
toro6 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Swordfish fungerer, men har sett den et par ganger allerede.
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 selv om jeg innimellom får lurt inn litt godfilm(Shawshank, Garden State, Black Sheep) Ikke særlig til godfilm
Onyx Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg satt på LiT med madammen trur jeg ho hadde sovna med en gang. Går mer i lettbeinte jentefilmer som No Reservations, Heartbreak Kid etc, selv om jeg innimellom får lurt inn litt godfilm(Shawshank, Garden State, Black Sheep). Egentlig litt greit å se filmer som Step Up en gang i blant også, mest fordi det ikke krever en dritt av meg som seer, men også fordi dama blir fornøyd, og jeg verdsetter andre filmer enda mer. Sett i gang en hjernevask-operasjon, tving henne til å se filmer annerledes og vekk med de gamle brillene hennes. Er faktisk litt overraska over søstern som likte Eyes Wide Shut. Om det var fordi Cruise spilte eller satt pris på Kubricks stemning vet jeg ikke, så dette må jeg nesten finne ut av.
haarod Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Skal jeg se Appaloosa, A Beautiful Mind eller Burn after Reading?
athorb Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Har samme inntrykk. Props for at Lost in Translation har vokst i deg nå, athorb. Neste steg nå er å se filmen med et kvinnemenneske, slik at de breie skuldra mine kommer seg til nytte. Hadde den på 8/10 allerede, så den lå nok godt an her i gården fra før. LiT og kvinnemenneske er en fin kombo, men som nevnt så har damer denne sære, lettbeinte filmsmaken. Merkelige vesener.
athorb Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) selv om jeg innimellom får lurt inn litt godfilm(Shawshank, Garden State, Black Sheep) Ikke særlig til godfilm Black Sheep er jo knall. En skikkelig gjennomført zombieparodi, for en gangs skyld. Herlig absurd også, og så har man jo denne (imba) plakaten: Endret 18. januar 2009 av athorb
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Så den i sommer eller noe, husker ikke så veldig mye, men ble ikke særlig underholdt og kjedet meg en del. Vet at man ikke skulle ta den seriøs, men... Endte vel på 3/10 eller noe.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) I steden for at jeg lager et nytt emne, tenkte jeg å bare spørre her. Noen som vet om noen filmer ala "Top Gun", filmer som har flyging av noe slag, med i handlingen? Behind Enemy Lines - en del flyging i begynnelsen av filmen i alle fall. Iron Eagle - en klein Top Gun kopi, men mye flyging. Det finnes 3 oppfølgere til denne btw! Fire Birds, aka Wings of the Apache - grei helikopterfilm med Nic Cage og Tommy Lee Jones. Blue Thunder - nok en helikopterfilm, denne signert John Badham med Roy Scheider i hovedrollen. Firefox - Clint'ern både foran og bak kamera (regissør og hovedrolle) i en ganske glemt film fra 1982. Battle of Britain - greit, ikke helt Top Gun. Ikke verdens beste film heller, men alikevel utrolig mange bra flyscener! The Final Countdown, aka U.S.S. Nimitz: Lost in the Pacific - verdt å få med seg dogfight'en mellom to F-14 og to Zeroer! Og så har du så klart Hot Shots! Endret 18. januar 2009 av mjau
Cuneax Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Fire Birds, aka Wings of the Apache - grei helikopterfilm med Nic Cage og Tommy Lee Jones. Haha, nydelig film! En av få filmer jeg husker klart og tydelig fra min barndoms år. Den gikk på det glade 90-tallets TV2, hadde noe datasimulasjon, sechs og action, med andre ord oppskriften for en vellykket filmkveld.
Manx Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Iron Eagle der har du minner fra '80 tallet, den første er grei. Mener å huske at jeg alltid syntes nr. 2 var bedre, men det er jo en uke eller 500 siden jeg så den sist for å si det pent. Men Blue Thunder er helt klart å annbefale
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvilken Iron Eagle har Twisted Sister "We're not gonna take it" i soundtracket? Eller var det Flight of the Intruder? Blue Thunder er fin. Helikopteret som er så stillegående at de kan henge i lufta utenfor ei blokk og spionere på damer som kler av seg i vinduet. Endret 18. januar 2009 av Bytex
Manx Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Det tørr jeg ikke svare på, er alt for mange år siden jeg så filmene
mOkk Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ang. flyfilm: Ingen som har nevnt Les chevaliers du ciel? Langt ifra verdens beste film, men flygingen (og filmingen) er fantastisk. Edit: Må bare slenge på en fun fact. Working in cooperation with the French Air Force, director Gérard Pirès was able to get some of France's top gun pilots to do the aeronautic dogfights that were used in the film. Initially at the start of the shoot, the Air Force had some particular rules regarding the minimum distances the aircraft could be together or be above the ground, but by the end of principle photography, the daring pilots got permission to bend the normal safety rules, thus allowing them to do maneuvers normally never seen (or possible) outside of actual combat. By the final days of filming, the initial minimum distance the pilots could fly above the ground (500 feet) had dropped to a tiny 10 feet, and the distance between the planes in the air (a varying range, usually of several hundred feet) had been reduced to a minuscule 3 feet, thus allowing some amazing shots that could otherwise never have been pulled off Endret 18. januar 2009 av mOkk
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvilken Iron Eagle har Twisted Sister "We're not gonna take it" i soundtracket? Eller var det Flight of the Intruder? Det er i den første Iron Eagle at Dee og gjengen har med "We're not gonna take it".
Hamsterino Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Behind Enemy Lines er en film som overrasket meg veldig når jeg så den på TV for et år eller noe sånt siden. Trodde den kom til å være veldig dårlig, med tanke på hovedrollens tidligere filmer og kritikkene den fikk, men det viste seg at det var en actionfilm med skikkelig futt i.
MsGreen Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bob_3: Har du en samling som består av Lost in Translation, Garden State og INGENTING ANNET, så blir jentene fornøyd. Alt ekstra trekker bare ned. *Lugger og drar meg selv i håret!* Neidaaa (...) ,men det er lov å legge til en "som oftest" i slike
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Behind Enemy Lines er en film som overrasket meg veldig når jeg så den på TV for et år eller noe sånt siden. Trodde den kom til å være veldig dårlig, med tanke på hovedrollens tidligere filmer og kritikkene den fikk, men det viste seg at det var en actionfilm med skikkelig futt i. Har ingenting spesielt å utsette på Behind Enemy Lines, helt ok film. Semi awesome jagerfly, minefelt og action. De to andre derimot, er definisjonen på rævva actionfilm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå