Cuneax Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvem kunne spilt Quisling på film? Stellan Skarsgård? Åge Hareide? Eller Kristoffer Joner/Nicolai Cleve-Broch/Aksel Henie/Bjørn Sundquist som vanligvis er å finne i norske filmer?
CCola Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Anyone care to explain Donnie Darko for meg? Jeg skjønte endel tror jeg, men var virkelig ikke filmen å se etter døgning inatt, og meget så trøtt nå ja.. ^^
CCola Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jo, i korte trekk ja, det fikk jeg med meg. Det var slutten jeg stusset litt på. Var det slik at han gikk tilbake i tid for å redde jenta? For deretter når han egentlig skulle vært på golfbanen når jetmotoren tok en liten tidsreise, la han seg i senga for å ofre seg for jenta? Var det så enkelt? Hvem kunne spilt Quisling på film? På en eventuell amerikansk utgave (som vi snakket om tidligere idag norsk->amerikansk) hadde J. Phoenix passet perfekt.
DoktorBacon Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hvem kunne spilt Quisling på film? Hannibal Quisling Endret 13. januar 2009 av DoktorBacon
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Han har vel sluttet med acting? Tror ikke han starter på at for rollen som Quisling.
Mojo Pin Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jo, i korte trekk ja, det fikk jeg med meg. Det var slutten jeg stusset litt på. Var det slik at han gikk tilbake i tid for å redde jenta? For deretter når han egentlig skulle vært på golfbanen når jetmotoren tok en liten tidsreise, la han seg i senga for å ofre seg for jenta? Var det så enkelt? Ja, på slutten fikk han valget om å overleve med alt som hadde skjedd, eller dø og slette alt som skjedde etter at jetmotoren falt i senga hans. Nå er det lenge siden jeg har sett den, men var det ikke jetmotoren som falt av som reise i tid? Moren og søstera satt jo på det flyet, men var i huset da jetmotoren traff. Det er antakelig mye i filmen jeg ikke har forstått, har kun sett den en gang. F.eks. mysteriene rundt "Grandma' Death" og boken om tidsreiser er en litt ubesvart del for meg. Registrerte meg nettopp på ringelrangel.com. Så at det var ganske mange andre fra forumet som var der også. Noen fra forumet som har startet siden? flott initiativ i såfall
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg så wanted i dag! Var det noe story i den? Den var moro, da.
Kontorstol Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Så du den uten lyd? Der var en litt tørr story ja.
Movieheart Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg må kjøre over 3o min for å komme til nærmeste storkino, som vil si i Trondheim. Men vi har en lokal kino, som er 5 min bil, eller 20 min gåing. De sender de fleste titlene som kommer ut(men bare de største). Men jeg drar der ike noe ofte. Det er så mange drittunger fra barneskolen der som føkker hele filmen. Tør jeg spørre hvor du bor? Jeg bor også 30-40 minutt unna Trondheim.
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Så du den uten lyd? Der var en litt tørr story ja. De kunne nok med hell tatt et par dollars fra budsjettposten "bilkatapulter" og lagt inn i budsjettposten "Manus".
magnusbe Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Men for en som har lest boka (og alle andre bøker han har skrevet) av Tom Clancy, så er den en skivebom deluxe!Det er en av de få filmene jeg har sett, hvor jeg har irritert meg til de grader over alt som er gjort om fra bok til film. Utruleg festleg kommentarspor, der Clancy opnar med "I'm Tom Clancy, author of the bok they completely ignored". Men, eg likte Harrison Fords Jack Ryan minst, eg då.
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er enorm fan av Clancys bøker, og mislikte sterkt sum of all fears. Men det er lenge siden, og jeg klina en del på kinoen... så kanskje jeg skal se den igjen.
Bytex Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 The Hunt for the Red October følger boka rimelig nøyaktig. Bare hopper over en del småting.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, Hunt er vel den filmatiseringen av en Clancy bok som er mest tro til kildematerialet. Jeg har ofte lurt på hvordan det ville ha blitt hvis de hadde holdt seg til Baldwin som Ryan i de resterende filmene. Både Patriot og Clear er egentlig milevis unna bøkene, men alikevel ikke så ille filmer. Men SoaF er verstingen. Rainbow Six filmen har kokt helt bort i kålen, men kommer forhåpentligvis en gang - John Woo skulle regissere den en gang i tiden, så ble det Zack Snyder..og nå er det vel i det blå. Det skal etter planen komme en filmatisering av Without Remorse i 2011 da. Jeg er spent, men ikke spesielt håpefull... de klarer vel å fucke opp den også (En av Clancy's beste bøker, om hvordan Clark ble Clark og ikke Kelly...)
Bytex Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Red Storm Rising kunne blitt en interessant film. Masse tension mellom USA og Russland der, og masse feit laserteknologi og lasere på bakken som kan skyte ned spionsatelitter..nesten en Bond-film. Boka er kjempebra.
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Cardinal of the Kremlin hadde kunnet blitt en kul, karakterdrevet film.
DoktorBacon Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, Hunt er vel den filmatiseringen av en Clancy bok som er mest tro til kildematerialet. Jeg har ofte lurt på hvordan det ville ha blitt hvis de hadde holdt seg til Baldwin som Ryan i de resterende filmene. Jeg kan strengt tatt ikke se hva forskjellen ville blitt hvis de ikke hadde byttet Baldwin med Ford. Bortsett fra at Indy er lettere å like.
:---{D Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Harald Zwart skal regissere remaken av Karate Kid. Heia Norge! :-/ Endret 14. januar 2009 av :--{D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå