Gunfreak Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Og det er ikke isbjørner rundt husene heller. Der forsvant den eneste gunnen til at jeg ville dit, jeg som hadde planer om å fange en og smugle med hjem Man kan vel fange dem selv om de ikke vandrer rundt i gatene. Men isbjørner er store og tunge, sats heller på ett egg. Lettere å få gjennom tollen. Er for lat til å dra langt fra flyplassen for å lete etter dem, og jeg vil ha en voksen så jeg kan ride på den. Perfekt for å bruke i oslo om vinteren
CCola Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Er jo mange steder som har bygdekino, men det teller vel ikke helt. Hvor bor du Illuminati? Ble nysgjerrig nå Haha, neida.. Bor i Lofoten, i Laukvik! 30min med bil til nærmeste lokalkino, men der går jo de fleste filmene på kino etter at de har kommet ut på DVD. Utenom titler som LOTR, Batman og andre Oscar-vinnere. Kinoen er dog meget bra, synd de har så lite besøkende der.. Ble omtrent æresmedlem der ifjor, da jeg var med dama ca 2 ganger i uka! Uansett, skal jeg til "stor"kino må jeg vell til Narvik (hvor jeg studerer nå), eller til Bodø. Og det tar vel røffe 3 timer med bil (iallfall til Narvik).
Skogsraa Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg må kjøre over 3o min for å komme til nærmeste storkino, som vil si i Trondheim. Men vi har en lokal kino, som er 5 min bil, eller 20 min gåing. De sender de fleste titlene som kommer ut(men bare de største). Men jeg drar der ike noe ofte. Det er så mange drittunger fra barneskolen der som føkker hele filmen.
Jonas2k Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg må kjøre 1 time før jeg kommer til nærmeste storkino. Som jeg og tror er den nærmeste uansett størrelse.
Jonas2k Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ja, dette fører til at jeg kan telle antall ganger jeg går på kino i året på en hånd.
tjalla Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Bor midt i Lillehammer men ergrer meg fortsatt over kinotilbudet; stort sett dølle filmer. Har jo noe med at vi har ei døll tørr dåse av ei kinosjef.
Skogsraa Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 På den lokale kinoen min har vi 1-2 filmer i måneden. Disse går to ganger hver. Klokken 16 eller 18.
haarod Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Kinoen her er faktisk veldig bra, og det blir vist mye film fra kontinentet i tillegg til skandinavisk, og selvfølgelig det store fra USA.
MsGreen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Bor ca 3 minutt (gåing) fra nærmeste kino. Ser de filmene jeg vil gratis. Men ettersom kinosjefen harr 0 peiling på film, så har ikke "godene" mine noen form for verdi i det hele tatt.
Xanman Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vi har bare en dårlig bygdekino her hvor jeg bor, så om jeg vil på en ordentlig kino må jeg til Kristiansand (litt over en times buss)
magnusbe Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ok, ok, eg skal toppa dykk alle på Affleck: eg likte verkeleg Sum of All Fears. Endret 13. januar 2009 av magnusbe
Cuneax Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg bor i Trondheim. Det gjør jeg også og jeg er stort sett fornøyd med utvalget de har på kino her.
Awesome X Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Satt å lekte meg litt med PowerSearchen til IMDb og en av de tingene jeg gjorde var å spørre etter de filmer med minst 10 000 stemmer, som ikke var på IMDbs Top 250, og sorterte disse etter rating. Resultatet var en ganske interessant liste må jeg si. Det første som slo meg var at det var ganske mye nyere film (fra etter 1990) så de som ikke liker eldre filmer burde i alle fall ta en titt. Det var også ganske mye som ikke kan kalles mainstream.
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ikke dumt, ikke dumt. PowerSearch er ikke så dumt med en gang man begynner å tenke kreativt.
DoktorBacon Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ok, ok, eg skal toppa dykk alle på Affleck: eg likte verkeleg Sum of All Fears. Filmen er ikke så verst, men den roter jo opp ned på hele karakteren Jack Ryan. Det er visstnok ingen reboot men likevel er fyren 20 år yngre og har verken kone eller barn. Og selv om Affleck ikke er direkte dårlig, er han jo ingen match for Harrison Ford. Endret 13. januar 2009 av DoktorBacon
Dotten Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Alzheimer i tidlig alder, Dotten? ^^ Høh, her skrev jeg et langt innlegg, forumet hengte seg fullstendig og jeg ga faen før jeg logget avog så ligger halve innlegget igjen, ikke det engang. Den var ny. Eller seniliteten kaller, jeg er jo gammal nok til å være ... storebroren til folk her inne (men skremmende nok er det ikke mange år før min eldste guttunge vil trave rundt på Internett). Om Dotten noen gang får Alzheimer, tror jeg det blir litt farlig. Etter å ha sett så mye Superman iløpet av livet, tror han sikkert ved noen anledninger at han er Superman og hopper utfor et berg. Stakkars Dotten. Nah, er nok større sjans at jeg tror jeg er Optimus Prime og prøver å forvandle meg til en lastebil. Kunne vært artig å fått fanget det på film. Jesus, jeg hater ironi. Slutt med det? Værtfall gjør det litt mer tydelig. Slapp av, du ble obs på den i neste innlegg. Derfor fungerer også ironi langt bedre i diskusjoner enn noe annet sted, for går man glipp av den første gangen så blir man fort obs på det. Det er sjeldent ironi ikke fungerer på et forum eller i en dialog mellom to eller flere mennesker, det er verre når det er enveiskommunikasjon og man ikke tar ironien. Dog blir det smått morsommere når noen ikke tar den ved første øyekast. For tilhørerne i hvert fall Ellers, holder på å lære opptak (film og lyd) denne uken her ved universitetet. Artige greier, skal ut og filme og leke oss i morgen og torsdag. Blir greit å ha tilgang til film og kamerautstyr til en samlet verdi av over 25 mill 24/7. Forfriskende med avkobling fra akademiske mambo-jambo fjaset. Har en artig kar ved navn Fahmi som lærer oss opptakets kunster. Han veksler mellom norsk og engelsk i ren The Julekalender-stil, gud som jeg elsker innvandrere. Jeg tar en egypter som foreleser anyday fremfor de tørre og kjedelige nordmenne.
Hamsterino Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Så Daredevil i stad, bare for å ha sett den. Tenkte den kunne være grei underholdning, og det var den jo. Men var fryktelig middelmådig da, skuespillet var helt fjernt, bortsett fra Jennifer Garner som gjorde så godt hun kunne stakkars. Virker som at de prøvde å få den "dyster" ("I'm not the bad guy?"), men hadde ikke peilig på hvordan man egentlig skal få til det. Ben Affleck var grei, som alltid, men noen av de voice overene var rimelig cheesy fremført.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Sum of all fears har sine kvaliteter som enkeltstående film, og jeg har ikke noe spesielt og utsette på skuespillerprestasjonene til Affleck. Men for en som har lest boka (og alle andre bøker han har skrevet) av Tom Clancy, så er den en skivebom deluxe! Det er en av de få filmene jeg har sett, hvor jeg har irritert meg til de grader over alt som er gjort om fra bok til film. Og som bacon sier, så hopper vi fra Harrison Ford til en snørrvalp som er 20 something. Og Liev Schreiber (som jeg forøvrig liker som skuespiller) som John Clark? Jeg har alltid hatt ett mentalt bilde av spesielt Clark når jeg har lest bøkene...og Liev er så langt vekk fra det som mulig! Da er i så fall Willem Dafoe laaaangt bedre som Clark i Clear and Present Danger! SoaF foregår etter både Patriot Games og Clear and Present Danger. Den kan vel kalles en minireboot eller liksomreboot, for den tar ikke hensyn til noe fra de foregående filmene/bøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå