Thantophobia Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ringenes Herre er 100% uforståelig100% og greier? Du skjønner ikke at folk kan like den litt engang? Man snakker alltid om seg selv og sine meninger på dette forumet. For han er det 100% uforståelig.
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ja. Jeg vet det, men jeg tror ikke jeg har noen filmer som jeg har 100% uforståelse at noen liker, selv ikke de filmene jeg har ratet 1 (det er folk som liker det, eventuet temaet). Og da værtfall ikke LOTR.
SirUstinov Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er da vel mange av dem, så senest en i går!
athorb Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Oscarvinnerne blir stemt fram av Akademiets medlemmer. Om man mener at det at de stemmer fram sine favoritter (som gjerne er filmene folk flest liker best også. Det viser jo mest at medlemmene har samme smak folk flest, og derfor er det jo ikke veldig rart at man sjelden blir overrasket) er korrupsjon, så får det være opp til en selv. Vi kan jo få gang Oscar-tråd, hvor vi kan synse om/tippe vinnerne?
Dotten Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 LOTR kan jeg se igjen og igjen og igjen. Fantastisk eventyr. Jeg gleder meg til Hobbiten-filmene kommer og jeg kan ta med ungene på kino. Det er en type film det rett og slett er virkelig gøy å like, på linje med Star Wars.
Xanman Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg så Hood of Horror i går, men jeg klarer ikke å finne den på Filmjournalen. Noen som kan hjelpe?
Infenso Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Bare å søke på Hood of Horror så skal den komme fram.
Venerable Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Tipper du har brukt "Søk etter filmtittel" søket, som bare søker gjennom filmer som andre har stemt på. Gå inn på kontoen din, trykk på "Legg til film" og bruk søket der.
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Noen som har en favorittfilm de har elsket lenge og ikke byttet ut? Faren min hevder at Deer Hunter er hans favorittfilm, og det har den vært siden han så den på kino i '78. Det er style.
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 La haine har vært min favorittfilm siden 1998.
Skogsraa Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Noen som har en favorittfilm de har elsket lenge og ikke byttet ut? Faren min hevder at Deer Hunter er hans favorittfilm, og det har den vært siden han så den på kino i '78. Det er style. The good the bad and the uly har vært min favorittfilm siden jeg først så den i våren/vintern 2008(litt usikker på når jeg så den). Jeg ble med en gang grepet av filmen, og når den var ferdig hadde det føltes som et kvarter. Hadde lastet den ned på pc-en, så første gang jeg fikk anledning til å dra til en butikk som solgte den, kjøpte jeg den. Koste hva det koste vill. Nå kostet den bare 99 kr på lefdal, men så dyre filmer pleier jeg vanligvis ikke å kjøpe.
Infenso Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Noen som har en favorittfilm de har elsket lenge og ikke byttet ut? Faren min hevder at Deer Hunter er hans favorittfilm, og det har den vært siden han så den på kino i '78. Det er style. Pulp Fiction har vært min favorittfilm i to år. Ikke akkurat '78, men..
Bob_3 The Builder Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Pulp Fiction har jeg holdt ved i 2-3 år selv. Snakker vi kaffe, Infenso?
Badering Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Snart ettårsjubeleum for min kjære Sátántangó Og flere år vil det nok bli!
Skogsraa Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Noen som har en favorittfilm de har elsket lenge og ikke byttet ut? Faren min hevder at Deer Hunter er hans favorittfilm, og det har den vært siden han så den på kino i '78. Det er style. Hadde det ikke vært en ide å lage en egen tråd om dette, så ikke alt skal gå under denne tråden.
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det hadde bare blitt en telletråd. Nei, samle opp all dritt og lort i denne tråden!
Lawliet Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Malteserfalken går på TV1000 classic om 25min. Er den vert å få med seg?
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Såklart, da får du én film til krysset av på IMDbs toppliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå