Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Er ingen fordommer mot filmen, jeg liker bare ikke humoren til Sasha Baron Cohen. Blir da veldig vanskelig å gå på kino å se en film som varer i 90 minutter når jeg synes fyren er kjedelig etter 90 sekunder :)

 

Edit: Manglet et ord :)

 

Edit 2: Synes faktisk fyren er enda mindre morsom en Whoopi Goldberg og det skal faktisk godt gjøres...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit 2: Synes faktisk fyren er enda mindre morsom en Whoopi Goldberg og det skal faktisk godt gjøres...

7209903[/snapback]

Whoopi Goldberg er hysterisk i Jumpin' Jack Flash (forøvrig en av mine favorittfilmer som barn :p )

 

Edit: I følge Metacritic er Borat årets nest beste film så langt, kun slått av The Queen.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Selv har jeg ikke sett Fritt Vilt, men jeg har hørt at den hadde dårlig skuespill, masse klisjeer og at den ikke var noe skummel, bare at du skvatt hele tiden.

7205510[/snapback]

 

Fint :) Da ser jeg ikke den!

7206533[/snapback]

 

Skal du seriøst velge om du skal se en film ut i fra en kommentar på et forum?

:nei:

7208170[/snapback]

 

Ja.

 

 

Kanskje shizz kebab er hans generelle helt.

7208195[/snapback]

 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er det den nye eller er det den gamle fra Scream Awards? Den har vært oppe her noen ganger før.

 

EDIT: Ja, det er den gamle. Ble tatt opp for en god stund siden i Grind House-tråden.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
"Åh, åh! han fra Lost!111". Ser jo litt festlig ut da. Den uoffissielle Dust Till Dawn 2, liksom. :)

7211544[/snapback]

Hva i alle helveter skal det bety? Det finnes da en From Dusk till Dawn 2 allerede...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Macabre: Ja jeg vet, men den suger hesteblære. Den der så tøff ut. Minnet meg om Dusk Till Dawn. Fikk en veldig god Rodriquez-feel. Ergo, D2D2. Uoffisielt.

7211595[/snapback]

Du vet det er en treer óg, ikkesant? :tease:

 

Herlig LarsP. :!:

Lenke til kommentar

Million Dollar Baby var knakendes god... velspilt boksedrama (vet ikke helt akkurat hva jeg skal kalle den). Solide roller av Eastwood, Swank og Freeman.

 

Men en liten ting:

 

 

Skulle ikke hun "Blueberry" ha blitt diskvalifsert der på slutten? Dommeren sa noe slikt som: "one more thing like that and you're disqualified".

 

Elsket hvordan de fikk Freeman med i filmen, og som en fortellerstemme...

 

Lenke til kommentar

 

Regner med at Martin fortsetter å levere gode filmer, slik som The Aviator sist.

7211069[/snapback]

 

The Departed er nok flere hakk over The Aviator, hvis jeg skal forstå presse og leseromtaler rett.

7211615[/snapback]

 

Nja. Tipper den ender opp med en rating nærme 8.0 på IMDb når flesteparten av stemmer har kommet inn, The Aviator har 7.6. Jeg likte The Aviator veldig godt.

 

 

Men, folkens. Jackass Number Two, noe av det jævligste og morsomte jeg har sett på film noen gang, mange hakk over nr. 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...