Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare et lite spørsmål. Hva betyr når det på imdb.com står en "/I" bak årstallet (evt. flere I'er)

Sånn her for eksempel.

Ingen som vet?

Fra IMDBs Q&A:

If two titles have the same title in the same year we add a "/" followed by roman numerals after the year as necessary. For example, Anna Christie (1930/I) and Anna Christie (1930/II).

:)

Skrevet
Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des :) Ikke verst da.

Dæven, det var en bra pris. De fleste andre butikker jeg har sett skal ha 159-179 for den når den kommer ut.

Skrevet
Fikk Elkjøp-reklame i postkassa nå, og, oi, shit de selger TDK til 99,- når den har release 10. Des :) Ikke verst da.

Kult! Husker de hadde samme lanseringstilbudet da No Country for old men kom ut.

Skrevet

Hva er så gærent med Liv Ullman? At ho har laget Kristin Lavrannsdatter? Synes ho er flink jeg, spesielt i Persona, uten å si et eneste ord. Moro at ho har data Sean og (:

Skrevet

Utmerket skuespiller. Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hu er privat.

--

Noen som bruker Criticker her? Et mye bedre alternativ til IMDBs vote history. Bedre system, anbefalinger, venner, generelt mye mer oversiktlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...