Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samleie, steg for steg!


Gjest Gjest_Nils_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nils_*

Ok, dette er det jeg lurer på:

 

Hvordan utfører man et samleie sånn steg for steg i detalj?

Hvem tar på kondomen? Hvilken stiling har man? Hvem ligger øverst osv. osv.

 

Kunne noen gått gjennom dette steg for steg? Skal på fest med ei jente snart, og tror det kanskje kan bli noe mer enn bare kyssing denne gangen. Vil bare vite hvordan det gjøres!

 

(Vi er begge jomfru, så det er sagt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvem som tar på dongen kommer vel litt ann på deg og hun... spør hun :p

det samme med stillinger og, men første gang jeg gjorde det, hun var også jomfru, da tok jeg på dongen, og var oppå ho...

Men det kan være litt trangt første gangen å, og det kan være litt vondt for hun, så vær forsiktig ;)

Lenke til kommentar

Kondomen er det vel samme hvem som tar på, bare du/henne tar den på rett vei og på rett måte. Bare følg instruksene på pakken. Ellers med stilling er det ikke så viktig, gjerne prøv dere frem, prinsippet er jo uansett at penis skal penentrer vaginaen. Bare ikke kjør den inn hvis det er første gangen for dere begge, ta dere god tid og kjenn litt på det. Kan også være lurt å snakke litt sammen hvis du er veldig usikker, vedder på at damen er like usikker og redd selv ;)

Lenke til kommentar

Øv deg aleine på å ta på kondomen, viktig å få den rett på, er også en fordel og ikke bruke for lang tid. Så gjør du det selv når det kommer til saken.

 

Misjonær funker nok fint, da har du full kontroll på alt og kan mer eller mindre selv bestemme når du vil komme. Men hvis hun er jomfru kan det gjøre litt (eller veldig) vondt for henne, så det er viktig at du ikke bare kjører den inn. Ta det helt rolig og prøv og oppfatt et hvert hint om det gjør vondt for henne. Vil tippe det skal litt til før hun sier ifra. Første gang er nok like "skummel" for begge.

 

Lykke til!

 

 

edit; det er forresten ikke umulig å snakke sammen om hvordan hun/du vil gjøre det osv.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Tipper at det ordner seg, men et tips er at om du skal på fest og regner med å pule, så ikke drikk deg mer enn toppen svakt brisen. Det er kjipt å sjangle inn på et rom for å finne ut at veslemann ikke vil opp, så begynner jenta å grine for at hun tror at hun er så stygg at du ikke tenner på henne. Så vil hun motbevise det for seg selv og hennes atferd ender med at hun blir voldtatt, og hun tar selvmord. Du blir lei deg siden jenta i ditt liv har dødd, så tar du selvmord du også, og så blir det en trist slutt. F.eks.

 

Poenget var, drikker du for mye mister du kontrollen over veslemann, du mister en del av følelsene ved sex, og du mister koordinasjonsevnen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Nils_*
Tipper at det ordner seg, men et tips er at om du skal på fest og regner med å pule, så ikke drikk deg mer enn toppen svakt brisen. Det er kjipt å sjangle inn på et rom for å finne ut at veslemann ikke vil opp, så begynner jenta å grine for at hun tror at hun er så stygg at du ikke tenner på henne. Så vil hun motbevise det for seg selv og hennes atferd ender med at hun blir voldtatt, og hun tar selvmord. Du blir lei deg siden jenta i ditt liv har dødd, så tar du selvmord du også, og så blir det en trist slutt. F.eks.

 

Poenget var, drikker du for mye mister du kontrollen over veslemann, du mister en del av følelsene ved sex, og du mister koordinasjonsevnen.

7149551[/snapback]

 

Er det sant at jeg mister kontrollen over "veslemann"? :O

Lenke til kommentar

Er du full, vil den neppe opp og stå. Så enkelt er det. Fest + sex = dårlig sex. Nå er det sånn at første gang man prøver seg ender det gjerne med dårlig sex også, så hvis du atpåtil er full så tror jeg du like godt kan bli hjemme eller og sende henne ei melding hvor det står "Jeg får ikke kommet i dag jeg, føler meg ikke i form :'[ :'[ :'[".

Lenke til kommentar

første gangen til meg og dama (jeg hadde gjort det før da) så tok jeg på kondomet og lå bak henne (vi lå på sida begge to) kan ikke klage på det :D digg... kan bli bittelitt blodig når du tar hinna da hvis man ikke har tatt den før. hos oss ble jeg bare litt rød utenpå kondomet ;) lykke til

Lenke til kommentar

Tips: Ikke gjør alt på en gang.

 

Start med fingre og hender, tafs over klærne, under klærne, kline, bli kjent. Ferdig for en dag. Neste gang kan man kanskje kysse litt på andre deler av kroppen, eller noe. Ikke gjør mer enn man er klar for.

 

Men, sef, når man er ung er det veldig viktig å gjøre "det". Selv om, tror meg, det er ikke høydepunktet i det hele tatt... det beste er å bli kjent med et annet menneske på en så intim måte.

 

Du skakke dø i mårra, finn deres eget tempo :cool:

 

Og, et kondom er vel lettest om man tar det på sammen. Men som oftest liker vel gutten å gjøre det selv, hvertfall de første gangene.

 

Og får man den ikke inn med en gang, så prøv igjen. Årnar sei til slutt!

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
...og moralen er; ikke ha sex?

 

:p

7149941[/snapback]

O.o

 

Nja, njo.. Om man først skal ha sex, så sørg hvertfall for å være edru. Og ikke ha for høye forhåpninger til den første gangen^.

7150907[/snapback]

Så sant så sant.

 

Og, som de hundre andre har sagt før meg, husk å få på kondomet riktig nå da.

Lenke til kommentar

Første gangen er nok verst for jenta, så lytt til hennes signaler og gjør det i hennes tempo. Vær forsiktig når du dytter den inn. Gjør det rolig og jevnt. Det kan til og med hende at det ikke går første kvelden dere prøver. Dette avhenger litt av hvor vondt det gjør for jenta, og det kan gjøre vondt for henne selv om hun ikke har jomfruhinne. Med andre ord kan det ta mer enn bare en kveld å bli ferdig med "første gang". Og ikke forvent at det bare er å kjøre på etter at "første gang" er overstått. De neste gangene dere prøver kan også gjøre vondt for henne. Det tar litt tid å vende seg til følelsen og prosessen av å ha sex, men når man har passert det stadiet, blir det stadig bedre.

 

Dette avhenger, selvfølgelig, av jenta. Dere kan jo være så heldige at hun nærmest ikke merker noen smerte, men vær forberedt på at hun kan få vondt. En ting som vil forbedre det hele i begge tilfeller er at dere begge er avslappet. Hun må for all del ikke være anspent og stramme. Det gjør det bare verre. Kanskje må dere vende dere til å være nakne overfor hverandre også. I så måte kom Anxe 7150529[/snapback] med et godt tips. Det viktigste er vel ikke sexen i seg selv, men heller at begge har det godt?

 

Angående kondomer, bør du ha lært hvordan man tar dem på i seksualundervisningen på skolen, men det følger også instruksjoner med i pakken. Gutter pleier å kunne dette best (i hvert fall om jenta er jomfru), og husk at det er lov å øve seg. Derfor anbefaler jeg at du gjør det første gangen.

 

Når det kommer til hvilken stilling dere skal bruke, er det mest opp til dere, men mitt råd er en stilling som ikke krever at jenta anstrenger seg noe særlig. Hvis hun får vondt, vil det være anstrengende nok. Misjonæren er en slik stilling. Da får jenta mulighet til å ligge ganske rolig mens du gjør (de rolige) bevegelsene. Husk å lytte til hva jenta sier. Ber hun deg om å stoppe, så stopper du. I tillegg er denne stillingen ganske standard og enkel, så den burde ikke by på problemer.

 

For å repetere det viktigste: Ta det som det kommer, vær avslappet (begge to), lytt til henne, og gjør det gradvis og rolig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...