Gå til innhold

Hva er det værste som har skjedd deg i inst


Anbefalte innlegg

Etter at vi hadde, som nystarta guild, clearet opp til Domo i rekordfart skulle vi prøve oss på han, enda vi bare var 32 i raidet.

Vi wipa kraftig, men mista jo ikke motet.

Så mens vi buffa opp for andre forsøk ropte en rogue: "Im gonna solo MajorHomo!". Så samtidig mens han begynte å stealthe mot Domo kom en liten server- wide lagspike, og rogue gikk rett ut i Fire- pit saken der.

 

Han får fremdeles høre det etter 10 måneder. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at vi hadde, som nystarta guild, clearet opp til Domo i rekordfart skulle vi prøve oss på han, enda vi bare var 32 i raidet.

Vi wipa kraftig, men mista jo ikke motet.

Så mens vi buffa opp for andre forsøk ropte en rogue: "Im gonna solo MajorHomo!". Så samtidig mens han begynte å stealthe mot Domo kom en liten server- wide lagspike, og rogue gikk rett ut i Fire- pit saken der.

 

Han får fremdeles høre det etter 10 måneder. :p

7148425[/snapback]

 

eid... beste jeg har hørt. >-<

Lenke til kommentar
Noen snålinger skulle "teste" om det gikk an å pulle Golemagg fra den broa for bossen. Noen ganger går det uten å pulle andre mobs, andre ganger tar han med seg alle mobs på veien. Det siste skjedde denne gangen...

7148454[/snapback]

 

 

Haha, vi hadde en Mage som klarte å pulle han derifra.. Vi rakk å tenke raskt nok og alle andre trakk seg tilbake mens han ble stående for å dø..

I det Golemag kommer skriker han ut "YOU SHALL NOT PASS"! pew pew og magen var død..

Lenke til kommentar

maraudon hopper ned fra fossen. hunter har ikke skrudd av petet.

vi skjønte ingen ting. vi kom ikke ut av combat hm men hvorfor hm..

men vi fortsetter. innover. og etter 5-6 minutter kommer det ett hellvette av ett antal mobs. XD hunteren sier look my pet is coming back and look what he brought.

 

majordomo fighten.

 

priest doter alle addsa .. det var de 2 verste tror jeg :

 

kan nevne det selvom det ikke var i en instance.

 

jeg løper bort til en hunter som sloss mot en demon i un goro.

ser han har trøbbel healer han det skulle jeg ikke gjort XD.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Må nok være i MC, vi hadde en litt kjedelig periode med clearing av mobs. Så jeg satte på windowed og satte på en film. Gikk greit nok, greide å konsenstrere meg i kampene osv. Men like etter en kamp mista jeg konsentrasjonen og bare satt å holdt inn "w" knappen. Like etter hørte jeg plutselig ett lite rabalder på TS, og noen som ropte navnet mitt...

 

PS: Var bare mobs og vi overlevde! Men likevel...

 

En annen ting er når jeg hadde consecration på hotkey veldig nært wasd knappene, noen feil tastetrykk når vi sloss mot mobs som sto i grupper og de var sheepa eller sappa var ikke populært akkurat...

Endret av lago
Lenke til kommentar

Det var en gang i de gode gamle dagene når Firemaw ikke hadde blitt drept. Det var pause etter Broodlord. Jeg kjedet meg. Jeg gikk bort mot 'Depression Rooms', og la meg rett på kanten. Ikke at jeg datt ned eller noe, men jeg fikk agro på hele jævla rommet. Jeg tenkte aldri på hoppe ned. Var ganske redd for å bli kicket da jeg nylig joinet raidgruppen. Nå kan jeg le av det. :wee:

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har gjort er vell følgende:

 

Fikk opp countdown på 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 -3 - 2 - 1 - Jeg løp da først rett inn på Loatheb, trodde såklart at MT hadde gått inn først som vanlig, dog nei.. Var fortsatt en prest som spammet Flash Heal så han skulle få opp inspiration.. Da var man litt vell fittnobb, heldigvis ikke pottet opp.

 

Dog er veien inn till Loatheb et lite stykke om man ikke er heldig og klarer få bug åpnet porten hans.

7148380[/snapback]

 

OT Hvor lenge varer inspiration ? er det vært det før en kamp ? eller er det sånn at han trenger det?

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Etter at vi hadde, som nystarta guild, clearet opp til Domo i rekordfart skulle vi prøve oss på han, enda vi bare var 32 i raidet.

Vi wipa kraftig, men mista jo ikke motet.

Så mens vi buffa opp for andre forsøk ropte en rogue: "Im gonna solo MajorHomo!". Så samtidig mens han begynte å stealthe mot Domo kom en liten server- wide lagspike, og rogue gikk rett ut i Fire- pit saken der.

 

Han får fremdeles høre det etter 10 måneder. :p

7148425[/snapback]

 

 

rofl.. den var konge :p

Lenke til kommentar
Morsomste er når det kommer en helt uforventet vipe og jeg har selvfølgelig glemt å soulstone.

Mange "OMG WTFZOR NOOB WARLOCK L2P" da.

7147776[/snapback]

 

Nå er dette litt mer endgame, men anywho; Jeg bruker til daglig Blessed Qiraji Augur Staff, og den rocker :D Men så er jeg skinner på si, og da bruker jeg Finkel's + gloves for å skinne lvl 60+ beasts. Så i TAQ her om dagen skinna jeg noen bugs i Huhuran's cave etter at vi hadde tatt defenderene.

 

Men jeg glemte seff å equipe staff'en tilbake, så jeg tok ned Twin Emps med Finkel's u/ offhand, hehe ;) Skjønte ikke hvorfor jeg hadde så elendig healing, og dårlig manaregen før jeg så på charactersheet.

7148003[/snapback]

haha.. Du vet at du kan bytte våpen selv om du er i combat ?:D

 

edit: trøtt er jeg og. du sa glemte ja. my bad :p

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar

Jeg har tre slike katastrofetilfeller.

 

Første var min feil, du forstår piercing howl (aoe "dace" til warriors) og intimidating shout (fear, dette var før den barre affekterte 4 targets (og stunnet en)) er rett ved siden av hverandre og jeg trykket litt skjeivt xD

 

Andre var forsovet en bug, vi sloss mot Onyxia (dette var når vi var forsovet noob på ony go brukte en liten time på henne), en feraldruide hadde null peiling på aggromanagement fikk aggro og brente den ene siden "to smytherins". men det er jo slikt som skjer, så vi fortsetter, og enda en idiot klarer snu dragen alle veier, så vi står igjen med 12% på Ony, og 14 folk i livet. endel av oss DPSere (meg var fury på den tiden) løp igjennom magen til Ony, og bestemte oss for å bare prøve å burste henne ned før hun snudde seg og flammet oss (mana'en begynte å minke og vi ante at vi bare måtte prøve å kverke henne eller dø pga manamangel) så vi løper over, spruter ut det vi har av dps og får henne til 3% før hun bestemmer seg for å brenne oss dypt inn i helvete. borte var vi. 3 stykker igjen, palla, priest og warrior, warrior'en klarer akkurat å execute onyxia så hun dør samtidig som onyxia bestemmer seg for å brenne vekk palla'en og priesten. wohoo tenker vi, så klart hadde SS gått ut på den evig lange kampen -.-'

 

så vi bestemmer oss for å CR, kverke addsene som har spawnet og forte oss ned igjen for å få fikset lootet. nåh, her kommer bug'en, ony guardians'ene respawnet med en spawn tid på 20 sec, vi hadde 4 spawns å sloss mot konstant og kom bare halvveis før vi døde igjen -.-

 

en gang til! vi ress'er, Soulstoner, sender palladins først med bobler og warriors med skjold, beiner som faen ned til ony's lair, rekker det akkurat før 34 guardians tar oss igjen og voldtar oss, vi SSer og tar loot. men faen det var slit.

 

siste ganger var jeg som fucka opp igjen, kjedet meg når vi buffet opp til on, så jeg hopper opp mot siden, går rett igjennom grafikken og pew står midt i halvsirkelen med whelps (visste dere at whelps cavene henger sammen og går hele veien rundt? nå vet vi det :p står der helt stille i 3 sec før jeg hører den akk så fryktede lyden av et par hundre whelps som våkner og viser sin missnøye med det før vi alle døde mens vi lo, var ustrtelig morsomt men for en tabbe! :)

Lenke til kommentar
Jeg har tre slike katastrofetilfeller.

 

Første var min feil, du forstår piercing howl (aoe "dace" til warriors) og intimidating shout (fear, dette var før den barre affekterte 4 targets (og stunnet en)) er rett ved siden av hverandre og jeg trykket litt skjeivt xD

 

Andre var forsovet en bug, vi sloss mot Onyxia (dette var når vi var forsovet noob på ony go brukte en liten time på henne), en feraldruide hadde null peiling på aggromanagement fikk aggro og brente den ene siden "to smytherins". men det er jo slikt som skjer, så vi fortsetter, og enda en idiot klarer snu dragen alle veier, så vi står igjen med 12% på Ony, og 14 folk i livet. endel av oss DPSere (meg var fury på den tiden) løp igjennom magen til Ony, og bestemte oss for å bare prøve å burste henne ned før hun snudde seg og flammet oss (mana'en begynte å minke og vi ante at vi bare måtte prøve å kverke henne eller dø pga manamangel) så vi løper over, spruter ut det vi har av dps og får henne til 3% før hun bestemmer seg for å brenne oss dypt inn i helvete. borte var vi. 3 stykker igjen, palla, priest og warrior, warrior'en klarer akkurat å execute onyxia så hun dør samtidig som onyxia bestemmer seg for å brenne vekk palla'en og priesten. wohoo tenker vi, så klart hadde SS gått ut på den evig lange kampen -.-'

 

så vi bestemmer oss for å CR, kverke addsene som har spawnet og forte oss ned igjen for å få fikset lootet. nåh, her kommer bug'en, ony guardians'ene respawnet med en spawn tid på 20 sec, vi hadde 4 spawns å sloss mot konstant og kom bare halvveis før vi døde igjen -.-

 

en gang til! vi ress'er, Soulstoner, sender palladins først med bobler og warriors med skjold, beiner som faen ned til ony's lair, rekker det akkurat før 34 guardians tar oss igjen og voldtar oss, vi SSer og tar loot. men faen det var slit.

 

siste ganger var jeg som fucka opp igjen, kjedet meg når vi buffet opp til on, så jeg hopper opp mot siden, går rett igjennom grafikken og pew står midt i halvsirkelen med whelps (visste dere at whelps cavene henger sammen og går hele veien rundt? nå vet vi det :p står der helt stille i 3 sec før jeg hører den akk så fryktede lyden av et par hundre whelps som våkner og viser sin missnøye med det før vi alle døde mens vi lo, var ustrtelig morsomt men for en tabbe! :)

7149479[/snapback]

 

hehe veldig bra historie :w00t: kom med flere vis du husker :)

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har gjort er vell følgende:

 

Fikk opp countdown på 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 -3 - 2 - 1 - Jeg løp da først rett inn på Loatheb, trodde såklart at MT hadde gått inn først som vanlig, dog nei.. Var fortsatt en prest som spammet Flash Heal så han skulle få opp inspiration.. Da var man litt vell fittnobb, heldigvis ikke pottet opp.

 

Dog er veien inn till Loatheb et lite stykke om man ikke er heldig og klarer få bug åpnet porten hans.

7148380[/snapback]

 

OT Hvor lenge varer inspiration ? er det vært det før en kamp ? eller er det sånn at han trenger det?

7148703[/snapback]

Den varer rundt 10 sec. Om det er verdt det, ja ellers hadde vi ikke gjort det.

Lenke til kommentar

Noen kammerater og jeg skulle i DM, med en skikkelig bossy warrior som skulle dirigere oss hele tiden, og hadde ikke peiling selv :p Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være så ufattelig vanskelig, men vi wipa flere ganger, fikk rødt gear osv, og plutselig var klokka nærmere sju på søndagsmorgenen :( Esj og esj.

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har gjort er vell følgende:

 

Fikk opp countdown på 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 -3 - 2 - 1 - Jeg løp da først rett inn på Loatheb, trodde såklart at MT hadde gått inn først som vanlig, dog nei.. Var fortsatt en prest som spammet Flash Heal så han skulle få opp inspiration.. Da var man litt vell fittnobb, heldigvis ikke pottet opp.

 

Dog er veien inn till Loatheb et lite stykke om man ikke er heldig og klarer få bug åpnet porten hans.

7148380[/snapback]

 

OT Hvor lenge varer inspiration ? er det vært det før en kamp ? eller er det sånn at han trenger det?

7148703[/snapback]

Den varer rundt 10 sec. Om det er verdt det, ja ellers hadde vi ikke gjort det.

7150155[/snapback]

15 sec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...