Gå til innhold

Hva er det værste som har skjedd deg i inst


Anbefalte innlegg

Dette gjør jeg hele tiden så vet ikke om det er tabbe.

Men loote dolls i ZG og raidet dreper deg isteden for å sheepe /ice på pure f

Mister jeg potions da puller jeg bossen og wiper hele raidet eller banner personen fra heal listen og sier "hevn" når han dør resten av raidet.

 

Etter noen slike har vi ikke drept en doll target på lenge.

7304148[/snapback]

 

Raid leader vår sa at viss vi drepte de som var MC, så var det minus 10 dkp på alle, etter det har vi aldri drept noen....

7309678[/snapback]

 

hehe :p det er litt kjipt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værste tabben jeg har gjort som mage var på Vael. Fikk burning rett før han daua, og jeg trodde debuffen forsvant. Gikk bort til dem andre, og sprengte 3 stykker. Ler av det nå, alle lo den gangen også foresten. Var bare jeg som var skikkelig flau hehe.

 

Har også skulle lagd portaler for raidet etter vi er ferdige. Endt opp med å teleportere ut isteden for å lage portals.

 

Sliter med lav fps i raids, og bruker autobar. Skulle drikke vann, men klikka hs isteden inne i MC. Har den i Silithus hehe, da følte jeg meg noob gitt.

Heldigvis så fikk jeg teleportert meg til IF rimelig raskt, så da dem oppdaget jeg var der dro jeg en hvit løgn. "needed more arcane powder" hehe

Fortalte det til guilden etter raidet, dem lo godt ja. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Det værste for meg var å ikke være den første som fikk OEB i guildet. Jeg ble nr 2, men uansett. Det var så kjipt at jeg holdt på å slutte wow. Å først se den droppe...etter all den tiden jeg hadde siklet etter den...for så å bli slått med 20 dkp var helt sinnsykt kjipt.

7320497[/snapback]

 

Du må seriøst være avhengig om du blir så trist av å ikke få en lusen OEB :) Har tapt Skjoldet fra Chromaggus to ganger selv men ingen sure miner ;)

Lenke til kommentar
Du må seriøst være avhengig om du blir så trist av å ikke få en lusen OEB  Har tapt Skjoldet fra Chromaggus to ganger selv men ingen sure miner 

 

ja jeg er avhengig av å spille wow minst 2-4 timer 2-3 ganger i uken ja:) Alt over dette er bonus og alt under fører til at jeg savner wow.

 

Men du snakke om et skjold hehe. for min del fikk jeg drillborer disk her forleden for noen lusne dkp's..folk så wow osv.. Men for meg så betyr det ikek så mye..jeg liker ikke tanke. Jeg vil ha kule 2H'ere:) Det er alt ut fra "the eye of the beholder" :) Jeg fikk det våpenet jeg så første gang for 1.5 år siden og har drømt om det siden. at det ikek er det beste på serveren blåser jeg i. Jeg får garantert aldri det beste våpenet i wow uansett. Jeg tørster og lever kun for realistiske mål i wow:)

Lenke til kommentar

Apropos

 

Jeg drepte Chromaggus hver eneste uke, i et halvt år.

 

Min main er en warlock, og det eneste jeg manglet i min epix samling var Nemesis (Tier2) skuldre, og Claw of Chromaggus.

 

Etter 6 lange, lange måneder, droppet de endelig, BEGGE TO, på samme raid! Da hadde jeg heldigvis spart meg opp nok DKP til å ta begge, men akk og ve... Det var en lang kjip ventetid, men også uhyre deilig når det først droppa :) Dette skjedde vel i august, tror jeg!

Endret av mauricio
Lenke til kommentar
Værste tabben jeg har gjort som mage var på Vael. Fikk burning rett før han daua, og jeg trodde debuffen forsvant. Gikk bort til dem andre, og sprengte 3 stykker. Ler av det nå, alle lo den gangen også foresten. Var bare jeg som var skikkelig flau hehe.

7320622[/snapback]

 

Hehe, dette gjør jo magene i gilden jeg er i hele tia bare før å tære :!:

Vi ler like mye vær gang :) så gjør de ALT før å ta aggro, popper alt.. AP,ZHC og spammer Fireball.. samme gjør warriorsa, rage pot og execute..

Bra vi har en MT som vet hva han gjør :)

Lenke til kommentar
Det verste jeg har gjort...hmm.

 

Henta brødskive på Ragnaros 2% på vårt første attempt.

Sjokoladepålegget mitt var plutselig ikke så fristendes allikevel...

 

Gikk ganske dårlig :p

7321378[/snapback]

 

hva skjedde?

7321882[/snapback]

 

Første attempt: Mange var daue fra første Son's spawn, men når vi da hadde 2% så trodde jeg vi var sikra...Kom tilbake og da hadde de fått sons igjen på 1% og hadde sånn cirka 20k igjen (ifølge raidleadern) og jeg var da AFK med nesten fult mana fra 2% :p

(Shadowbolt warlock)

Lenke til kommentar

Etter å ha løpt rundt med Darrowshire Defender i lang tid, fikk jeg endelig drillborer disk. Så etter en sen spill kveld skulle jeg rydde i baggen, siden drillborer ser ut som et vanlig skjold solgte jeg det i all trettheten :S

 

Det var 1 uke med epic, før jeg måtte tilbake til et grønt skjold .....

 

Et godt skjold er vel noe av det vanskligste å få tak i.

 

*****

 

På et av våre C'thun attempts, hvor vi alle mounter opp for å så gi MT 2/3 sec til å løpe inn først for å spise noen chains.

 

Vel han glemte riktignok å mounte så han kom ikke mange meterene inn før Cthun chaina hele raidet.

 

*****

 

Etter å ha tatt så ogsi alle worldbuffs, (Halloween saken, Onyxia head, Hakkar, Darkmoon, ZG pot, BL pots, + alt av vanlige pots)

 

Etter et MEGET raskt Loatheb kill var hunteren litt cocky så han pullet et par packs med spiders, riktignok daua hele raidet.... gg

Lenke til kommentar
Det verste jeg har gjort...hmm.

 

Henta brødskive på Ragnaros 2% på vårt første attempt.

Sjokoladepålegget mitt var plutselig ikke så fristendes allikevel...

 

Gikk ganske dårlig :p

7321378[/snapback]

 

hva skjedde?

7321882[/snapback]

 

Første attempt: Mange var daue fra første Son's spawn, men når vi da hadde 2% så trodde jeg vi var sikra...Kom tilbake og da hadde de fått sons igjen på 1% og hadde sånn cirka 20k igjen (ifølge raidleadern) og jeg var da AFK med nesten fult mana fra 2% :p

(Shadowbolt warlock)

7322000[/snapback]

 

hehe ble de glade?

Lenke til kommentar
Etter å ha løpt rundt med Darrowshire Defender i lang tid, fikk jeg endelig drillborer disk. Så etter en sen spill kveld skulle jeg rydde i baggen, siden drillborer ser ut som et vanlig skjold solgte jeg det i all trettheten :S

 

Det var 1 uke med epic, før jeg måtte tilbake til et grønt skjold .....

 

Et godt skjold er vel noe av det vanskligste å få tak i.

 

*****

 

På et av våre C'thun attempts, hvor vi alle mounter opp for å så gi MT 2/3 sec til å løpe inn først for å spise noen chains.

 

Vel han glemte riktignok å mounte så han kom ikke mange meterene inn før Cthun chaina hele raidet.

 

*****

 

Etter å ha tatt så ogsi alle worldbuffs, (Halloween saken, Onyxia head, Hakkar, Darkmoon, ZG pot, BL pots, + alt av vanlige pots)

 

Etter et MEGET raskt Loatheb kill var hunteren litt cocky så han pullet et par packs med spiders, riktignok daua hele raidet.... gg

7322055[/snapback]

 

fy faen den siste må være forbanna kjip ... tar jo litt tid og få alle world buff:/

 

og den første var konge :p nice jobb og selge drilbore disk ^^ du vet du kan få den tilbake av blizz

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Har selv tenkt litt feil på Ragnaros encounteren. Først wipet vi og alle ble resset, når alle er buffet sier Raid Leader at vi skal gå til plassene våres, for rogues og warriors er jo det skiftet etter ett wipe og det tenkte ikke jeg på, så jeg sprinta bort til Ragnaros og aggroa han. Vi wipet. Og jeg klarte å gjenta det engang til, var bare reine reaksjoner når jeg hørte "Move to your spots people" :D

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Har selv tenkt litt feil på Ragnaros encounteren. Først wipet vi og alle ble resset, når alle er buffet sier Raid Leader at vi skal gå til plassene våres, for rogues og warriors er jo det skiftet etter ett wipe og det tenkte ikke jeg på, så jeg sprinta bort til Ragnaros og aggroa han. Vi wipet. Og jeg klarte å gjenta det engang til, var bare reine reaksjoner når jeg hørte "Move to your spots people" :D

7322196[/snapback]

 

hehe good jobb ;)

Lenke til kommentar
Har selv tenkt litt feil på Ragnaros encounteren. Først wipet vi og alle ble resset, når alle er buffet sier Raid Leader at vi skal gå til plassene våres, for rogues og warriors er jo det skiftet etter ett wipe og det tenkte ikke jeg på, så jeg sprinta bort til Ragnaros og aggroa han. Vi wipet. Og jeg klarte å gjenta det engang til, var bare reine reaksjoner når jeg hørte "Move to your spots people" :D

7322196[/snapback]

 

hehe good jobb ;)

7322211[/snapback]

 

det som er gøy i inst det er når tanken ikke vil tanke ^^

rogue puller alt som er rundt og mages glemer og shepper men heller håper rundt og aoe alt som er der:P når priest Fearer når Warlock Fearer det er sånn typiske ting som kan skje,

også hunter som glemmer og ta pet på pasive og den angriper alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...