Gå til innhold

Hva er det værste som har skjedd deg i inst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wipe på nefarian siden jeg bytta til battle stance for zerk rage istedenfor zerk stance (han så seg rundt og flama hele raidet)

 

hmm, også når jeg glemte å løpe inn til Heigan før porten closa.. endte med at jeg ga folka 5 adds pr 30 sec :p

7329420[/snapback]

 

hehe

husker en priest vi hadde med i Rfk som winet som en liten unge når jeg need en bue som var 0stats på (min warrior)

 

var ikke så ille men winet som bare søren gjorde det ikke bedre

Lenke til kommentar

På Sartura i AQ på første try hadde vi en rar pulling tactic, druids skulle gå cat og pulle guardsene til sartura til tankene istenfor hunters, så sa raid leaderen da at vi skulle gå nærmere Sartura ( druidsene kun ) for og kunne ta guardsene kvikt, de var da at jeg glemte å ta på stealth og pulla hele bossen mens vi skulle til og bøffe. :whistle:

Lenke til kommentar
wipe på nefarian siden jeg bytta til battle stance for zerk rage istedenfor zerk stance (han så seg rundt og flama hele raidet)

 

hmm, også når jeg glemte å løpe inn til Heigan før porten closa.. endte med at jeg ga folka 5 adds pr 30 sec :p

7329420[/snapback]

 

 

Det med Heigan har skjedd med oss også en gang... Ufattelig irriterende! :p Er en stund siden, hadde gjort first kill uka før, og nå skulel vi bevise at dette gikk greit... Tunellen gikk fint, alle var klare, og vi løper inn i rommet!

 

Så, etter noen få sekunder, ruller det inn et hav av mobs i rommet, og whiper oss noe heftig, fordi en av de i raidet hadde sovnet foran PC`en sin :p

 

Han gjør nok ikke det igjen ;)

Lenke til kommentar

Vi var akkurat kommet til twin emps på søndagen da et par medlemmer plutselig fikk forferdelig lagg. Vi var lina opp for twin emps (en gruppe på hver side, dps i midten) da en av prestene plutselig begynte å løpe ned mot Vek'Lor. Etter et par sekunder med panikk ble start-call gitt over vent, og akkurat i det tanks'a hadde aggroa twin emps, viste det seg at presten stod tilbake på trappene og ikke hadde beveget seg i det hele tatt. Ble en stressende kamp, men de gikk heldigvis ned, er vel første gang jeg ikke har brukt en eneste consumables på de ;)

Lenke til kommentar

hmm, må ver med den første charen min i SM, da eg ikke viste hva ninja eller om at vi skulle rolle for chest, så såg eg en chest, opna den og plukka opp et blått sverd som var i den.

Blei litt kjæfting å smeling å roping av ninja da eg sto der å nekta å go fra meg sverde for eg mente eg ikke hadde gjort noke galt :D

 

Artige minner fra gamle dager det :D

Endret av Pathmaker
Lenke til kommentar
putta BoP på mt på nefarian en gang, gikk fint men palan som gjorde det turte ikke si at det var han som gjorde det før jævelen var død :D

7162339[/snapback]

 

hva er bop igjen ? :p

7335075[/snapback]

 

 

Sikkert blessing of protection! pally buff.

 

Blessing of Protection (Rank 1)

25 Mana 30 yd range

Instant cast 5 min cooldown

A targeted party member is protected from all physical attacks for 6 sec, but during that time they cannot attack or use physical abilities. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Once protected, the target cannot be made invulnerable by Divine Shield, Divine Protection or Blessing of Protection again for 1 min.

Lenke til kommentar

Jeg var i ubrs for første gang med min mage.(vært der utrolig mange ganger med roguen og shammyen min)

Har _ALDRI_ sett magister droppe der, har ikke brydd meg om det før, men men. Så var jeg der med magen da.. Magister chest droppa :dribble:

Jeg var eneste mage, og trodde jeg skulle få den :hmm:

Men ml ville absolutt ha roll på den, så jeg rolla, og trodde ingen andre skulle rolle, for de andre var "epic-opp-i-rævva" folk som hadde det meste der. Så plutselig roller en priest på den... :ohmy: Han har full Prophecy.... og jeg får jo helt sjokk.. Spør han hvorfor, og så svarer han: Because I can.

 

Blir så skuffa over folk noen ganger, og hvordan dem oppfører seg.

Ble ingen portal på de folka nei :no:

 

Nå løper jeg fortsatt rundt i min grønne robe... greit nok, magister søg, men dette er prinsipp. Er det en warrior som trenger valor i en grupper, får ikke paladinen den, uansett. Kan hende jeg er firkanta, men men

Endret av Sittman
Lenke til kommentar
Jeg var i ubrs for første gang med min mage.(vært der utrolig mange ganger med roguen og shammyen min)

Har _ALDRI_ sett magister droppe der, har ikke brydd meg om det før, men men. Så var jeg der med magen da.. Magister chest droppa :dribble:

Jeg var eneste mage, og trodde jeg skulle få den :hmm:

Men ml ville absolutt ha roll på den, så jeg rolla, og trodde ingen andre skulle rolle, for de andre var "epic-opp-i-rævva" folk som hadde det meste der. Så plutselig roller en priest på den... :ohmy: Han har full Prophecy.... og jeg får jo helt sjokk.. Spør han hvorfor, og så svarer han: Because I can.

 

Blir så skuffa over folk noen ganger, og hvordan dem oppfører seg.

Ble ingen portal på de folka nei :no:

 

Nå løper jeg fortsatt rundt i min grønne robe... greit nok, magister søg, men dette er prinsipp. Er det en warrior som trenger valor i en grupper, får ikke paladinen den, uansett. Kan hende jeg er firkanta, men men

7335150[/snapback]

 

hehe jeg er helt enig med deg om det. vis for eks en del til shadowcraft droper skal ikke en druide ha det samme faen om han er feral, og vis han hadde need en shadowcraft del jeg ville ha hadde jeg nok ninja det meste han prøvde seg på etterpå,,

Lenke til kommentar
Tier1 er jo samme fean egentlig da... Du kan crafte Robe of the Archmage eller Robe of Winter Night.. mye bedre alternativer.. Bare teit å whine om en robe med bare int.

7335252[/snapback]

 

er ikke alle som bare kan crafte robe of archmage eller robe of winter nigth. er så lei av folk som sier sånt,, sånn var det når jeg lvl min rogue også, hvorfor winer du over og tape det du kan jo bare gjøre mc noen ganger og få t1 lett vel jeg gikk aldri mc den gangen er noen som bare har muligheten til og få t0.5 til de kan joine bigger raids så vis noen Need er det en grun til det, det er lite teit som at min warrior kan jo bare crafte lionheart helm? eller nei koster jo noen 100g

Lenke til kommentar
teit vis en hunter skal gå rundt med 8/8 shaman sett mens shamanen må gå med random noob item green / blue

 

Selvsagt:) Det skjer ikke:)

7335656[/snapback]

 

vel noen ganger men ikke i like stor scala kanskje,,,

har mange ganger sett hunter som går med tier0.5 shaman og er hunter og roller need på shaman og hunter items

Lenke til kommentar
vel noen ganger men ikke i like stor scala kanskje,,,

har mange ganger sett hunter som går med tier0.5 shaman og er hunter og roller need på shaman og hunter items

 

i dem aller fleste tilfeller så har hunter fått shaman items pga ingen shaman i raid eller at shaman i raid har itemet fra før. Det er nettopp på en slik måte at min hunter løper rundt med shaman UBRS skuldre (tier 0).

 

Alt annet kalles ninjalooting. Og slikt skjer nå fra tid til annen, men likeså er det ninjalooting:) og ninjaen får betale prisen av å være ninja:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...