Gå til innhold

Hva er det værste som har skjedd deg i inst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje når jeg whipa ett raid som fra før var trøtte og pisslei og bare skulle inn og drepe noen living monstrasities i Naxx for tier 3 quest.

Vi var i rommet der hvor grobbulus slipper ned de slimgreiene så sier noen at dem skal pulle han ned så jeg ser en lock står og skal til å kaste men blir avbrutt. Så jeg tenker at han er out of line of sight så jeg hiver en corruption. men dævven det funka jo fint:S Viste seg at den andre warlocken bare hadde tatt sb og avbrutt den selv. Så ikke lenge etter kommer grobbulus og patchwerk og ca 50 adds stormende inn i rommet der vi står klare til å dø... da fikk jeg høre det på VT ja:D

Endret av holst84
Lenke til kommentar
kanskje når jeg whipa ett raid som fra før var trøtte og pisslei og bare skulle inn og drepe noen living monstrasities i Naxx for tier 3 quest.

Vi var i rommet der hvor grobbulus slipper ned de slimgreiene så sier noen at dem skal pulle han ned så jeg ser en lock står og skal til å kaste men blir avbrutt. Så jeg tenker at han er out of line of sight så jeg hiver en corruption. men dævven det funka jo fint:S Viste seg at den andre warlocken bare hadde tatt sb og avbrutt den selv. Så ikke lenge etter kommer grobbulus og patchwerk og ca 50 adds stormende inn i rommet der vi står klare til å dø... da fikk jeg høre det på VT ja:D

7147816[/snapback]

 

hehe nice den da :=)

 

har en nesten samme vis jeg ikke husker feil var det en som sto og dummet seg med og kaste noe og så avbryte det helt til han glemte og avbryte det og pullet litt mye og wipet oss :p

Lenke til kommentar

Min første char, en warrior. Vi var i Uldaman, siste boss. Etter et par wipes sa en kar sa at jeg skulle tanke han.. "

Jeg:"Tank?"

Han: "Yeah, so he hits you and not us others".

Jeg: "fuck off, why do I want him to hit me?, better you than me"

Han: "omg, thats ur job as a warrior, they hit you. Use your taunt talent"

Jeg: "pf.. I didn't buy that stupide talent, like said, I don't want him to hit me"

 

dette resulterte med at jeg ble sparka ut av raidet...hehe

Vi skal legge til at dette var snart 2 år sia

Endret av Footy
Lenke til kommentar

har vel dummet meg ut noen ganger jeg også med min rogue

pullet får mye noen ganger :p

 

og andre ganger spesielt i Scholo det rommet med alle de casterne så klarte jeg noen ganger og få agrro fordi jeg backstabber de og kom får nær :blush:

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Morsomste er når det kommer en helt uforventet vipe og jeg har selvfølgelig glemt å soulstone.

Mange "OMG WTFZOR NOOB WARLOCK L2P" da.

7147776[/snapback]

 

Nå er dette litt mer endgame, men anywho; Jeg bruker til daglig Blessed Qiraji Augur Staff, og den rocker :D Men så er jeg skinner på si, og da bruker jeg Finkel's + gloves for å skinne lvl 60+ beasts. Så i TAQ her om dagen skinna jeg noen bugs i Huhuran's cave etter at vi hadde tatt defenderene.

 

Men jeg glemte seff å equipe staff'en tilbake, så jeg tok ned Twin Emps med Finkel's u/ offhand, hehe ;) Skjønte ikke hvorfor jeg hadde så elendig healing, og dårlig manaregen før jeg så på charactersheet.

Lenke til kommentar

En av de første gangene vi skulle ta domo. Skulle ta en liten pause før vi begynnte, noen afk, bio ect ect. Skulle snu meg å snakke med damen da jeg på en eller annen måte kom bort i "/" knappen, å sprang rett bort til domo :D Det ble plutselig en hell masse skriking på VT. Da ble jeg litt flau. :blush: (Ja det ble et stort wipe)

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

en gang jeg var i onyxia pug spurte en huntard:"Whats the loot?" etter at vi hadde drept en onyxia warder... det var /lol det...

 

Ellers har jeg selv klart å spørre om prester kan få mount... Jeg var en liten noob da:D..

 

Eller så har vi den andre huntarden jeg kjenner... han ville heller booste dm enn å gå i mc med guilden... Han var heller ikke helt sikker på hvem specc han hadde... Ebay ftw..

Lenke til kommentar
en gang jeg var i onyxia pug spurte en huntard:"Whats the loot?" etter at vi hadde drept en onyxia warder... det var /lol det...

 

Ellers har jeg selv klart å spørre om prester kan få mount... Jeg var en liten noob da:D..

 

Eller så har vi den andre huntarden jeg kjenner... han ville heller booste dm  enn å gå i mc med guilden... Han var heller ikke helt sikker på hvem specc han hadde... Ebay ftw..

7148160[/snapback]

 

hehe hvorfor trodde du ikke priest kunne få mount da? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
vet ikke! XD tror ikke det virka logisk :D lol

7148269[/snapback]

 

hehe ^^

 

jeg husker når jeg var veldig low lvl første gangen og fikk en soulbound item tørte jeg ikke bruke den :blush: trodde jeg ikke kunne skifte vis jeg gjorde det :w00t:

7148283[/snapback]

 

Hehe, samme skjedde med meg nesten, men min fantastiske logiske sans gjorde at jeg prøvde å equippe den. Men jeg tok en råsjans da :p

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
vet ikke! XD tror ikke det virka logisk :D lol

7148269[/snapback]

 

hehe ^^

 

jeg husker når jeg var veldig low lvl første gangen og fikk en soulbound item tørte jeg ikke bruke den :blush: trodde jeg ikke kunne skifte vis jeg gjorde det :w00t:

7148283[/snapback]

 

Hehe, samme skjedde med meg nesten, men min fantastiske logiske sans gjorde at jeg prøvde å equippe den. Men jeg tok en råsjans da :p

7148318[/snapback]

 

 

samme med meg! "eqiupping this item will bind it to you"... scary greier.. Men jeg tok sjansen! mente at itemet (ei øks) var bra nok for å ta den sjansen!

Lenke til kommentar
vet ikke! XD tror ikke det virka logisk :D lol

7148269[/snapback]

 

hehe ^^

 

jeg husker når jeg var veldig low lvl første gangen og fikk en soulbound item tørte jeg ikke bruke den :blush: trodde jeg ikke kunne skifte vis jeg gjorde det :w00t:

7148283[/snapback]

 

Hehe, samme skjedde med meg nesten, men min fantastiske logiske sans gjorde at jeg prøvde å equippe den. Men jeg tok en råsjans da :p

7148318[/snapback]

 

 

samme med meg! "eqiupping this item will bind it to you"... scary greier.. Men jeg tok sjansen! mente at itemet (ei øks) var bra nok for å ta den sjansen!

7148363[/snapback]

 

hehe prøvde ettervært jeg også men scary shitt :ph34r:

hehe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...