Gå til innhold

Hva er det værste som har skjedd deg i inst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjør jeg hele tiden så vet ikke om det er tabbe.

Men loote dolls i ZG og raidet dreper deg isteden for å sheepe /ice på pure f

Mister jeg potions da puller jeg bossen og wiper hele raidet eller banner personen fra heal listen og sier "hevn" når han dør resten av raidet.

 

Etter noen slike har vi ikke drept en doll target på lenge.

Lenke til kommentar

Husker får en god stund siden jeg var med en grp i Sfk :=) jeg var tank :=)

på siste bossen skulle vi Souls stone igjen og warlocken valgte meg av en eller annen rar grund.. jeg tenkte jaja vi klarer han vel greit så gjorde vel ikke noe..

 

vi sloss og var litt uheldig plutselig var alle døde utenom meg og han hadde neon % liv igjen.. jeg drepte han og var den eneste igjen som var i live med ss

 

Kødda litt da med og ninjaloote da ^^

Lenke til kommentar
Dette gjør jeg hele tiden så vet ikke om det er tabbe.

Men loote dolls i ZG og raidet dreper deg isteden for å sheepe /ice på pure f

Mister jeg potions da puller jeg bossen og wiper hele raidet eller banner personen fra heal listen og sier "hevn" når han dør resten av raidet.

 

Etter noen slike har vi ikke drept en doll target på lenge.

7304148[/snapback]

 

ok :p lol det er jo ikke vits i og bli sur vis de dreper deg får pure fun? :p hehe

Lenke til kommentar

Jeg var på trap duty i depression rooms, og på den siste trappen før broodlord klarte jeg å bli detected av whelpsene. Broodlord følger selvsagt etter og gjør kort prosees på raidet. Men siden ingen i raidet leser raidchat var det en annen rogue som fikk skylda :p

Var også en gang mten og guildlederen disconnecta når han skulle pulle chromaggus, chrom whiper raidet og 10 sekunder etter på hører vi på vt:"Did i pull?" :!:

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Vi var på ebonroc en gang. Alle var i godt humør, til og med GMen. Han var warrior og begynte å kødde med vår andre dps warrior angående hvem som hadde best dps.

 

Plutselig var det kun jeg og 2 druids igjen på healerekka. Han hadde snudd seg et øyeblikk (for raskt til at jeg så det) og sendt en shadow breath.

 

skulle ha tatt screenshot :thumbup:

Lenke til kommentar
Vi var på ebonroc en gang. Alle var i godt humør, til og med GMen. Han var warrior og begynte å kødde med vår andre dps warrior angående hvem som hadde best dps.

 

Plutselig var det kun jeg og 2 druids igjen på healerekka. Han hadde snudd seg et øyeblikk (for raskt til at jeg så det) og sendt en shadow breath.

 

skulle ha tatt screenshot  :thumbup:

7304200[/snapback]

 

hehe ^^ kjipt. hvorfor snudde han seg?

Lenke til kommentar
Vi var på ebonroc en gang. Alle var i godt humør, til og med GMen. Han var warrior og begynte å kødde med vår andre dps warrior angående hvem som hadde best dps.

 

Plutselig var det kun jeg og 2 druids igjen på healerekka. Han hadde snudd seg et øyeblikk (for raskt til at jeg så det) og sendt en shadow breath.

 

skulle ha tatt screenshot  :thumbup:

7304200[/snapback]

 

hehe ^^ kjipt. hvorfor snudde han seg?

7304235[/snapback]

de overagroa

stod bak han

Lenke til kommentar
Dette gjør jeg hele tiden så vet ikke om det er tabbe.

Men loote dolls i ZG og raidet dreper deg isteden for å sheepe /ice på pure f

Mister jeg potions da puller jeg bossen og wiper hele raidet eller banner personen fra heal listen og sier "hevn" når han dør resten av raidet.

 

Etter noen slike har vi ikke drept en doll target på lenge.

 

mindcontrol fra piles er jo det artigste med hele ZG :D

Morsomt når du blir MC'et og den tar helt av med daethwish, whirlwind og cleave :p Drepte en 4-5 i raidet før jeg selv ble drept en gang :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Vi var på ebonroc en gang. Alle var i godt humør, til og med GMen. Han var warrior og begynte å kødde med vår andre dps warrior angående hvem som hadde best dps.

 

Plutselig var det kun jeg og 2 druids igjen på healerekka. Han hadde snudd seg et øyeblikk (for raskt til at jeg så det) og sendt en shadow breath.

 

skulle ha tatt screenshot  :thumbup:

7304200[/snapback]

 

hehe ^^ kjipt. hvorfor snudde han seg?

7304235[/snapback]

de overagroa

stod bak han

7304239[/snapback]

 

hehe det sugde litt ^^

Lenke til kommentar

Når jeg var i Deadmines på roguen min var det seff en del nybegynnere i party.

Presten ville ha looting på free-for-all, magen glemte å polymorphe, warriorren ba MEG tanke =/

jaja, priesten ble kicka etterhvert, for jeg visste det kom til å bli noe ninja med han.

Men vi kom i mål.

Med Cookie løpende etter oss da :p

Lenke til kommentar
Da noen folk påstod at jeg ninjaet Headmaster's  Charge som er en BoP epic som dropper i Scholomance (jeg er forøvrig priest). Warlocken skreik med en gang "WARLOCK STAFF!" og druiden "DRUID STAFF!" og begge to mente at jeg skulle greede :p. Noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Endte med at jeg vant og ble stemplet som ninja i to uker.  :cool:

 

Synes Headmaster's  Charge er en helt vanlig casterstaff som alle kan ha.

7158103[/snapback]

 

Ville nå så absolutt sagt priest så pally ?

begge drar stor nytte. Warlock heller vel mere på +Int siden som en mage en +Spir som pally/priest ?

 

Hadde uansett ikke rolla på den som mage/warlock.. de som synes de måtte det.. jaja..

 

Balle..

Lenke til kommentar

hadde en lite morsom episode i aq20 vi drev og trente oss opp på ossirian the unsacred. og vi wipet alle løp i hver sine retninger men jeg løp ned trappa til alle isektene tok 1 minutt før han kom. ca og drepte meg men problemet ble han flyttet seg ikke fra trappa selvom vi wipet.

 

var en annen liten hyggelig episode jeg som dps warrior fikk beskjed om og tanke en av addsa til sulfuron . jeg skulle pulle den inn i dps gruppa men greide og pulle den inn i healing gruppa. det var lenge siden får fremdeles høre det den dag i dag.

Lenke til kommentar

Random Ony - 5 Rogues - 2xBloodfang Hood dropper - 2 Rogues har BF Hood fra før, 3 Rogues har ikke [ink. meg] - jeg roller 1 - jeg blir den eneste Roguen som forlater Ony's Lair uten BF Hood.

 

Er sikkert et 'grin mer da' tilfelle, men husker det var skikkelig surt den gang :)

 

Ellers så husker jeg gått den gang jeg sko gjøre SM Lib. med en Warrior alt, noe som gikk rett ned bakken pga. eneste healer som var der [priest] nektet å gjøre noe annet en å mind controlle. Når der ikke var noe å mindcontrolle så bare sto'n der og sa 'heal lol?' :ermm:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Dette gjør jeg hele tiden så vet ikke om det er tabbe.

Men loote dolls i ZG og raidet dreper deg isteden for å sheepe /ice på pure f

Mister jeg potions da puller jeg bossen og wiper hele raidet eller banner personen fra heal listen og sier "hevn" når han dør resten av raidet.

 

Etter noen slike har vi ikke drept en doll target på lenge.

7304148[/snapback]

 

Raid leader vår sa at viss vi drepte de som var MC, så var det minus 10 dkp på alle, etter det har vi aldri drept noen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...