Gå til innhold

Nytt toppkort for AGP-sokkelen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er jo kjempe nyheter, regner med dette kortet parkerer 7800gs ganske kraftig

 

 

 

heller ingenting og være redd for at man blir sittende med cpu som flaske hals, dagens spill har så sykt mange grafikk instillinger at det er bare og skru allt på max. :p

 

 

kommer jo self ann på hvilke oppløsninger man spiller på

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ett stk. PowerColor X1950 Pro-kort har ligget i bestilling en stund, er det noen andre som skal ta steget? :)

 

CPUn min er ikke superduper, men ikke helt bak mål heller. (P4 [email protected] GHz) Regner forsåvidt med at kortet vil løpe godt i fra mitt nåværende 6800GT @ Ultra-hastigheter.

 

Hadde egentlig planer om å oppgradere hele røkla her, men utsetter det litt til quad-core og G80/R600 kommer skikkelig på banen. Dessuten var en oppgradering på 2100,- litt mer spiselig enn en oppgradering på 11-12000 nå like før jul. ;)

Lenke til kommentar
Mitt ASUS V7V880 og AMD Athlon +2500 ville ikke kunne nytte av en et slikt kort?

7148346[/snapback]

 

Du ville ha sittet igjen med mye tapt potensiell ytelse i kortet. Om du klokket opp CPU kunne du dog godt ha tatt igjen noe av det.

7148434[/snapback]

 

Er dette tilfelle hvis man ønsker å spille i 1600/1900*1200 med masse påskrudd eyecandy?

Lenke til kommentar

Om ikke annet, så vil du dra nytte av den ekstra kraften GPUen på 1950-kortet tilbyr til å kjøre på med AA og AF. Det blir nok helt sikkert en forbedring i fra 6600GT frameratemessig, det skal det nok ikke være fritt for. Men disse kortene yter nok sitt maksimale om det er en CPU med høy klokkefrekvens med i bildet, siden det ligger på linje med eksempelvis et 7900GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...