Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig? Joda, jeg har fått meg noen fatale hugg jeg også, men det har med å gjøre det rett. Når jeg har blitt angrepet av en hel stim med orker, så har jeg av og til dødd. Når jeg laster tilbake, og gjør det på en smålig annerledes måte, tar jeg dem plutselig veldig lett, alle sammen, noe som tyder på at det absolutt ikke er for vanskelig.

 

Dessuten går man visst aldri tom for drinker, har jeg merket. Jeg har lært meg den heal-spell'en, og den er veldig effektiv. Så health-potions bruker jeg nesten aldri, og siden jeg ikke gidder å bruke andre spells enn heal og telekinesis, så har jeg mer enn nok mana-drinker til å lade opp nå og da. Dessuten har jeg fått meg en sånn "eternal quiver", så jeg har uendelig med piler. Har fått tak i en hel masse forskjellige våpen, inkludert flere sverd som jeg enda ikke kan bruke. Artig å finne slike gull- og stålklumper som man senere i spillet kan forme om til sverd på en veldig artig måte (først smelte metallet, så helle det i formen og avkjøle med vann, så varme stålet, banke det i form, og putte det i hiltet).

 

BTW: Gled/gru dere til dere kommer til edderkoppene! De er CREEPY! De lager en helt forferdelig, slimete lyd, de er store, hårete og SCHTYGGE, og de hopper rett opp i trynet ditt og forgifter deg! :scared:

Lenke til kommentar
Jokko88, jeg også har opplevd å få slike oppstoppere av og til, men for meg er dette vanlig. Jeg får FPS-drops i ALLE Source-baserte spill (HL2, CSS, HL2-mods, Vampire Bloodlines og Dark Messiah). Ellers har jeg ikke vært borti en eneste bug. Spillet kræsja inå nettopp, men det var fordi jeg fikk en oppdatering til anti-spyware-programmet mitt, og da popper det opp ei stygg rute på skjermen. Da la spillet seg ned, og jeg fikk en feilmld. av typen "programmet har utført en ulovlig operasjon og må stenges".

7162709[/snapback]

 

Har hatt problemer i de spillene også, men det har aldri vært så ille som dette. De problemene er jo fikset i HL2, burde jo vært gjort i dette spillet også.

Lenke til kommentar
BTW: Gled/gru dere til dere kommer til edderkoppene! De er CREEPY! De lager en helt forferdelig, slimete lyd, de er store, hårete og SCHTYGGE, og de hopper rett opp i trynet ditt og forgifter deg! :scared:

7162894[/snapback]

Yup, vakke pene dem... Selv om dei flygetinga med munn som du hadde bilde av i SSemnet lagde MYE værre lyder. På tide å lage et Dark Messiah spoileremne hvor man kan diskutere spillet fritt? :)

Lenke til kommentar
Hvordan i HEITE skal man klare starten av chapter 3?

7162940[/snapback]

 

Hmm, hva er det som skjer i begynnelsen av chapter 3 da? :p

7163288[/snapback]

 

har også problemer, skjønner at jeg skal klatre men kommer ikke opp dit jeg tror jeg skal

7163484[/snapback]

noen som kan hjelpe med dette

7163727[/snapback]

 

Google -> "dark messiah walkthrough" ?

Lenke til kommentar

Hvor langt har folket kommet a?

 

Må si jeg er storfornøyd med spillet så langt, det at det omtrent alltid er flere løsninger på ting er genialt. Har også merket det du sier Hr. Jenssen; at det finnes bedre måter enn andre å bekjempe fiendene :)

Er det de små edderkoppene du snakker om?

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet en bug i DM.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når man har kommet et stykke, blir krystallen tatt av en ghoul (elns), så jager du den. Når man klatrer inn vinduet etter et stykke, klatrer "tyven" opp veggen, og etter det loades det. Når spillet da starter, er mappet fucked. Taket er på bakken og det er hull i veggene osv.

 

Noen som har fått det samme problemet?

Har restartet DM flere ganger.

Lenke til kommentar
Hvordan i HEITE skal man klare starten av chapter 3?

7162940[/snapback]

 

Hmm, hva er det som skjer i begynnelsen av chapter 3 da? :p

7163288[/snapback]

 

har også problemer, skjønner at jeg skal klatre men kommer ikke opp dit jeg tror jeg skal

7163484[/snapback]

noen som kan hjelpe med dette

7163727[/snapback]

 

Google -> "dark messiah walkthrough" ?

7163732[/snapback]

 

spillet ble sluppet i dag jo, har ikke kommer noe walkthrough

Lenke til kommentar
Jeg skal komme med løsning til starten på Chapter 3.

 

 

Du skal IKKE over muren i rommet du havner i. Gå tilbake ut og ut vinduene. Selv så klarte jeg å kltre helt i toppen av treet i midten av det rommet, og komme så høyt at det manglet teksturer :p

 

7164537[/snapback]

 

hvor er det du skal ut igjen?

 

har klatra opp i det ene vinduet men der kan jeg ikke gjøre noe annet enn å falle ut

Lenke til kommentar
spillet ble sluppet i dag jo, har ikke kommer noe walkthrough

7163994[/snapback]

 

Hadde vært kjempeflott om du hadde forklart litt nærmere nøyaktig hvor du er, og hva du skal gjøre da (gjerne med et screenshot). Jeg husker ikke engang selv hvor jeg holder på nå (har kommet litt lenger enn at jeg har... gjort noe som ikke kan nevnes fordi det er en spoiler), men jeg er temmelig sikker på at jeg har unnagjort kapittel 3 (hva heter det?).

 

Tror dog ikke jeg kan svare i kveld. Skal på fest nå, så vi får se. :)

 

BrageC: Den buggen kom ikke jeg over. Kan være et ettgangstilfelle da. Prøv å gjøre det om igjen. Eventuelt prøv å installere nye skjermkortdrivere, eller nyeste versjon av DirectX 9.0c (Oktober-versjonen).

 

EDIT: Så nå at du hadde restartet flere ganger. Prøv å gjøre det andre som jeg sa da. Oppdatere skjermkortdrivere, evt DX9.0c.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...