Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

æsj, sitter fast >_<

 

kommet meg til der jeg skal ta "The Skull" fra han super magikern, åsso kommer d sånn diger undead fuggel, åssn skal jeg drepe fuggelen? :S

 

sånn sirkus på slutten av chapter 8 i think :hmm: eller så var d 7 :p somthing like that :p any1 knows? =)

Endret av ^iCe
Lenke til kommentar

Bare skyt piler på monsteret til det forsvinner. Da må han fyren "spawne" en ny en, og mens han gjør det, går du til angrep på han, til en ny drage kommer. Da dreper du den dragen, og etterpå angriper du han igjen. Slik gjør du til du er ferdig.

 

Gunfreak: Det er ikke uendelig mange zombier. Det er mange, men ikke uendelig. Jeg tok dem lett ut, uten flammesverdet. Hadde ikke noen spesielle problemer. Burde ikke være så vanskelig for deg heller.

Lenke til kommentar

Siden fire damage ikke har noen ekstra effekt mot undead uansett - ja, noen av oss leser faktisk in-game-bøker - har ikke flammesverdet (Earthfire Sword, regner jeg med) så mye å si for hvordan du klarer deg mot dem.

Jeg fant i grunn bare ett sverd som hadde +damage to undead-property.

Lenke til kommentar
Siden fire damage ikke har noen ekstra effekt mot undead uansett - ja, noen av oss leser faktisk in-game-bøker - har ikke flammesverdet (Earthfire Sword, regner jeg med) så mye å si for hvordan du klarer deg mot dem.

Jeg fant i grunn bare ett sverd som hadde +damage to undead-property.

7183232[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tror igså jeg har funnet et slikt sverd.. men han seier jeg ikke kan bruke det enda ? hvordan aktiverer man denne muligheten ? eller må man bare vente så kommer det? tror det var noe med 18dmg til undeads :D

Lenke til kommentar
Siden fire damage ikke har noen ekstra effekt mot undead uansett - ja, noen av oss leser faktisk in-game-bøker - har ikke flammesverdet (Earthfire Sword, regner jeg med) så mye å si for hvordan du klarer deg mot dem.

Jeg fant i grunn bare ett sverd som hadde +damage to undead-property.

7183232[/snapback]

 

Jeg kan ikke si meg enig der. Flammesverdet skader en god del, og i tillegg setter det raskt fyr på zombiene, som med andre ord betyr at du ikke trenger å bry deg om akkurat han som står i flammer akkurat nå. Han dør likevel, for flammene gjør jobben, og da får du tid til å slå på neste zombie. Ergo: Flammesverdet er veldig effektivt. Hvor du har dine "fakta" fra, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg spillet asociated with this account på steam, men den prøver å laste ned spillet.

 

Hvordan får jeg installert fra DvDen?

 

- Ubrukelige dritt, må selvfølgelig installere steam på nytt for å installere spillet, eller laste det ned.

 

 

RETARDED

Endret av co2
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tror igså jeg har funnet et slikt sverd.. men han seier jeg ikke kan bruke det enda ? hvordan aktiverer man denne muligheten ? eller må man bare vente så kommer det? tror det var noe med 18dmg til undeads :D

7183313[/snapback]

 

 

 

+18 against undead, ja. Dragon Knight et eller annet, om jeg ikke husker helt feil. Du kan ikke bruke det før du oppfyller et ekstra krav, i tillegg til 3 Strength. Xana må også ut av deg før du kan bruke det (av grunner som blir mer og mer opplagte mot slutten).

Du får lov til å velge gangen i spillet litt mer selv mot slutten, selv om ingen av valgene har noen dramatisk effekt.

 

 

 

 

Siden fire damage ikke har noen ekstra effekt mot undead uansett - ja, noen av oss leser faktisk in-game-bøker - har ikke flammesverdet (Earthfire Sword, regner jeg med) så mye å si for hvordan du klarer deg mot dem.

Jeg fant i grunn bare ett sverd som hadde +damage to undead-property.

7183232[/snapback]

 

Jeg kan ikke si meg enig der. Flammesverdet skader en god del, og i tillegg setter det raskt fyr på zombiene, som med andre ord betyr at du ikke trenger å bry deg om akkurat han som står i flammer akkurat nå. Han dør likevel, for flammene gjør jobben, og da får du tid til å slå på neste zombie. Ergo: Flammesverdet er veldig effektivt. Hvor du har dine "fakta" fra, vet ikke jeg.

7184537[/snapback]

 

"Faktaene" mine står svart på hvitt i spillet. Alt mulig tar fyr når man denger løs på det med ildsverd, og du får bonuseffekten fra det; men ild som element er fremdeles ikke spesielt effektivt mot undeads (som i +damage). Jeg skjønner ikke hva du krangler på. Habeeb it. ¯\(º_o)/¯

 

Jeg spiller for øvrig spillet om igjen som Wizard, med Combat Difficulty på hard.

Det å benyttte seg av omgivelsene eller adrenaline er plutselig veldig viktig, siden alt mulig tåler latterlig mye.

Lenke til kommentar
Hva jeg synes om spillet, etter å ha gått gjennom det...

 

***SMÅ SPOILERS FØLGER***

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Spillet var alt for kort. Dessuten var ikke akkurat historien noe å skryte av. Først og fremst var jo historien tynn som ei flis. I løpet av de første sekundene av spillet, har du allerede forstått at du er den kommende "Dark Messiah". Dessuten, som sagt, henger ikke historien på greip, ved flere anledninger.

 

Eksempel: Man vandrer rundt i en fri by, som plutselig blir angrepet. Man slår tilbake angrepet, og legger seg til å sove. Plutselig er det bare fiender i byen (ingen sivile eller vennlige vakter).

Hvor ble det forresten av Phenrig, egentlig? Hvorfor sendte han deg ut med Xana, som på en måte er en "ond" karakter? Hvis Phenrig sendte deg ut med henne, må jo det nesten bety at han også på en måte er "ond" da.

Hvorfor får vi ikke se noe mer til han? Hvorfor er han aldri med i selve spillet?

 

Dessuten synes jeg at vi skulle kunne fått deltatt mer i slag og sånn. Mer kriging med flere folk på sin side. Generelt sett mer av alt. Vi skulle fått sett flere allierte, flere fiender, flere våpen, flere skills, mer spilletid, flere områder å oppdage, flere oppdrag, osv. Det ble alt for kort, så det skill-treet ble på en måte litt meningsløst. Med mindre man spesialiserte seg i kun èn ting, så fikk man kun røre på de forskjellige tingene, noe som er negativt når spillet ellers ikke har noen spesiell gjenspillsverdi.

 

Singleplayer-delen av spillet ender på en 7/10 hos meg. Det var 8/10, helt til det sluttet. "Hva i helvete?" var den eneste tanken som gikk gjennom hodet mitt akkurat da. Det skulle jo ikke vært halvveis ferdig engang da!

7176511[/snapback]

Jeg er ganske enig med deg her.

Men nå har jeg planer om å spille gjennom det en gang til.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Men denne gangen skal jeg ikke kvitte meg med Xana. Om jeg hjelper Leanna bort fra den kjempe edderkoppern eller ikke er jeg ikke sikker på. Lurer litt på hvordan slutten blir om jeg iKKe kvitter meg med Xana og samtidig hjelper Leanna.

Endret av Ltr
Lenke til kommentar
Hva jeg synes om spillet, etter å ha gått gjennom det...

 

***SMÅ SPOILERS FØLGER***

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Spillet var alt for kort. Dessuten var ikke akkurat historien noe å skryte av. Først og fremst var jo historien tynn som ei flis. I løpet av de første sekundene av spillet, har du allerede forstått at du er den kommende "Dark Messiah". Dessuten, som sagt, henger ikke historien på greip, ved flere anledninger.

 

Eksempel: Man vandrer rundt i en fri by, som plutselig blir angrepet. Man slår tilbake angrepet, og legger seg til å sove. Plutselig er det bare fiender i byen (ingen sivile eller vennlige vakter).

Hvor ble det forresten av Phenrig, egentlig? Hvorfor sendte han deg ut med Xana, som på en måte er en "ond" karakter? Hvis Phenrig sendte deg ut med henne, må jo det nesten bety at han også på en måte er "ond" da.

Hvorfor får vi ikke se noe mer til han? Hvorfor er han aldri med i selve spillet?

 

Dessuten synes jeg at vi skulle kunne fått deltatt mer i slag og sånn. Mer kriging med flere folk på sin side. Generelt sett mer av alt. Vi skulle fått sett flere allierte, flere fiender, flere våpen, flere skills, mer spilletid, flere områder å oppdage, flere oppdrag, osv. Det ble alt for kort, så det skill-treet ble på en måte litt meningsløst. Med mindre man spesialiserte seg i kun èn ting, så fikk man kun røre på de forskjellige tingene, noe som er negativt når spillet ellers ikke har noen spesiell gjenspillsverdi.

 

Singleplayer-delen av spillet ender på en 7/10 hos meg. Det var 8/10, helt til det sluttet. "Hva i helvete?" var den eneste tanken som gikk gjennom hodet mitt akkurat da. Det skulle jo ikke vært halvveis ferdig engang da!

7176511[/snapback]

Jeg er ganske enig med deg her.

Men nå har jeg planer om å spille gjennom det en gang til.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Men denne gangen skal jeg ikke kvitte meg med Xana. Om jeg hjelper Leanna bort fra den kjempe edderkoppern eller ikke er jeg ikke sikker på. Lurer litt på hvordan slutten blir om jeg iKKe kvitter meg med Xana og samtidig hjelper Leanna.

7186380[/snapback]

 

 

 

Om du vil vite svaret:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Når du igjen møter Leanna, etter å ha hatt muligheten til å kvitte deg med Xana, men ikke gjort det, begynner hun å bable om at du har forådt henne og alle sammen. Så sier hun at hun ikke kan la deg gå. Med andre ord: Du må drepe henne, noe som er lekende lett.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...