Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DeLillos kunne likesågodt ha hatt navnet Faramir i denne filmen også. Det hadde virkelig ikke vært store forskjellen. Han er forresten altfor lenket til Faramir-rollen til at jeg skal kunne huske hans egentlige navn eller det greske. Jeg tenker ikke noe annet enn Faramir når jeg ser fyren. Alle veit hvem Faramir er, men hvem i helvete er DeLillos, Dissimilis eller whatever?

Lenke til kommentar
DeLillos kunne likesågodt ha hatt navnet Faramir i denne filmen også. Det hadde virkelig ikke vært store forskjellen. Han er forresten altfor lenket til Faramir-rollen til at jeg skal kunne huske hans egentlige navn eller det greske. Jeg tenker ikke noe annet enn Faramir når jeg ser fyren. Alle veit hvem Faramir er, men hvem i helvete er DeLillos, Dissimilis eller whatever?

Helt enig! :!:

Jeg klarer å huske Dilios hvis jeg tenker etter, men jeg tenker autmatisk Faramir!

Lenke til kommentar
Yay, se hva jeg har brukt et par dager på nå:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

 

Er ikke ferdig enda, skal bli mer gullfarget og "slitt"

Glassfiber er et helvete å jobbe med egentlig, det var akkurat som å ha tusen bittesmå fliser i hendende etter at jeg var ferdig :p

8281602[/snapback]

 

 

Ohh HEI, den der har stort potensiale. Var knall bra som den var nå også da, men få fargene perfekte så må jeg bøye meg i støvet og si, godt jobbet.

Lenke til kommentar
Ja, syns den visuelle stilen minner mer om en antikk, fordums tid enn en tegneserie. Det er her den latterlige CGI-blodanimasjonen kolliderer med resten av stilen.

8281922[/snapback]

 

Tror det er anderledes om du har lest tegneserien. Jeg har ikke lest hele, men deler av den og man kjenner virkelig igjen scene i filmen fra serien. Spesiellt pga. stilen den er filmet i. Og da passer også blodet mye bedre inn(synes jeg)

 

Uansett, hjelmen min er nå malt på ny, synes det ble mye bedre denne gangen :)

 

th_62444_4_122_984lo.jpgth_62448_5_122_374lo.jpgth_62453_6_122_963lo.jpgth_62458_details_122_449lo.jpg

 

*Edit, og noen av brosjen jeg lagde i leire:

 

 

th_62728_b1_122_448lo.jpgth_62733_b2_122_323lo.jpgth_62738_b3_122_756lo.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Faen så fett det hadde vært å ha propsene fra filmen og kle seg ut som Spartaner soldat på Halloween :D

8282432[/snapback]

 

Jeg jobber med saken :p

Det meste kan fikses på egenhånd. Jeg har funnet en plass som selger sverd og underarmsbeskytterne. Trenger enda skjold, skinnunderbukse, kappe og leggbeskyttere.

 

Se for den en bleikt forum-menneske med helt hvite bein, smårund bleik mage og bøyd rygg iført kostymet fra filmene

Litt(mye) trening og et par turer på solarium fikser det ;)

I utlandet så er det faktisk blitt ganske popluært med spartaner kostymer virker det som. Bare ta et lite google søk så er det ikke noe problem å finne flere som jobber med saken. Regner med det kommer til å være en god del spartanere på kommende "cons" i USA iallefall. Det virker faktisk som de fleste faktisk går inn for å få kropp til det også, selv om det sikkert kommer til å være med varierende resultat :p

 

Du har talent for det her ja  :thumbup:

Takker, dette var faktisk mitt første møte med glassfiber. Var mye lettere enn jeg trodde. Selve hjelmen var ferdig på 2 dager så bruke jeg i dag på å male den ferdig :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...