Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det er fordi det er umulig å få dataanimert blod til å sitte på folka.

8292093[/snapback]

 

Det er ikke umulig i det hele tatt, bare litt tungvint. Uansett så er det ikke verre enn å bruke sminke.

Lenke til kommentar
Ikke som et svar til deg, men hvorfor er ikke 300 på IMDb's Top 250 liste lenger?

8293209[/snapback]

Hmm, rart. Den har jo 70 000 stemmer og 8.1 stjerner. Bør jo ligge der da de nederste der ligger på 7.8 stjerner.

8293228[/snapback]

Kanskje det har noe med det som står på toppen av 250-lista?

 

For this top 250, only votes from regular voters are considered.

 

Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Ikke som et svar til deg, men hvorfor er ikke 300 på IMDb's Top 250 liste lenger?

8293209[/snapback]

Hmm, rart. Den har jo 70 000 stemmer og 8.1 stjerner. Bør jo ligge der da de nederste der ligger på 7.8 stjerner.

8293228[/snapback]

Kanskje det har noe med det som står på toppen av 250-lista?

 

For this top 250, only votes from regular voters are considered.

 

Ikke vet jeg.

8293252[/snapback]

 

Jepp, er klar over dette, men den var på lista en stund.. Synes bare det er rart at den ble tatt vekk

Lenke til kommentar

En ting så irriterte meg grenseløst igjennom filmen er når leonidas sparker den perseren ned den brønnen,det øyeblikket ble så kjedlig og oppbrukt siden jeg hadde sette traileren så utolig mange ganger.Hater når traileren avslører for mye av filmen.

 

I følge professoren var spartanerne selv «boy lovers» - i ordets rette forstand.

:hmm:

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar

Da kong Leonidas døde, gikk Sparta offisielt til krig mot perserne. I tillegg hadde vi den usedvanlig kjedelige hjemmebanehistorien om at dronninga får med de eldre herremennene til å gå med på krig (kanskje du sovna under denne delen?)

 

Ett år seinere har altså Sparta samlet en stor hær som er i fortroppen til ytterligere greske styrker (de teller vel 40 000 til sammen), noe som var mulig fordi Leonidas og hans glade menn forårsaket forsinkelse og frykt hos perserne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...